معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

شیطان، زمینه ساز گناه

سلام به روی ماه،خدای بی نهایت زیبارو و عزیزدلم و بخشنده و مهربان

سلام به روی ماه،تمام ملائکه ی مقرب درگاه خدای مهربون

سلام به روی ماه،قرآن کریم بسیار هدایتگر و حال خوب کن و عشق و نورانی و عزیز

سلام به روی ماه،ماه بسیار عشق و شاد و معنوی و زیبا و ملکوتی رجب

سلام به روی ماه،تمام پیامبران الهی و تمام معصومین‌ع بسیار هدایتگر و عشق و عزیز و دلسوز و صبور و مهربان و شجاع و ایثارگر و تمام اولاد و خاندان بسیار پاک و عزیز و شریفشان

سلام به روی ماه، تمام مادران و پدران و فرزندان و همسران بسیار صبور و دلسوز و مهربان و پاکدامن و باتقوا و شجاع و ایثارگر و عشق و عزیز تمام پیامبران الهی و تمام معصومین ع و تمام شهدا و جانبازان و آزادگان و صالحین و صدیقین و ایثارگران

سلام به روی ماه، تمام اصحاب بسیار پاک و باوفا و عشق و عزیز و ناب و درجه یک و ایثارگر و شجاع و دلسوز و مهربان و صبور امام حسین ع

سلام به روی ماه،ارواح بسیار پاک و عزیز تمام شهدا و صالحین و صدیقین و ایثارگران

سلام به روی ماه،تمام صالحین و صدیقین و ایثارگران در قید حیات

سلام به روی ماه،تمام جانبازان و آزادگان بسیار شجاع و ایثارگر

شیطان،زمینه ساز گناه:

فردی می گفت که در محضر امام محمد باقر ع نشسته بودم و با امام ع گفت و گو می کردم که ناگهان حمران ابن اعین، وارد شد و سلام کرد، برای پرسیدن، چند پرسش آمده بود،پرسش هایش را مطرح کرد و هنگامی که می خواست از جایش برخیزد و مجلس را ترک کند، از امام باقرع پرسید:وقتی که در محضر شما هستیم و سخنان ارزشمند شما را می شنویم، دل هایمان نرم و روانمان از بی رغبتی به این دنیا، آسوده می شود و آنچه در دست مردم است و مال و ثروت دنیا در نظرمان،بی ارزش جلوه می کند،ولی همین که از نزد شما مرخص و مشغول زندگی و داد و ستد می شویم ، دوباره همان حالت های پیشین به سراغ ما می آید و معنویت در ما کمرنگ می شود، دلیل این تغییر،حالت چیست ؟امام باقر ع فرمود:این حالت به دل شما مربوط است، که گاه نرم و گاه سخت می شود،آن گاه با نقل داستانی ،پاسخ را برای او بیشتر،شفاف کرد،امام ع فرمود:روزی جمعی از اصحاب و یاران رسول خدا ص،گرد آن حضرت نشسته بودند، یکی از آن ها پرسید :ای رسول خداص،ما در مورد این که، مبادا منافق باشیم ،سخت در هراسیم،پیامبر ص فرمود:چرا هراسان هستید،گفتند:هنگامی که ما در حضور شما هستیم،شما با نصایح خود به ما تذکر می دهید و ما را به آخرت تشویق می کنید و در ما حالت ترس پدیدار می شود و دوستی دنیا را فراموش می کنیم،به گونه ای که بدان بی میل می شویم و گویی دوزخ را با چشم می بینیم،ولی وقتی که از حضور شما مرخص می شویم و به خانه هایمان بازمی گردیم ،گویا هرگز در حضور شما نبوده ایم و هیچگونه حالت معنوی در ما ایجاد نمی شود،آیا شما از این که این حالت،نشانه ی نفاق در ما باشد، نگران نیستید؟پیامبر ص با لبخندی سرشار از رضا،فرمود:نه هرگز،این نشانه ی نفاق در شما نیست،بلکه ، وسوسه های شیطان است که شما را به سوی دنیا، تشویق می کند،به خدا سوگند،اگر شما،همان حالت را که می گویید در حضور من پیدا می کنید،نگه دارید و ادامه بدهید، به مقامی دست می یابید که فرشتگان دست در دست شما می نهند و روی آب راه می روید،بدانید که مؤمن،همواره در خطر سقوط در پرتگاه گناه است،از این رو، بسیار توبه کنید ، مگر این سخن خداوند را نشنیده اید که در آیه ی ۲۲سوره ی بقره می فرماید:خداوند توبه کنندگان و پاکان را دوست دارد و خداوند در آیه ی ۹۰سوره ی هود،می فرماید:از پروردگار خویش ، درخواست آمرزش بکنید و به سوی او بازگردید

پی نوشت ۱:با تأخیر فرارسیدن ماه پر از شادی و عشق و باخیر و برکت رجب و فرارسیدن سالروز میلاد بسیار باسعادت و پر از خیر و برکت،امام محمد باقرع بر پیروان راستین و صدیق آن حضرت در سراسر جهان، بسیار زیاد تهنیت باد و با تأخیر فرارسیدن سالروز شهادت بسیار جانسوز امام هادی ع بر پیروان صدیق و راستین آن حضرت در سراسر جهان بسیار زیاد تسلیت باد، امام هادی ع فرمودند:همانا که خداوند،دنیا را سرای امتحان و آزمایش و آخرت را سرای رسیدگی و بلای دنیا را وسیله ی ثواب آخرت و ثواب آخرت را عوض بلای دنیا، قرار داده است

پی نوشت ۲:

دل نوشته ای برای امام زمان عج به مناسبت ماه رجب:

یا امام زمان عج جانم:

این شب ها دروازه های آسمان باز هستند و به نامت أین الرجبیون را می خواندند

مولا جان،ماه رجب،ماه شروع عاشقانه های من است برای تو

که برای رسیدن به خدا در ماه خدا،باید از تو شروع بکنم و به خدا برسم

عجب ماه دلرباییست،ماه خداست،ماه معبود یگانه ی مولای من

دلم می خواهد،شب های این ماه را به یادت بیدار بمانم و عشق بازی های ، عارفانه ی تو را با معشوقت ببینم

اما من کجا و نگاه بر عاشقانه های تو کجا

دلم هوایت را کرده،راستی مولا جان در قنوت نمازهای عارفانه ات در شب های رجبیه من محتاج را هم مهمان کن

من محتاج ، دعایی خالصانه هستم از جانب کسی که مرا خالصانه دوست بدارد

دلم برای اجابت دعایی به نام تو،دلتنگی می کند

دلم برای کمی با خدا بودن در ماه خدا، بی تابی می کند

این شب ها ، درهای آسمان به روی اهل زمین باز می شوند،خواستی بیا و مرا هم با خود ببر،دلم بهانه گیر شده است و دنیا برایش تنگ شده است

بیا و مرا با خودت به شب های دلدادگیت ببر،می خواهم معشوقم را ببینم که معشوق یگانه ی خود را عاشقانه می خواند

کاش می توانستم ، صدای مناجات نیمه شب های رجبت را به گوش اهل زمین برسانم تا مدهوش جمله ای عاشقانه شوند در این زمانه، اما

کاش می توانستم ، تو را در حال راز و نیاز آسمانی ات به اهل زمین نشان بدهم تا کمی عشقبازی بیاموزند، اما

مولای من، آمدن ماه خدا بر محضر مبارکت در هستی، مبارک 

پی نوشت ۳:امشب شب آرزوهاست و ساکنان عرش همه منتظرند تا بهترین آرزو را آمین بگویند،اگر آمدن مولایمان ، آرزوی همه ی شیعیان باشد،ان شالله فردا کنار ماست

به برکت صلوات بر محمد ص و آل محمد ص:

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 

برحمتک یا ارحم الراحمین 

آمین یا رب العالمین 

یا لطیف 

ارحم عبدک الضعیف الذلیل

نظرات 3 + ارسال نظر
درخشش سه‌شنبه 11 بهمن 1401 ساعت 21:22 http://www.derakhsheshh.blogfa.com

سینا خان یکشنبه 9 بهمن 1401 ساعت 18:16 http://Spread-of-silence.blogsky.com

اللهم صل علی محمد و آل محمد
ان شالله بزودی شاهد ظهور امام مهدی علیه السلام باشیم

سلام به شما
خوش آمدید
یه الهی آمین از ته قلب برای این دعای بسیار زیباتون
الهی آمیییییییین
به برکت صلوات بر محمد ص و آل محمد‌ص :
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

آویزوووووووون یکشنبه 9 بهمن 1401 ساعت 11:36 http://avizooon92.blogfa.com/

سلام مریم جان
حالت چطوره عزیزم
امیدوارم تو این ماه رجب هر چ‌از خیر و خوبی و نیکی هاست برات رقم بخوره
امیدوارم بتونی خوب و کافی از برکاتش استفاده کنی
و دعایی هم به ما دوستان داشته باشی
ممنونم از حوال پرسی هات
الهی که همیشه سالم و سلامت باشی و توفیق کارهای خوب رفیقت

سلام به روی ماهت آویزووووون جونم
خیلی زیاد، خوش آمدید
شکر خدای مهربون هستیم، زیرسایه اش و نفسی میاد و میره
عزیزم،چقدر از اومدنت خوشحال شدم و خوشحال تر از اینکه از قاقاله جانم رفع کسالت شد ، الهی که همیشه جمع سه نفره ی خانوادتون ،زیر سایه ی خدای مهربون و معصومین ع سالم و سلامت و شاد و در آرامش باشه ،الهی آمین
قربونت برم عزیزدلم ،ان شالله که هممون بتونیم به نحو احسن و آنطور که خدا راضی است ، از تک تک لحظات این ماه بسیار پرخیر‌ و برکت ،نهایت بهره رو ببریم، الهی آمین
خواهش می کنم عزیزدلم ، وظیفه هست
یه دنیا ممنونم از دعاهای خیر و بسیار زیبایت
و من همیشه با تمام روسیاهیم دعاگوی خودت و خانواده ی عزیزت هستم و در این ماه بسیار زیبا، ویژه تر دعاگو هستم
و دعا می کنم به حق ماه بسیار زیبای رجب و مولود بسیار عشقش مولا علی ع، همیشه عاقبت بخیر باشید و نزد مهربان خدایمان روسفید و سربلند شوید
الهی آمین
و الهی که همیشه دعاهای پر از خیر و برکت امام زمان عج پشت سر شما عزیزم و خانواده ی عزیزت و تمام مردم جهان باشه، الهی آمین
به برکت صلوات بر محمد ص و آل محمد ص:
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد