معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

حرف دل با خدا جانم(۱)

سلام  به روی ماه خدای عزیز دلم 

خدا جانم مریمت می خواد یه قول خالصانه بهت بده  ، اینکه توبه ی نصوح کنه و اونم با شرایطی که بهترین بنده ات مولا امیر المومنین ع فرمودند :

۱-پشیمانی جدی از همه ی اعمال گذشته 

۲-تصمیم جدی برای خودداری از همه گناهان 

۳-بازگرداندن همه ی  بدهی ها  ها وحقوق مادی و معنوی  به مردم ‌و خارج شدن از دین روی گردن 

۴-انجام دادن اعمال  عبادی فوت شده 

۵- آب کردن تمام گوشت های حرامی که در بدن روییده شده است 

۶-تحمل رنج و چشیدن لذت عبادت و  بندگی خدا به همان حدی که گناه لذت بخش بوده است 

حدیث قدسی :

اگر آنهایی که  به من پشت کرده اند  می دانستند که من چه اندازه انتظار دیدن آنها را می کشم وچه مقدار مشتاق توبه  و بازگشت آنها هستم ، هر اینه از شدت شور و شوق 

نسبت به من جان می دادند ،وتمام بند بند اعضایشان  به خاطر  عشق به من از هم جدا می شد 

امام صادق ع فرمودند:

هنگامی که بنده ای توبه ی حقیقی کند ،خداوند او را دوست می دارد ،ودر دنیا و آخرت گناهان اورا می پوشاند ،هرچه از گناهان که دو فرشته موکل بر او نوشته اند ،ازیادشان ببرد و به اعضای بدن وحی  می کند که گناهان او را پنهان کنند وبه نقاط زمین که او در آن گناه کرده ،فرمان می دهدکه گناهان او را پنهان کند 

 خدا جانم کمکم کن تمام وظایف محول شده  بهم رو به بهترین نحو و آنطور که تو می پسندی انجام بدم 

خداجونم  امروز پنجشنبه متعلق به آقا امام حسن عسگری ع هست  ، مهربانم کمکم کن به حق این عزیز دل زهرای مرضیه س و پدر مهربان امام زمانمون موفق در توبه ی نصوح و در کارها باشم 

برحمتک یا ارحمن الراحمین 

امین یا رب العالمین 

خدایا شکرت بابت وجود مهربانت و بابت تمام  نعمت هایت و بابت آنچه داده ای و ما از آن غافلیم 

الهی شکررررررت بابت نعمت فرصت و زمان  وبابت نعمت توبه 

خدایا فرصت توبه ی  نصوح رو به تمام مردم جهان عطا کن 

توبه رو به تاخیر نندازید و از همین الان شروع کنیم چون معلوم نیست فردا در قید حیات باشیم یا نه  پس قدر زمان حال را برای توبه کردن بدانید

برحمتک یا الرحمن الراحمین 

امین یا رب العالمین 

یا لطیف ارحم عبدک الضعیف الذلیل