معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

خدا جان دلم

سلام به روی ماه خدای عزیز دلم

خطاب خدای عاشق به بندگانش :

ای فرزند آدم ، من تو را آفریده ام و از حال درون تو باخبرم ، اسرار درون تو را می دانم ، و برملا نمی کنم ، تنها کسی هستم که مطمئنی به تو خیانت نمی ورزم ، از تو کوچکتر نیستم و هیچ گاه پایان نمی پذیرم ، سرچشمه و منبع همه ی عشقها و محبت ها منم ، تو را برای خودم درست کرده ام ،و پرداخته ام ، به من روی آور و با من انس بگیر ، از دیگران بگریز و در من بیاویز ، تو مال منی ، نه از آن دیگران ، اگر یک قدم به سوی من بیایی ، ده قدم به سوی تو خواهم بر داشت 

خدای عزیز م  ،جواب تست کرونای خاله هفته ی آینده میاد و  حالا که تست  کرونای شوهر خاله مثبت شده  ، به خاله و شوهر خاله خیلی کمک کن، که ایمانشون  قوی تر بشه و  خودشون رو نبازند  و قوی ومحکم و استوار مثل یک کوه مقاومت کنند  ، بیشتر و محکم تر از قبل در آغوش پر مهرت  بکشونشون وبیشتر از قبل دست نوازشت رو بر سرشو بکش ومحکم تر از قبل  دستشون رو بگیر که هیچوقت دستشون  از دست مهربونت  رها نشه ،  وهمیشه به یادت باشند  ، و حتی برای یک صدم ثانیه هم یادت رو فراموش نکنند ، تا دوام بیارند و   تسلیم محض اراده ی تو مهربان خدایمان باشند  ،  خدا جونم تو که می دونی  ودر جریان هستی عزیز دلم ، من و خاله قرار گذاشتیم هر کدوممون سرپرستی یک بچه رو از پرورشگاه به عهده بگیریم ، یعنی خاله میشه مامان یه فرشته ی بی پناه زیبا و منم میشم مادر یه فرشته ی زیبای بی پناه دیگه ،  ‌اینگونه با این فرشته های بی پناه زیبا ، هردومون طعم شیرین مادری رو بچشیم ، پس خاله  باید یه مادر قوی و شوهر خاله یه پدر  قوی و محکم باشند،  که با یک ایمان قوی و پولادین به خود مهربونت بهترین و صالح ترین بچه رو در راه خود مهربونت تربیت کنند ،خدا جونم بخاطر این دو بچه ی معصوم واین دو فرشته ی زیبا ی  بدون سرپرست  یا شایدم بد سرپرست پرورشگاهی ،که قرار یکیش بیاد تو خونه ی من   ،و اون یکی بیاد تو خونه ی خاله ،بر خاله و شوهر خاله رحم کن،  و  به حق بچه های معصوم و پاک تمام پدر و مادران بیمار جهان،  به همه ی پدر و مادرهای بیمار و خانواده هاشون رحم کنه ای الرحمن الراحمین و ای مهربان ترین مهربانان 

خدا جونم  همه ی مریضهای کرونایی جهان و خانواده هاشون رو محکم تر در آغوش امن خودت بکش تا ایمانشان پولادین و تسلیم محض فرمان تو مهربان خدایمان شوند و در تمام لحظات یاد ت باشند ،که علم ما محدود است و علم تو مهربانمان نامحدود است ، تو افریننده ی مایی و خیر و مصلحت ما رو بهتر می دانی ، وقطعا در دل شر ها هم خیرهایی نهاده ای که ما از آن غافلیم و ‌حکیمی و تمام کارهات هدف دار هست ، ، پس  خدای عزیزم کمک کن از امتحان های ریز و درشت زندگی سربلند و روسفید بیرون بیایم  ، تا شرمنده ی روی ماهت نشویم 

برحمتک یا الرحمن الراحمین 

امین یا رب العالمین 

این حدیث  نهایت مهربونی خدا ی عاشق رو به ما بندگان مومنش  نشان میده :

از رسول خدا ص نقل شده که خداوند متعال می فرماید :

من در انجام هیچ چیز تردید نمی کنم ، جز در مرگ بنده ی مومنم، چون دیدار اورا دوست می دارم ، ولی او از مرگ نفرت دارد ، لذا او را از این نفرت باز می دارم تا مرا بخواند ، و به وی پاسخ دهم ، او از من مرگ بخواهد و من به او بدهم ، اگر در دنیا فقط یک نفر بنده ی مومن داشتم ، ایمان او را برایش مونس قرار می دادم تا از تنهایی نترسد ،

دوستان در این روزهای قرنطینه برای تقویت روحیه حتما اون تمرین سه دقیقه تنفس رو که در پست پایین نوشتم انجام بدید الهی که به یاری پروردگار متعال و مهربان نتیجه بگیرید 

خدایا کمکمون کن که فرصت های توبه رو از دست ندیم و خودمان را اصلاح کنیم تا هنگام مرگ پاک و مومن به سمتت پرواز کنیم 

برحمتک یا الرحمن الراحمین 

امین یا رب العالمین 

یا لطیف 

ارحم عبدک الضعیف الذلیل 

نظرات 1 + ارسال نظر
سحربانو جمعه 27 تیر 1399 ساعت 10:13 http://Saharnevesht.blogfa.com

سلام مریم جونم
از بستگان و همسایگان مادرهمسرم هم تعدا زیادی کرونا گرفتن البته اونا تبریزن و به شکل عجیبی من حال هرکیو پرسیدم‌مادرهمسرگفت قرنطینست!


انشاءالله زودتر حال همسرخالتون خوب شه

چه قشنگ با خدا حرف زدی نازنینم.شوق به دیدار خدا تو همه هست
هرکسی کو دورمانداز اصل خویش
بازجوید روزگاروصل خویش
ولی مرگ هم ترسناکه بخاطر ناشناخته بودنش هم سخته خب بالاخره مدخل ورود به دیار دیگه ایه و مثل یه گیت عمل میکنه.پیامبرهم گفتن انگار گوسفندی رو زنده زنده پوست بکنن سکرات موت دشواره
انشاءالله مرگی عزتمند و شریف مثل شهدا داشته باشیم و خودمون به دیدار حق و درآغوش خدا با پاو بصیرتمون بریم

سلام عزیز دلم
الهی که تمام مریضان جهان ، رخت عافیت برتن کنند ، و ان شالله با مرگ مومنانه و عزتمند به دیدار حق تعالی بریم
الهی امین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد