معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

یا امام رضا ع جونم کاش کبوتر حرمت بودم

سلام به روی ماه خدای عزیزدلم

سلام به روی ماه امام حسین ع و یاران باوفایش 

سلام به روی ماه خاندان پاک و مطهر امام حسین ع

سلام  به روی ماه امام رضا ع  جونم :

آقا جانم در این روزهای کرونایی  کاش کبوتری می شدم وپر می کشیدم  به سمت حرم نورانی و باصفایت و به دیگر کبوتران حرمت می پیوستم و مهمان همیشگی خانه‌ی امنت می شدم ،آقا جانم این کبوترهای حرمت رازها ی زیبایی  با شما دارند ‌و حرف هایی از جنس نور بین شما و این کبوتران رد و بدل می شود ،آنها متفاوت تر از همه ی زائران شما هستند،  آنها دلشان را برای وجود مبارک شما باخته اند 

کاش من هم یکی از کبوتران حرم امنت می شدم 

دل من گم شد اگر پیدا شد بسپارید ش به امانات رضا ع

اگر از تپش افتاد دلم ببریدش به ملاقات رضا ع

از خدا خواستم که کنیزش  بشوم 

همه گفتند محال است 

اما من دل خوشم به محالات رضا ع 

امام رضا ع فرمودند : 

دوست هرکس عقل اوست ، و دشمنش جهل اوست 

امام رضا ع فرمودند : 

ایمان چهار رکن است ، توکل بر خدا ، رضا به قضای خدا ، تسلیم به امر خدا، واگذاشتن کار به خدا 

امام رضا ع فرمودند :

هیچ بنده ای به حقیقت کمال ایمان نرسد تا سه خصلتش باشد : بینایی در دین ، و اندازه داری در معیشت ، و صبر در بلاها 

شهادت  امام رضا ع بر تمام عاشقان واقعی راه آن حضرت و پیروان حقیقی اش و بر جهان بشریت تسلیت باد 

یا لطیف 

ارحم عبدک الضعیف الذلیل 

نظرات 3 + ارسال نظر
مرضیه یکشنبه 27 مهر 1399 ساعت 08:31 http://because-ramshm.blogfa.com/

ماه نوتون عسل

ماه شماهم زیبا و عسل مرضیه جون عزیزم

یاس یکشنبه 27 مهر 1399 ساعت 00:13

سلام عزیزم.
حالت خوبه؟
خونواده خوبن؟
ممنون که به یادمی.

سلام گل یاس قشنگ
همگی خوبیم خدارو شکر
شماها همگی خوبید ؟ حامی جونم چطوره ؟
خواهش می کنم وظیفه هست گلی جونم

معلم شنبه 26 مهر 1399 ساعت 14:52 http://www.shirinbeyan.mihanblog.com

گفتگوی کبوتر بقیع با کبوتر امام رضا:

آی کبوتر که نشستی روی گنبد طلا
هر کجا پر میزنی تو حرم امام رضا
من کبوتر بقیعم با تو خیلی فرق دارم
جای گنبد سرم به روی خاکا میزارم
اونجا هر کی میپره طائر افلاکی میشه
اینجا هر کی میپره بال و پرش خاکی میشه
اونجا خادما با زائرا مهربونن
اینجا زائرا رو از کنار قبرا میرونن
تو که هر شب میسوزه صدتا چراغ دور و برت
به امام رضا بگو تویی غریب یا مادرت؟

شهادت امام رضا علیه السلام تسلیت.

سلام برشما
بسیار زیبا و عالی بود
کاش کبوتر بودم و رها و آزاد می تونستم پرواز کنم تا بقیع و هم تا مشهد و سایر قبور مطهر معصومین ع
الهی که خدای مهربون عاقبت بخیر دوعالمتون بکنه به حق آبروی امام رضا ع
برشما هم خیلی تسلیت باد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد