معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

پیر عاقل

سلام به روی ماه خدای بسیار زیبا و مهربان و بخشنده و عزیزدلم 

سلام به روی ماه رسول نور ومهربانی ص 

سلام به روی ماه دختر بسیار مهربان و دوست داشتنی  رسول نور ومهربانی ص ، بانو فاطمه زهراس و داماد بسیار عزیز و شریفش مولا علی ع 

سلام به روی ماه ده دسته گل بسیار ناب و زیبا و پاک و عزیز و دوست داشتنی و خوشبوی محمدی ، مولا علی ع و بانو فاطمه زهراس 

سلام به روی ماه آخرین دسته گل بسیار ناب و زیبا و پاک و عزیز و دوست داشتنی  و خوشبوی محمدی ، مولا علی ع و بانو فاطمه زهراس 

سلام به روی ماه تمام خاندان پاک و مطهر اهل بیت ع 

سلام به روی ماه یاران بسیار پاک و باوفای امام حسین ع 

پیر عاقل :

پیرمردی ۹۲ساله که سر و وضع مرتبی داشت ،درحال انتقال به خانه سالمندان بود ،همسر هفتاد ساله اش به تازگی درگذشته بود واو مجبور بود ، خانه اش را ترک کند ، پس از چند ساعت انتظار در سرسرای خانه سالمندان ، به او گفته شد که اتاقش حاضر است ، پیرمرد لبخندی برلب  آورد ،همینطور که عصازنان به طرف آسانسور می رفت ،به او توضیح دادند که اتاقش خیلی کوچک است وبه جای پرده ، روی پنجره هایش کاغذ چسبانده شده است ، پیرمرد درست مثل بچه ای که اسباب بازی تازه ای به او داده باشند ،با شوق و اشتیاق فراوان گفت : خیلی دوستش دارم ،به او گفتند : شما هنوز اتاقتان را ندیده اید ؟چند لحظه صبر کنید ،الان می رسیم ،پیرمرد گفت : به دیدن و ندیدن ربطی ندارد ، شادی چیزی است که من از پیش انتخاب کرده ام ، این که من اتاق را دوست داشته باشم یا نداشته باشم ، به مبلمان و دکورو ……بستگی ندارد ، بلکه به این بستگی دارد که تصمیم بگیرم، چگونه به آن نگاه کنم ،من پیش خودم تصمیم گرفته ام ، که اتاق را دوست داشته باشم ،این تصمیمی هست که هرروز صبح که از خواب بیدار می شوم می گیرم ،من دوکار  می توانم بکنم ، یکی اینکه تمام روز در رختخواب بمانم ، ومشکلات قسمت های مختلف بدنم که دیگر خوب کار نمی کنند را بشمارم ، یا اینکه از جا برخیزم و به خاطر آن قسمت هایی که هنوز درست کار می کنند ، شکر گزار باشم، هرروز هدیه ای است که به من داده می شود ، ومن تا وقتی که بتوانم ، چشمانم را باز کنم ، بر روی روز جدید و تمام خاطرات خوشی که در طول زندگی داشته ام تمرکز خواهم کرد ، سن زیاد مثل یک حساب بانکی هست ، آنچه را که در طول زندگی ذخیره کرده باشید را می توانید ، بعدا برداشت کنید ، بدین خاطر ، راهنمایی من به شما این است که هرچه می توانید ، شادی های زندگی را در حساب بانکی حافظه اتان ذخیره کنید ، از مشارکت شما در پر کردن حسابم با خاطره های شاد و شیرین تشکر می کنم ، هیچ می دانید که من هنوز هم در حال ذخیره کردن این حساب هستم ؟

یالطیف 

ارحم عبدک الضعیف الذلیل 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد