معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

حسین ع آمده تا دل‌هایمان را آباد کند

سلام به روی ماه خدای عزیزدلم 

سلام و درود خدا بر حسین ع و ال طاهرینش 

السلام علی الحسین ع

و علی علی بن الحسین ع

و علی اولاد الحسین ع

و علی اصحاب الحسین ع 

آقای علیرضا پناهیان می  گویند :

امام حسین ع به کوفیان فرمود : می خواهم شما را از یزید نجات دهم ، اما آنها مقابلش ایستادند ،و نگذاشتند حسین ع کارش را انجام دهد ، همین داستان عاشورا در دل تک تک ما اتفاق می افتد ، حسین ع  محرم به دل های ما می اید ، و می فرماید : می خواهم با یزید دلت مبارزه کنم ، فقط تو مانع نشو ، بگذار کارم را انجام دهم ، اما کوفیان دل های ما نمی گذارند ، حسین ع کارش را تمام کند ، یعنی ما معمولا مقابل حسین ع مقاومت می کنیم ، فدایش  بشوم،  که دوباره سال بعد می ایدو می گوید  : من حسینم آمده ام تا دلت را آباد کنم 

امام صادق ع فرمودند  : 

حسین ع خون قلبش را در راه خدا داد ، تا بندگان را از جهالت و گمراهی نجات دهد 

امام حسین ع فرمودند : 

شمارا به تقوای الهی سفارش می کنم ، هر کسی از خدا پروا کند ، خداوند تضمین کرده که او را از آنچه نمی پسند ، به آنچه می پسند ، متحول سازد

یا لطیف 

ارحم عبدک الضعیف الذلیل 

نظرات 1 + ارسال نظر
سحربانو چهارشنبه 5 شهریور 1399 ساعت 00:53 http://Saharnevesht.blogfa.com

چه نکات خوبی نوشتی مریم جانم
انشاءالله هممون حسینی شیم

الهی امین
حسینی زندگی کنیم و کاری زینبی بکنیم و حسینی بمیریم الهی امین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد