معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

جمله ای ناب از آیت الله بهجت ره

سلام به روی ماه خدای بینهایت زیبا و مهربان و بخشنده و عزیزدلم

سلام به روی ماه رسول نور و مهربانی ص 

سلام به روی ماه دختر بسیار پاک و عزیز رسول الله ص ، بانو فاطمه زهراس و داماد بسیار عزیز و شریفش مولا علی ع 

سلام به روی ماه ده دسته گل بسیار خوشبو وپاک و زیبا وعزیز محمدی  ، مولا علی ع و بانو فاطمه زهراس 

سلام به روی ماه آخرین  دسته گل بسیار خوشبو و زیبا و پاک و عزیز  محمدی ، مولا علی ع و بانو فاطمه زهرا س و خوشبوترین  گل نرگس جهان 

سلام به روی ماه تمام خاندان پاک و مطهر اهل بیت ع 

سلام به روی ماه یاران بسیار پاک و باوفای امام حسین ع 

جمله ای ناب از آیت الله بهجت ره : 

اگر کسی اهلیت داشته باشد ، یعنی طالب معرفت باشد،   ودر طلب ، جدیت و خلوص داشته باشد ، در و دیوار به اذن الله معلمش خواهند بود ، وگرنه سخن پیامبر ص هم در او اثر نخواهد کرد ، چنان چه در ابوجهل اثر نکرد  

پی نوشت : 

دلم یک کربلا می خواهد ، بغض هایم را گذاشته ام بین الحرمین بشکنم ، درد دل هایم را گذاشته ام برای امام حسین ع بگویم ، نگاهم را گذاشته ام برای دیدن شش گوشه ، کم تر صحبت می کنم ، می ترسم آنجا برای حسین ع ، گفتن کم بیاورم ، من که ندیده ام ، من که نرفته ام ، می گویند، بین الحرمین عجب صفایی دارد ، می گویند ، هوایش عطر بهشتی دارد ،  دلم یک نقل و قول از خودم در وصف کربلا می خواهد ، امام حسین ع منو دریاب 

یا لطیف 

ارحم عبدک الضعیف الذلیل 

نظرات 2 + ارسال نظر
معلم چهارشنبه 19 خرداد 1400 ساعت 17:00

آیت الله مجتهدی (ره) :

حدیث داریم قلب هایمان به ده دلیل مرده است ، و باعث شده دعاهایمان مستجاب نشود :

اول: خدا را شناختیم، ولیکن حقش را ادا نکردیم. دوم: گمان بردیم که پیامبر خدا (ص) رو دوست داریم، سپس سنتش را ترک نمودیم. سوم: قرأن را قرائت کردیم، ولی بدان عمل نکردیم. چهارم: نعمت خدا را خوردیم، ولی شکرش را بجا نیاوردیم. پنجم: گفتیم شیطان دشمن ماست، ولی با او در امور توافق کردیم.

ششم: گفتیم بهشت حق است، ولی برای رسیدن به آن کوشش نکردیم. هفتم: گفتیم جهنم حق است، ولی از آن نگریختیم. هشتم: دانستیم مرگ حق است، اما برای آن آماده نشدیم. نهم: به عیب مردم مشغول گشتیم، و عیب خویش را فراموش کردیم. دهم: مردگانمان را دفن کردیم، ولی عبرت نگرفتیم.

الهی که باتوکل بر خدای مهربون و سعی وکوشش مضاعف خودمون از این ده مورد که باعث مردگی دل میشه به شدت دوری کنیم
به برکت صلوات بر محمد ص و آل محمد ص :
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
الهی آمین

معلم چهارشنبه 19 خرداد 1400 ساعت 16:56

ان شاالله زیارت حرمین شریفین شامل حالت شود

سلام برشما
الهی که قسمت شما و من و تمام آرزومندان جهان بشه ،البته بعدازسرنگونی این ویروس منحوس کرونا ، به برکت صلوات بر محمد ص و آل محمد ص :
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
الهی آمیییین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد