معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

آقا امام زمان عج هر هفته به ما سر میزنند

سلام به روی ماه خدای بی نهایت زیبارو و بخشنده و مهربان و عزیزدلم 

سلام به روی ماه تمام  ملائکه ی مقرب درگاه خدای مهربون 

سلام به روی ماه ، ماه بسیار زیبا و شاد و عشق و عزیز ربیع الاول 

سلام به روی ماه  تمام پدران و مادران بسیار باتقوا و پاکدامن و مهربان پیامبران الهی وچهارده معصوم ع 

سلام به روی ماه تمام پیامبران بسیار دلسوز و مهربان و هدایتگر خدای مهربون 

سلام به روی ماه رسول نور و مهربانی ص 

سلام به روی ماه بانوی بسیار نازنین و دوست داشتنی حضرت زهرای مرضیه س و شوهر بسیار عزیزو شریفش مولا علی ع 

سلام به روی ماه ده دسته گل بسیار ناب و پاک و زیبا وعزیز و دوست داشتنی و خوشبوی محمدی ، بانو حضرت زهرای مرضیه س و مولا علی ع 

سلام به روی ماه آخرین دسته گل بسیار ناب و پاک و عزیز و زیبا ودوست داشتنی و خوشبوی محمدی ، بانو حضرت زهرای مرضیه س و مولا علی ع و خوشبوترین گل نرگس جهان 

سلام به روی ماه تمام اولاد بسیار پاک و عزیز و مطهر و شریف پیامبران الهی و چهارده معصوم ع 

سلام به روی ماه تمام اصحاب بسیار شجاع و فداکار و دلسوز و باوفای امام حسین ع 

سلام به روی ماه تمام خاندان بسیار پاک و عزیز و مطهر و شریف پیامبران الهی و چهارده معصوم ع 

آقا امام زمان عج  هر هفته به ما سر میزنند  : 

مرحوم خوانساری ، عالم بزرگ اصفهان می گفت : یک حمالی در بازار اصفهان بود واز کنار ما رد می شد وبه ما سلام می داد ، به خودم گفتم ، خب بالاخره ماهم یک مرید پیدا کردیم ، حالا حمال بازار است ، ولی عیب ندارد ، مرحوم خوانساری در ادامه می گوید : کم کم ماو حمال بازار به هم علاقمند شدیم ، و حمال بعد از مدتی ، یک بار ایستاد و روبه مرحوم خوانساری گفت :آقا میشه ، من یک وقت کاری داشته باشم ، مزاحمتون بشم ؟ شما برای من اگر کاری داشته باشم ، انجام می دهید ؟ مرحوم خوانساری در پاسخ گفت : بله ، چشم ، یک روز ظهر که مرحوم خوانساری ، به خانه برگشت ، همسرش گفت : یک آقایی آمد به خانه ی ما ، و گفت این آدرس  منزل من است ، به آقای خوانساری بگویید ، اگر می توانند یک سر عصر به منزل ما بزنند ، مرحوم خوانساری گفت : آدرس را نگاه کردم و دیدم کنار قبرستان هست ، وقتی اومدم منزلشان ، دیدم یک بیقوله ای است ، که اصلا خونه نیست و جای زندگی نیست ، داخل رفتم و دیدم حمال در بستر بیماری افتاده و دچار بیماری سختی است ، به او گفتم : مریض شدی ؟ چرا اینطوری شدی ؟ بلند شو ، شمارو ببرم دکتر ، حمال گفت : دکتر نمی خواد ، من رفتنی هستم ، به این خاطر خواستم بیای ، که فردا بدن من رو به خاک بسپاری  ، چون من کسی رو ندارم که منو دفن بکنه  ، مرحوم خوانساری گفت : آخه از کجا می دونی ؟ مگر علم غیب داری که فردا از دنیا میری ؟ حمال طفره می رفت ولی آخرش گفت : آقام بهم گفته ، مرحوم خوانساری گفت : آقات ؟ آقات کیه ؟ حمال گفت : آقام ، صاحبم‌، امام زمان عج ، مرحوم خوانساری گفت : مگه تو با امام زمان عج ارتباط داری ؟ حمال گفت : بله آقا لطف دارند ،  هر هفته به ما سر میزنند  ، مرحوم خوانساری گفت : تو هر هفته با آقا ارتباط داری ؟ چی شد اینطوری شدی ؟ من عالم بزرگ این شهر ، هنوز خدمت آقا نرسیدم ، حمال گفت : ما از جوانی دل داده‌ی آقا شدیم ، دستمان به قدم های آقا رسید ، یک بار آقا را دیدم ، موقع خداحافظی به آقا گفتم : آقا می شود تا آخر عمر شما را ببینم و جدایی حاصل نشود ؟ 

آقا امام زمان عج یک نگاهی به من کردند ، وفرمودند : قول میدی خوب باشی ؟ قول میدی ؟ گفتم : آقا به عشق شما باشه ، من به قولم وفا کردم ، آقا هم هرهفته به من سر میزنند  

یا لطیف 

ارحم عبدک الضعیف الذلیل 


نظرات 1 + ارسال نظر
مرضیه سه‌شنبه 11 آبان 1400 ساعت 09:01 http://because-ramshm.blogfa.com

سلام مریم جون
یکهو مو به تنم سیخ شد..
آقا امام زمان دعاشون بدرقه راهتون انشالله

سلام به روی ماهت دختر گل و ناز و مهربون شیرازی
الهی که همیشه دعاهای خیر امام زمان عج پشت سر خود نازنینت و سایر عزیزانت باشه والهی که از یاران باوفا و توانا و قوی امام زمان عج باشی و شهادت در رکاب آقا که شیرین تر از عسل هست نصیب خودت و عزیزانت بشه
الهی امین
به برکت صلوات بر محمد ص و آل محمد ص :
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم‌
قربونت برم یه دنیا ممنونم بابت دعای خیرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد