معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

همیشه به موقع به عزیزانتان بگویید که دوستشان دارید

سلام به روی ماه  خدای بی نهایت مهربان و بخشنده و زیبا رو و عزیز دلم 

سلام به روی ماه ملائکه ی مقرب درگاه خدای مهربون 

سلام به روی ماه رسول نور و مهربانی ص 

سلام به روی ماه  بانو فاطمه زهراس و شوهر  بسیار عزیز و شریفش مولا علی ع 

سلام به روی ماه  ده دسته گل بسیار ناب و زیبا و خوشبو و پاک و دوست داشتنی محمدی ، مولا علی ع و  بانو فاطمه زهراس 

سلام به روی ماه آخرین دسته گل بسیار ناب و زیبا و خوشبو و پاک و دوست داشتنی محمدی ، مولا علی ع و بانو فاطمه زهراس و خوشبوترین گل نرگس جهان 

سلام به روی ماه خاندان پاک و مطهر اهل بیت ع 

سلام به روی ماه یاران بسیار پاک و باوفای امام حسین ع 

مهر مادر : 

ارزشمندترین وقایع زندگی ، معمولا دیده نمی شوند و یا لمس نمی گردند  ، بلکه در دل حس می شوند ، زنی پس از سالها زندگی مشترک با شوهرش ، از شوهرش خواست  که با زن دیگری برای شام و سینما بیرون برود ، 

وزن به شوهرش گفت : من دوستت دارم واما آن  زن نیز تورا بسیار دوست دارد ، آن زن مادر شوهرش بود ، مادرشوهرش ۱۹سال پیش ، همسرش را از دست داده بود ، وشوهرش به علت مشغله ی زیاد و داشتن سه فرزند کمتر به او سر می زد ، وشوهرش تعریف می کرد : فردا شب ، هنگامی که به دنبالش رفتم ، آن قدر شاد بود که آن زمان برای پدرم شاد بود ، به رستوران  دنجی رفتیم ، وآن قدر از کنارهم بودن لذت بردیم ، که سینما را از دست دادیم ، شب گذشت و هنگام رساندن او به منزلش ، دستش راگرفتم و گفتم : دفعه ی بعدی باز باهم بیرون برویم ، واو‌گفت : به شرطی اینکه هزینه رو من بپردازم ، و من پذیرفتم ، به منزل که رسیدم ، من و همسرم از شادی آن روز ، چند روزی شاد بودیم ، اما چند روز بعد مادر مرد ، در اثر سکته ی قلبی فوت کرد ، کمی بعد ، پاکتی حاوی نامه ای  به درب منزل رسید ، ودر آن نوشته شده بود : پسرم ، نمی دانم ،هنگام رسیدن  این پاکت  به دستت ، من‌ دربین شما باشم  یا نه ، اما برای تو و همسرت ، در همان رستوران ، هزینه پرداخت نموده ام ، سعی کن شبی به یاد ماندنی  ، مثل همان شب که برای من داشتی ، برای همسرت هم داشته باشی ، تو هرگز نخواهی فهمید ، که من در آن شب چه لذتی بردم ، پسرم دوستت دارم 

مرد گفت : در آن هنگام دریافتم که چقدر اهمیت دارد که به موقع به عزیزانمان ، بگوییم که دوستشان داریم 

یا لطیف 

ارحم عبدک الضعیف الذلیل 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد