معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

شهید مدافع حرم محمد بلباسی

سلام به روی ماه خدای عزیز دلم

سلام به روی ماه امام حسین ع ‌ و یاران باوفایش 

سلام به روی ماه خاندان پاک ومطهر امام حسین ع

علیرضا نوروزی ، دوست شهید محمد بلباسی تعریف می کند : 

اردوی جهادی بود و ساعت نه صبح بود ، که به روستای تلمارده رسیدیم ، وبخاطر باریدن برف ، هوا به شدت سرد شده بود ، متوجه شدم که محمد بلباسی در حال باز کردن بند پوتین است ، با تعجب پرسیدم : چکار می کنی ؟ !گفت : می خواهم وضو بگیرم ، گفتم : الان نه صبحه  ، چه وقت وضو گرفته ؟! اونم توی این سرما ؟! 

محمد وضو گرفت و همینطور که داشت جورابش را می پوشید ، گفت : علامه حسن زاده آملی میگه : تموم محیط زیست و تمام موجودات  عالم مثل گیاهان ودریا ها همه پاکن و مطهرن ، پس ماهم که داریم به عنوان یه موجود زنده ، روی این کره خاکی راه می رویم ، باید پاک و مطهر باشیم و به زمین صدمه نزنیم 

شادی ارواح طیبه شهدا صلوات 

اللهم صلی علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم 

یا لطیف 

ارحم عبدک الضعیف الذلیل 


نظرات 4 + ارسال نظر
مامان نرگس دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت 13:05 http://boghzepenhaneman.blogfa.com

چقدر افکار اون آدمها با ما فرق داشته

معلم یکشنبه 23 آذر 1399 ساعت 15:10 http://www.shirinbeyan.mihanblog.com

به آب روشن می عارفی طهارت کرد
علی الصباح که میخانه را زیارت کرد

همین که ساغر زرین خور نهان گردید
هلال عید به دور قدح اشارت کرد

خوشا نماز و نیاز کسی که از سر درد
به آب دیده و خون جگر طهارت کرد

امام خواجه که بودش سر نماز دراز
به خون دختر رز خرقه را قصارت کرد

دلم ز حلقه زلفش به جان خرید آشوب
چه سود دید ندانم که این تجارت کرد

اگر امام جماعت طلب کند امروز
خبر دهید که حافظ به می طهارت کرد

حافظ


زهرا یکشنبه 23 آذر 1399 ساعت 00:23 http://noorhasti.blogfa.com

مریم خانم مهربان و لبریز از مهر،

شما دعاهایی بسیار نیک و ارزشمند برای یکایک میهمانان و محبین خود هدیه می نمایید  

همه انواری هستند که گویی از آیینه ی بی زنگار قلب منور شما منعکس میشوند

خوشا به سعادت شما عزیز مریم بانوی گل

از درگاه الهی خواهانم ، تک تک دعاهای زیبای شما که در حق بندگان پروردگار عزیزمان دارید  اول در حق شما نازنین بانو به اجابت رسد

الهی آمین یا رب العالمین

صمیمانه از شما سپاسگزارم

در پناه حق❤

شما خیلی به من روسیاه لطف دارید زهرا خانوم نازنین
الهی که عاقبت خودتون و عزیزانتون ختم بخیر بشه به حق وجود نورانی فاطمه زهرا س
قربون لطف و محبت شما بشم من

زهرا شنبه 22 آذر 1399 ساعت 23:04 http://noorhasti.blogfa.com

مریم خانم مهربان،

نفس شما حق

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

در پناه حق❤

سلام زهرا خانوم نازنین
اللهم صلی علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
الهی که همیشه زیر سایه ی خدای مهربون و امام زمان عج روسفید دوعالم باشید
الهی امییییییین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد