معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

حلول ماه رجب بر عاشقان حقیقی خدای مهربون مبا رک باد

سلام به روی ماه خدای عزیز دلم 

سلام به روی ماه امام حسین ع و  یاران باوفایش  

سلام به روی ماه  خاندان پاک و مطهر امام حسین ع 

سلام به روی ماه امامان متولدین این ماه زیبا و نورانی و پر برکت 

خدای مهربون در این حدیث قدسی بسیار زیبا می فرماید : 

ماه رجب را ریسمانی میان خود و بندگانم قرار داده‌ام ، 

هرکس به آن چنگ زند به وصال من برسد 

ازپیامبر  اکرم ص ، روایت شده است : 

خدای مهربون در آسمان هفتم ، فرشته ای به نام داعی را قرار داده است ، که هرگاه ماه رجب فرا رسد ، درهمه ی شبهای آن از آغاز تا بامداد ، این فرشته اینچنین ندا می‌دهد : 

ذاکران ! 

مطیعان ! 

مستغفران ! 

توبه جویان ! 

مژده ، مژده ، بشارت ، بشارت 

مرحوم آیت الله مجتهدی تهرانی رحمت الله علیه :

یکی از موقعیت هایی که داریم ، عبارت از ماه مبارک رجب است ، که اگر کسی در این ماه از خداوند درخواست کند ، هیچ رد نمی شود ، ماه رجب از ماه هایی هست که مربوط به اسلام هم نیست ، ودر زمان جاهلیت عرب که از اسلام خبری نبود ، نه پیامبری ، نه دینی ، همان موقع مردم انتظار می کشند تا ماه رجب بیاید و حاجاتشان را بگیرند ، لذا خیلی بد است که یک مسلمان از مردم جاهلیت بدتر باشد ،لذا اگر در دعاهای ماه رجب  کمی دقت کنید ، می بینید که در متن همه ی دعاها ، مسأله درخواست و حاجت در ماه رجب مطرح هست ، لذا از این فرصتی که به دست آمده ، باید به بهترین نحو استفاده کرد ، ودر روایت دیگر ی امام صادق ع از  زبان مبارک پیامبر اکرم ص نقل می کنند که حضرت فرمودند : 

که ماه رجب ، ماه استغفار امت من است ، یعنی اگر امت من در گذشته ابتلائاتی پیدا  کرده اند ، در ماه رجب استغفار کنند ، ورحمت خدا بسیار  در این ماه بر امت من ریزش می کند ، لذا در این  ماه به اولین چیزی که سفارش کرده اند ، این است که در این ماه زیاد استغفار کنید ، بگذارید پاکیزه و تمیز شوید و زیاد بگویید : استغفر الله و اسأله التوبه 

پی نوشت : حلول ماه بسیار زیبا و نورانی و پربرکت رجب بر عاشقان واقعی خدای مهربون بسیار مبارک باشه ،الهی که با توکل بر خدا و همت مضاعف خودمون به بهترین نحو از روزی‌های معنوی این ماه بسیار عزیز و دوست داشتنی، نهایت استفاده رو ببریم 

خداجونم به حق این ماه زیبا و نورانی و به برکت صلوات بر محمد ص و ال محمد ص کمکمون کن تا روحمون  رو حسابی در چشمه  ی زلال و پاک این ماه نورانی شستشو بدیم تا حسابی پاک و مطهر بشویم 

اللهم صلی علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم 

برحمتک یا ارحم الراحمین 

آمین یا رب العالمین 

یا لطیف 

ارحم عبدک الضعیف الذلیل 



نظرات 4 + ارسال نظر
سروش دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت 23:13 http://javan202.blogfa.com

زندگی خیلی کوتاه است
قوانین را کنار بگذار،
بدی ها را ببخش،
آهسته و طولانی ببوس،
یک عاشقِ واقعی باش...
تا می توانی بخند
و هیچ وقت از چیزی که
بر روی لبانت خنده نشانده
پشیمان نشو...

مارک تواین[گل]

moradesvand57 دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت 20:06 http://دیار بختیاری

سلام شبتون بخیر و شادی فرا رسیدن ماه رجب بر شما مبارک باد

سلام بر شما
شبتون سرشار از شادی و آرامش از جنس خدای مهربون
حلول این ماه نورانی بسیار بر شما مبارک باشه
والهی که خدای مهربون به حق این ماه نورانی عاقبت بخیر دوعالمتون بکنه
الهی امییییین
والهی که بتونید از روزی‌های معنوی این ماه به کمک خدای مهربون بهترین استفاده رو بکنید
الهی امیییین

معلم دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت 12:52 http://www.shirinbeyan.mihanblog.com

یکى از اهالى کوفه در شهر سامراء خدمت حضرت ابوالحسن ، امام علىّ هادى علیه السلام شرفیاب شد و اظهار داشت: یاابن رسول اللّه!
من از دوستان و علاقه مندان به شما و اجدادتان می‌باشم و داراى قرض سنگینى هستم و چون توان پرداخت آن را ندارم به قصد شما آمده ام.
امام هادى علیه السلام فرمود: همین جا بِایست تا چاره اى بیندیشم .
پس از گذشت لحظاتى ، مقدار سى هزار دینار از طرف متوکّل - خلیفه عبّاسى - براى حضرت آوردند.
حضرت سلام اللّه علیه آن پول ها را از مامور متوکّل گرفت و بى‌درنگ و بدون آن که محاسبه نماید، تمامى آن سى هزار دینار را تحویل آن شخص کوفى داد.
پس آن مرد کوفى مقدار ده هزار دینار از آن‌ها را برداشت و اظهار نمود: یاابن رسول اللّه! من بیش از ده هزار دینار نیاز ندارم ، چون به همان مقدار بدهکار هستم و براى من همین مقدار کافى است .
ولى امام علیه السلام از پس گرفتن آن بیست هزار دینار خوددارى و امتناع نمود.
لذا آن مرد کوفى تمامى آن هدیه را گرفت و گفت : خداوند بهتر مى داند که چه کسانى را امام و حجّت خود بر انسان ها قرار بدهد، و سپس عازم شهر کوفه شد.

جان ناقابل من و تمام عالم به فدای امام هادی ع وپیروان واقعی راه آن امام عزیز ع

مامان نرگس دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت 10:49 http://boghzepenhaneman.blogfa.com

سلام بر مریم بانوی مهربانی ها
حلول ماه رجب بر شما هم مبارک باشه
امیدوارم خدا بهمون توفیق عبادت و گرفتن روزه و استغفار رو در این ماه بده.
خیلی التماس دعا

سلام عزیز دلم ،
سلام به روی ماه مهربونترین مامان دنیا
الهی که بتونیم با توکل بر خدای مهربون و همت مضاعف خودمون به بهترین نحو از روزی‌های معنوی این ماه نورانی استفاده کنیم 
با تمام روسیاهیم دعاگوی شما عزیز دلم و نرگس جون و همسر محترمتون هستم ‌
الهی که هرسه شاد و سلامت و عاقبت بخیر زیر سایه ی خدای مهربون زندگی کنید و زندگی مشترکتون گره بخوره به زندگی فاطمه زهراس و مولا علی ع
الهی امییییییین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد