معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

خداحافظ تا ابد

به پایان راه رسیدیم 

خداحافظ تا ابد 

وبلاگ باقی می ماند به یادگار 

بدی ها رو حلال کنید 

دیدار به قیامت 

یا حق 

یا لطیف 

ارحم عبدک الضعیف الذلیل

نظرات 1 + ارسال نظر
حمیده یکشنبه 23 مهر 1402 ساعت 22:51 http://Www.tast-good.blogfa.com

سلام مریم جانم
چه قدر ناراحت شدم این جملات را دیدم...
دوست و خواهر عزیزم...انشالله هر جا که باشی شاد و سلامت باشی...در پناه امام زمان عج الله

سلام حمیده ی بسیار عزیزدلم
قربون محبتت بشم گلم
ببخش و شرمنده که ناراحتت کردم ،حلالم کن مهربونم،دیگه این لال مونی برام خیلی عجیبه حتی تو دنیای واقعی هم دچارش هستم
یه دنیا ممنونم از دعای بسیار خیر و زیبایت و یه الهی آمین از ته قلب میگم به این دعای بسیار زیبا و از ته دل مهربانت،الهی آمیییین
خواهر گلم الهی که همیشه زیر سایه ی خداوند و اهل بیت ع و امام زمان عج پیروز و روسفید و عاقبت بخیر باشی و در دسته ی یاران باوفا و توانمند امام زمان عج قرار بگیری
الهی آمین
به برکت صلوات بر محمدص و آل محمدص:
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

دوستت دارم و مراقب جسم و روحت و خوبیهات باش گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد