معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

راه خداوند

سلام به روی ماه خدای بی نهایت زیبارو و عزیزدلم و بخشنده و مهربان

سلام به روی ماه تمام ملائکه ی مقرب درگاه خدای مهربون 

سلام به روی ماه ، ماه بسیار عزیز و شاد و زیبا و عشق ربیع الاول 

سلام به روی ماه تمام پیامبران بسیار هدایتگر و دلسوز و مهربان خداجانمان 

سلام به روی ماه رسول نور و مهربانی ص 

سلام به روی ماه بانوی بسیار نازنین و دوست داشتنی ، بانو فاطمه زهراس و شوهر بسیار عزیز و شریفش مولا علی ع 

سلام به روی ماه ده دسته گل بسیار ناب و پاک و زیبا و دوست داشتی و خوشبوی محمدی ، مولا علی ع و بانو فاطمه زهراس 

سلام به روی ماه آخرین دسته گل بسیار ناب و پاک و زیبا و دوست داشتنی و خوشبوی محمدی ، مولا علی ع و بانو فاطمه زهراس و خوشبوترین گل نرگس جهان 

سلام به روی ماه تمام اولاد بسیار پاک و عزیز وشریف و مطهر امام حسین ع و معصومین ع 

سلام به روی ماه تمام اصحاب بسیار پاک و باوفا و شجاع و دلسوز امام حسین ع 

سلام به روی ماه تمام خاندان بسیار پاک و شریف و عزیز و مطهر امام حسین ع و معصومین ع

راه خداوند :

روزگاری مرد فاضلی زندگی می کرد وهشت سال تمام مشتاق بود راه خداوند را بیابد ، او هرروز از دیگران جدا می شد ودعا می کرد تا روزی بایکی از اولیای خدا ویا مرشدی آشنا شود ، یک روز هم چنان که دعا می کرد ، ندایی به او گفت به جایی برود ، در آنجا مردی را خواهد دید که راه حقیقت و خداوند را نشانش خواهد داد ، مرد وقتی این ندا را شنید ، بی اندازه مسرور شد وبه جایی که به او گفته شده بود رفت ، در آن جا با دیدن مردی ساده ، متواضع و فقیر با لباس های مندرس وپاهایی خاک آلود ، متعجب شد ، مردآن اطراف را کاملا نگاه کرد ، اما کس دیگری را ندید ، بنابراین به مرد فقیر روکرد و گفت : روز شما بخیر ، مرد فقیر به آرامی پاسخ داد : هیچ وقت روز شری نداشته ام ، پس مرد فاضل گفت : خداوند تو را خوشبخت کند ، مرد فقیر پاسخ داد: هیچ گاه بدبخت نبوده ام ، تعجب مرد فاضل بیشتر شدوگفت  : همیشه خوشحال باشید ، مرد فقیر پاسخ داد: هیچ گاه غمگین نبوده ام ، مردفاضل گفت : هیچ سر در نمی آورم ، خواهش می کنم بیشتر توضیح بدهید ، مرد فقیر گفت : با خوشحالی این کار را می کنم ، ومرد فقیر ادامه داد: تو روزی خیر را برایم آرزو کردی ، درحالی که من هرگز روز شری نداشته ام ، زیرا درهمه حال خدا را ستایش می کنم ، اگر باران ببارد یا برف ، اگر هوا خوب باشد یا بد ، من هم چنان خدا را می پرستم ، اگر تحقیر شوم و هیچ انسانی دوستم نباشد ، باز هم خدارا ستایش می کنم واز او یاری می خواهم ، بنابراین هیچ روز شری نداشته ام ، تو برایم آرزوی خوشبختی کردی ، درحالی که من هیچ وقت بدبخت نبوده ام ، زیرا همیشه به درگاه خداوند متوسل شدم ومی دانم هرگاه که خدا چیزی برمن نازل کند ، آن بهترین است وبا خوشحالی هر آنچه را برایم پیش بیاید ، می پذیرم ، سلامتی یا بیماری ،سعادت یا دشمنی ، خوشی یا غم ، همه هدیه هایی از سوی خداوند هستند ، تو برایم خوشحالی آرزو کردی ، در حالی که من هیچ گاه غمگین نبوده ام ، زیرا عمیق ترین آرزوی قلبی من ، زندگی کردن بنا بر خواست و اراده‌ی خداوند است 

یا لطیف 

ارحم عبدک الضعیف 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد