معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

حکایتی عجیب از دنیا

سلام به روی ماه ،خدای بی نهایت زیبارو و بخشنده و مهربان و عزیزدلم‌

سلام به روی ماه ،تمام ملائکه ی مقرب درگاه خدای مهربون 

سلام به روی ماه ،ماه بسیار عزیزو زیبا و عشق ربیع الثانی 

سلام به روی ماه ، تمام مادران و پدران بسیار باتقوا و پاکدامن و مهربان و دلسوز تمام پیامبران الهی و چهارده معصوم ع 

سلام به روی ماه تمام پیامبران بسیار دلسوز و مهربان و هدایتگر خدای مهربون 

سلام به روی ماه ،رسول نور و مهربانی ص 

سلام به روی ماه ،بانوی بسیار نازنین و دوست داشتنی،  حضرت زهرای مرضیه س و شوهر بسیار عزیزو پاک و شریفش مولا علی  ع

سلام به روی ماه ، ده دسته گل بسیار پاک و ناب و زیباوخوشبو و دوست داشتنی  محمدی ،مولا علی ع و بانو حضرت زهرای مرضیه س

سلام به روی ماه ،آخرین دسته گل بسیار پاک و ناب و زیبا و خوشبو و دوست داشتنی محمدی ، مولا علی ع و بانو حضرت زهرای مرضیه س وخوشبوترین گل نرگس جهان 

سلام به رو ی ماه  تمام اولاد بسیار پاک و عزیز و شریف ومطهر تمام پیامبران الهی و چهارده معصوم س

سلام به روی ماه  تمام اصحاب بسیار پاک و باوفاوشجاع و دلسوز و فداکار امام حسین ع 

سلام به روی ماه تمام خاندان بسیار پاک و عزیز و شریف و مطهر تمام پیامبران الهی و چهارده معصوم ع 

حکایتی عجیب از دنیا :

از حضرت امام صادق ع روایت شده است که :

روزی حضرت داوود ع از منزل خود بیرون رفت ،وزبور می خواند و چنان بود که هرگاه آن حضرت زبورمی خواند ،از حسن صوت او ،جمیع ‌‌‌وحوش وطیوروجبال وصخورحاضر می شدند و گوش می کردند ، واو همچنان می رفت تا به دامنه ی کوهی رسید ،که دربالای  آن کوه ،پیغمبری بود به نام  حزقیل ع که درآن جا به عبادت مشغول بود ،چون حزقیل ع  صدای مرغان ووحوش وحرکت کوه ها وسنگ هارامی دیدومی شنید ومی دانست که داوود نبی  ع است که زبور می خواند و به  همین خاطر به محض وارد شدن حضرت داوود ع به دامنه ی کوه ، حزقیل ع او را شناخت 

،حضرت داوود ع به حزقیل ع گفت :ای حزقیل ع ، اجازه می دهی که بیایم پیش تو ؟حزقیل ع گفت : نه ،حضرت داوود ع به گریه افتاد ،ازجانب خدا به حزقیل ع وحی رسید : به داوود ع اجازه  بده ،که به پیش تو بیاید، پس حزقیل  ع دست  حضرت داوود ع را گرفت و پیش خود کشید ،حضرت داوود ع از حزقیل ع پرسید :هرگز قصد خطئیه و گناهی کرده ای ؟حزقیل  ع گفت : نه ،حضرت داوود ع پرسید : آیا هرگز عجب کرده ای ؟حزقیل  ع گفت :نه ،حضرت داوود ع پرسید: آیا هرگز میل به دنیا و لذت های دنیایی داری ؟ حزقیل  ع گفت : نه ،حضرت داوود ع پرسید :چگونه این لذت را از خود سلب می کنی؟حزقیل ع گفت : داخل این غار می شوم که می بینی ،وبه آنچه در آنجاست نظر می کنم ، واین گونه این میل در من برطرف می شود ،حزقیل ع ، حضرت داوود ع را به داخل غار برد ،وحضرت داوود ع ، تختی را در آنجا دید که روی آن ،کله ی آدمی و پاره ای از استخوان های نرم شده و‌لوحی از فولاد بود  ،که روی آن نوشته شده بود که من فلان پادشاهم که هزار سال پادشاهی کرده ام ،وهزار شهر بنا کردم ،واز چندین باکره ازاله ی بکارت کردم ،وآخر عمر من این است که می بینی ،که خاک فراش من است ،وسنگ بالش من ،وکرمها و مارها همسایه ی من هستند ،پس هرکس مرا زیارت کند ، نباید گول دنیا را بخورد و فریفته ی دنیا بشود 

یالطیف 

ارحم عبدک الضعیف الذلیل 


مرنج ومرنجان

سلام به روی ماه خدای بی نهایت زیبارو و بخشنده و مهربان و عزیز دلم 

سلام به روی ماه تمام ملائکه ی مقرب درگاه خدای مهربون

سلام به روی ماه  ،ماه بسیار عزیزو عشق و زیبا ی ربیع الثانی 

سلام  به روی ماه ، تمام پدران و مادران بسیار پاکدامن و باتقوا و مهربان ‌ودلسوز تمام پیامبران الهی و تمام معصومین ع  

سلام به روی ماه ،تمام پیامبران بسیار هدایتگر و دلسوز و مهربان خدای مهربون 

سلام به روی ماه ،رسول نور ومهربانی ص 

سلام به روی ماه بانوی بسیار نازنین و دوست داشتنی حضرت زهرای مرضیه س و شوهر بسیار پاک و عزیزوشریفش مولا علی ع 

سلام به روی ماه ده دسته گل بسیار ناب و پاک و زیبا و خوشبو ومهربان و دوست داشتنی محمدی ،مولا علی ع و بانو حضرت زهرای مرضیه س

سلام به روی ماه ، آخرین دسته گل بسیار ناب و پاک و زیبا وخوشبو و مهربان و دوست داشتنی محمدی ، مولا علی ع و بانو حضرت زهرای مرضیه س و خوشبوترین گل نرگس جهان 

سلام به روی ماه تمام اولاد بسیار پاک و عزیزو شریف و مطهر تمام پیامبران الهی و تمام معصومین ع 

سلام به روی ماه تمام اصحاب بسیار باوفا و شجاع و دلسوز و فداکار امام حسین ع

سلام به روی ماه تمام خاندان بسیار پاک و عزیزو شریف و مطهر پیامبران الهی و تمام معصومین ع 

آیت الله مجتهدی تهرانی تعریف می کنند :

ملا علی همدانی رفت، مشهد خدمت آقای نخودکی و به ایشان گفت :مرا موعظه ای بکنید ؟آقای نخودکی گفتند : مرنج و مرنجان ،ملا علی همدانی گفت : مرنجانش آسان  است ،کسی را نمی رنجانم  ،اما مرنج را چه کنم ؟آقای نخودکی پاسخ دادند : خودت را کسی ندان ،عیب کار ما این است که خودمان را کسی می دانیم ،تا کسی به ما می گوید بالای چشمت ابرو هست ، عصبانی می شویم ،حالا کسی اعصابش ناراحت است و تند صحبت کرده است ، شما نباید ناراحت شوی ،وقتی خودمان را کسی بدانیم ،از همه می رنجیم 

پی نوشت :خداجانمان مرگ و زندگی ما و تمام جهان راهمانند مرگ و زندگی محمدص و آل محمدص قرار بده و  کمکمون کن  با تلاش و همت مضاعف خودمون و توکل بر تو مهربونمون ، زندگیمون مفیدودرراه خدمت به خلقت و آبرومند و  باعزت باشه  و از تک تک ثانیه هاش در راه رضای تو مهربونمون استفاده کنیم  ، و در زمان زنده بودن برای آخرتمون کلی توشه که همان ایمان و عمل صالح هست ، جمع کنیم  ، خداجانمان ،مارا طوری بمیران که بعد از مرگ ، هم مفید باشیم و اعضای بدنمون قابل اهداءبه بیماران نیازمند باشه و یا قابل تشریح برای کمک به پیشرفت علم پزشکی و کمک به کشف وعلل بیماری ها و درمان آن ها ومرگمون هم درراه رضای تو مهربونمون باشه و سبکبال و آسوده خیال  وهمراه با چمدانی پر توشه که شامل ایمان و عمل صالح هست به سمت تو معبود عزیزمون پرواز کنیم 

به برکت صلوات بر محمد ص و آل محمدص :

اللهم صلی علی محمد و آل محمدو عجل فرجهم 

برحمتک یا ارحم الراحمین 

آمین یا رب العالمین 

یا لطیف 

ارحم عبدک الضعیف الذلیل 


بتکده ی امروز چیست ؟

سلام به روی ماه خدای بی نهایت زیبارو و بخشنده ومهربان و عزیزدلم

سلام به روی ماه تمام ملائکه ی مقرب درگاه خدای مهربون

سلام به روی ماه ، ماه بسیار زیبا  و عزیز وعشق ربیع الثانی  

سلام به روی ماه ،تمام مادران و پدران  بسیار  مهربان و پاکدامن و باتقوای تمام پیامبران الهی و چهارده معصوم ع

سلام به روی ماه تمام پیامبران الهی بسیار هدایتگر و دلسوز ومهربان خدای مهربون 

سلام به روی ماه رسول نور و مهربانی ص

سلام به روی ماه بانوی بسیار نازنین و دوست داشتنی حضرت زهرای مرضیه س و شوهر بسیار شریف و عزیزش مولا علی ع 

سلام به روی ماه ده دسته گل بسیار ناب و پاک و زیبا و عزیز و دوست داشتنی و خوشبوی محمدی ، مولا علی ع و بانو حضرت زهرای مرضیه س 

سلام به روی ماه آخرین دسته گل بسیار ناب و پاک و زیبا و عزیز و دوست داشتنی و خوشبوی محمدی ، مولا علی ع و بانو حضرت زهرای مرضیه س و خوشبوترین گل نرگس جهان 

سلام به روی ماه تمام اولاد بسیار پاک و عزیز ومطهر و شریف  تمام پیامبران الهی و چهارده معصوم ع 

سلام به روی ماه تمام اصحاب بسیار باوفاو شجاع و فداکار و دلسوز امام حسین ع

سلام به روی ماه تمام خاندان بسیار پاک ومطهر و عزیز و شریف  تمام پیامبران الهی و چهارده معصوم ع 

بتکده ی امروز چیست ؟ 

شیخی از دوستی ،  حضرت ابراهیم خلیل ع با پروردگار مهربان می گفت و می گفت که  علت  این دوستی  عمیق ابراهیم خلیل ع با پروردگار مهربان ، بت شکنی حضرت ابراهیم  خلیل ع است ، که دراین بین شخصی از شیخ پرسید : امروزه که بت ها منسوخ شده اند، چه بتی باید شکست ؟ شیخ گفت : دل آدمی دائما در حال بت سازی است ، مثل بت بخل ، بت کینه ، بت حب ، بت حسد ، بت بغض ، بت مال ، در حقیقت انسان ، با پیروی از ابلیس لعین دل خود ، در دلش چنان بتکده ای بسازد که جایگاه انواع بتان شود ، پس اینگونه بود که ابراهیم خلیل ع با استعانت از پروردگار مهربان ابتدا بت‌های دلش را شکست و بعد بت های ظاهری  را شکست ، وبه جمع دوستان حق تعالی پیوست 

پی نوشت : خدا جانمان  به ما و تمام جهان کمک کن با تزکیه نفس و تلاش مضاعف خودمان و توکل بر تو مهربانمان تمام بت های دل را بشکنیم وبه جمع دوستان تو در آییم 

به برکت صلوات بر محمد ص و آل محمد ص :

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 

بر حمتک یا ارحم الراحمین 

آمین یا رب العالمین 

یا لطیف 

ارحم عبدک الضعیف الذلیل 






نوشته ای از ارما بومبک

سلام به روی ماه خدای بی نهایت مهربان و زیبارو و بخشنده و عزیز دلم 

سلام به روی ماه تمام ملائکه ی مقرب درگاه خدای مهربون 

سلام به روی ماه ،ماه بسیار زیبا و شاد و عزیز و عشق ربیع الاول

سلام به روی ماه تمام پدران و مادران بسیار باتقوا و مهربان و پاکدامن چهارده معصوم ع و تمام پیامبران الهی 

سلام به روی ماه تمام پیامبران بسیار دلسوز و هدایتگر و مهربان خدای عزیز و رحیم 

سلام به روی ماه رسول نور و مهربانی ص 

سلام به روی ماه بانوی بسیار نازنین و دوست داشتنی بانو حضرت زهرای مرضیه س و شوهر بسیار عزیز و شریفش مولا علی ع

سلام به روی ماه ده دسته گل بسیار ناب و پاک و زیبا و دوست داشتنی و خوشبو و عزیز محمدی ، بانو حضرت زهرای مرضیه س و مولا علی ع 

سلام به روی ماه آخرین دسته گل بسیار ناب و عزیز و پاک و زیبا و دوست داشتنی و خوشبوی محمدی ، بانو حضرت زهرای مرضیه س و مولا علی ع و خوشبوترین گل نرگس جهان

سلام به روی ماه تمام اولاد بسیار عزیز و شریف و مطهر وپاک چهارده معصوم ع و تمام پیامبران الهی 

سلام به روی ماه تمام اصحاب بسیار پاک و باوفا و شجاع و فداکار امام حسین ع 

سلام به روی ماه تمام خاندان بسیار پاک و مطهر و شریف و عزیز چهارده معصوم ع و پیامبران الهی 

نوشته ای از ارما بومبک : 

اگر می توانستم یک بار دیگر به دنیا بیایم ، کمتر حرف می زدم و بیشتر گوش می کردم ، دوستانم را برای صرف غذا به خانه ام دعوت می کردم ، حتی اگر فرش خانه ام کثیف و لکه دار بود ، ویا کاناپه ام ساییده و فرسوده شده بود ، در سالن پذیرایی ام  ذرت  بوداده می جویدم  ، واگر کسی می خواست آتش شومینه را روشن کند ، نگران کثیفی خانه ام نمی شدم ، پای صحبتهای پدربزرگم می نشستم تا خاطرات جوانی اش را برایم تعریف کند ، ودر یک شب زیبای تابستانی ، پنجره های اتاق را نمی بستم تا آرایش موهایم بهم نخورد ، شمع هایی که به شکل گل رز هستند و مدتها بر روی میز جا خوش کرده اند ، را روشن می کردم وبه نور زیبای آن ها خیره می شدم ، با فرزندانم بر روی چمن می نشستم ، بدون آنکه نگران لکه های سبزی شوم ، که بر روی لباسم نقش می بندد، با تماشای تلویزیون کمتر اشک می ریختم وقهقهه ی خنده سر می دادم ، وبا دیدن زندگی بیشتر می خندیدم ، وهروقت که احساس کسالت می کردم ، در رختخواب می ماندم وفکر نمی کردم از اینکه آن روز را کار نکردم ، دیگر دنیا به آخر رسیده است ، هرگز چیزی را نمی خریدم ، فقط به این خاطر که به آن احتیاج دارم  ویااینکه ضمانت آن بیشتر است ، به جای آنکه  بی صبرانه در انتظار پایان نه ماه بارداری بمانم ، هر لحظه از این دوران را می بلعیدم‌، چرا که شانس این را داشته ام که بهترین موجود جهان را دروجودم پرورش دهم و ‌معجزه ی خداوند را به نمایش بگذارم ، وقتی که فرزندانم با شور و حرارت مرا در آغوش می کشیدند ، هرگز به آنها نمی گفتم : بسه دیگه ، حالا بروید ، پیش  از غذا خوردن دست‌هایتان رابشورید، بلکه‌ به آنها می گفتم ، دوستتان دارم 

یا لطیف 

ارحم عبدک الضعیف الذلیل 





آقا امام زمان عج هر هفته به ما سر میزنند

سلام به روی ماه خدای بی نهایت زیبارو و بخشنده و مهربان و عزیزدلم 

سلام به روی ماه تمام  ملائکه ی مقرب درگاه خدای مهربون 

سلام به روی ماه ، ماه بسیار زیبا و شاد و عشق و عزیز ربیع الاول 

سلام به روی ماه  تمام پدران و مادران بسیار باتقوا و پاکدامن و مهربان پیامبران الهی وچهارده معصوم ع 

سلام به روی ماه تمام پیامبران بسیار دلسوز و مهربان و هدایتگر خدای مهربون 

سلام به روی ماه رسول نور و مهربانی ص 

سلام به روی ماه بانوی بسیار نازنین و دوست داشتنی حضرت زهرای مرضیه س و شوهر بسیار عزیزو شریفش مولا علی ع 

سلام به روی ماه ده دسته گل بسیار ناب و پاک و زیبا وعزیز و دوست داشتنی و خوشبوی محمدی ، بانو حضرت زهرای مرضیه س و مولا علی ع 

سلام به روی ماه آخرین دسته گل بسیار ناب و پاک و عزیز و زیبا ودوست داشتنی و خوشبوی محمدی ، بانو حضرت زهرای مرضیه س و مولا علی ع و خوشبوترین گل نرگس جهان 

سلام به روی ماه تمام اولاد بسیار پاک و عزیز و مطهر و شریف پیامبران الهی و چهارده معصوم ع 

سلام به روی ماه تمام اصحاب بسیار شجاع و فداکار و دلسوز و باوفای امام حسین ع 

سلام به روی ماه تمام خاندان بسیار پاک و عزیز و مطهر و شریف پیامبران الهی و چهارده معصوم ع 

آقا امام زمان عج  هر هفته به ما سر میزنند  : 

مرحوم خوانساری ، عالم بزرگ اصفهان می گفت : یک حمالی در بازار اصفهان بود واز کنار ما رد می شد وبه ما سلام می داد ، به خودم گفتم ، خب بالاخره ماهم یک مرید پیدا کردیم ، حالا حمال بازار است ، ولی عیب ندارد ، مرحوم خوانساری در ادامه می گوید : کم کم ماو حمال بازار به هم علاقمند شدیم ، و حمال بعد از مدتی ، یک بار ایستاد و روبه مرحوم خوانساری گفت :آقا میشه ، من یک وقت کاری داشته باشم ، مزاحمتون بشم ؟ شما برای من اگر کاری داشته باشم ، انجام می دهید ؟ مرحوم خوانساری در پاسخ گفت : بله ، چشم ، یک روز ظهر که مرحوم خوانساری ، به خانه برگشت ، همسرش گفت : یک آقایی آمد به خانه ی ما ، و گفت این آدرس  منزل من است ، به آقای خوانساری بگویید ، اگر می توانند یک سر عصر به منزل ما بزنند ، مرحوم خوانساری گفت : آدرس را نگاه کردم و دیدم کنار قبرستان هست ، وقتی اومدم منزلشان ، دیدم یک بیقوله ای است ، که اصلا خونه نیست و جای زندگی نیست ، داخل رفتم و دیدم حمال در بستر بیماری افتاده و دچار بیماری سختی است ، به او گفتم : مریض شدی ؟ چرا اینطوری شدی ؟ بلند شو ، شمارو ببرم دکتر ، حمال گفت : دکتر نمی خواد ، من رفتنی هستم ، به این خاطر خواستم بیای ، که فردا بدن من رو به خاک بسپاری  ، چون من کسی رو ندارم که منو دفن بکنه  ، مرحوم خوانساری گفت : آخه از کجا می دونی ؟ مگر علم غیب داری که فردا از دنیا میری ؟ حمال طفره می رفت ولی آخرش گفت : آقام بهم گفته ، مرحوم خوانساری گفت : آقات ؟ آقات کیه ؟ حمال گفت : آقام ، صاحبم‌، امام زمان عج ، مرحوم خوانساری گفت : مگه تو با امام زمان عج ارتباط داری ؟ حمال گفت : بله آقا لطف دارند ،  هر هفته به ما سر میزنند  ، مرحوم خوانساری گفت : تو هر هفته با آقا ارتباط داری ؟ چی شد اینطوری شدی ؟ من عالم بزرگ این شهر ، هنوز خدمت آقا نرسیدم ، حمال گفت : ما از جوانی دل داده‌ی آقا شدیم ، دستمان به قدم های آقا رسید ، یک بار آقا را دیدم ، موقع خداحافظی به آقا گفتم : آقا می شود تا آخر عمر شما را ببینم و جدایی حاصل نشود ؟ 

آقا امام زمان عج یک نگاهی به من کردند ، وفرمودند : قول میدی خوب باشی ؟ قول میدی ؟ گفتم : آقا به عشق شما باشه ، من به قولم وفا کردم ، آقا هم هرهفته به من سر میزنند  

یا لطیف 

ارحم عبدک الضعیف الذلیل