معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

چند پست در یک پست

ذکرهای ارامش دهنده : 

۱- برای هر ترسی : لا اله الا الله 

۲- برای هر نعمتی : الحمدلله 

۳- برای هر آسایشی ، الشکر لله 

۴- برای هر چیز شگفت آوری : سبحان الله 

۵- برای هر گناهی : استغفر الله 

۶- برای هر غم و اندوهی : ماشاءالله 

۷- برای هر سختی و دشواری : حسبی الله 

۸-برای هر قضا و قدر : توکل علی الله 

۹- برای هر مصیبتی : انا لله و انا الیه راجعون 

۱۰-برای هر دشمنی : اعتصمت بالله 

۱۱- برای هر طاعت و گناهی : 

لا حول ولا قوة الا بالله العلی العظیم 

من قوی هستم ، چون خودم و زندگیمو و عزیزانم  رو سپرده ام به دستان قدرتمند الله مهربان ،‌هممون راضیم به رضایت و سر تسلیم محض فرود می آوریم به آنچه که رضای توست ،  ای مهربان ترین مهربانان.  امام علی ع می فرمایند : ریشه قوی شدن دل در توکل بر خدا ست 

الیس  الله بکاف عبده ، ای بنده ی من ، برای تمام کسری ها و کمبود هایت من هستم و این سخن عجیب انسان را راحت می کند و ارامش می بخشد 

دکتر حسین الهی قمشه ای  می گویند : وقتی خداوند شرایط سختی را پیش رویتان قرار می دهد ، خودش نیز شما را در عبور از آن یاری می کند و زندگی آسان نیست ، ود ر هر  بالا و پایین در سهایی می اموزید که باعث قوی تر شدنتان می شود 

الله مهربون خطاب به بندگانش می گوید :  

گاه انتظارم  برای برگشتن تو بسویم بسیار طولانی می شود ، نمیدانم کجای دنیایم این چنین رسم بی و فایی  آمو حتی ، اما بدان تا آخرین لحظه ی عمرت امیدم به بازگشت پا بر جاست 

حضرت رسول الله ص فرمودند : 

قبر هرروز پنج مرتبه انسان را صدا می زند :

۱- من خانه فقر هستم با خودتان گنج (لا اله الا الله ) بیاورید 

۲- من خانه ترس هستم با خودتان  انیس  بیاورید ( تلاوت قرآن ) بیاورید 

۳- من خانه ما رها و عقرب ها هستم با خودتان پادزهر ( صدقه و خیرات ) بیاورید 

۴- من خانه تاریکی ها هستم با خودتان روشنایی ( نماز و نماز شب ) بیاورید 

۵-من  خانه ریگ ها و خاک ها هستم و با خودتان فرش وزیر انداز ( عمل صالح ) بیاورید

از مرگ نترسید ، از این بترسید که وقتی زنده اید ، چیزی در درون شما بمیرد به نام انسانیت 

حضرت علی ع فرمودند : خوشا به حال آنکس که عیب خودش او را از پرداختن به عیب های مردم باز دارد 

شهید مطهری ره می گویند : فعالیت و پشتکار اگر مدتی دوام پیدا کنند  ، عادت می شود وبه تدریج لذیذ می شود و انسان از ترک آن رنج می برد ، و مایه نشاط می شود ، به علاوه مانع کسالت های بیکاری و بطا لت ، و مانع هرزه شدن روح و گراییدن به امور پستی مانند غیبت دیگران را کردن و تجسس حال  و زندگی خصوصی آنها می شود 

جویس  مایر می گوید : مراقب  رفتارها یی مانند  ، غیبت ، عیب جویی ، گله گزاری  و قضاوت منفی درباره ی دیگران باشید  ،چرا که  این رفتارها شادی را از زندگی شما می دزدند 

بانوی  امریکایی تازه مسلمان شده ،  بریتنی موری درباره ی حجاب می گوید : 

من عاشق حجاب هستم ، داشتن حجاب مرا محدود نکرده است ، حجاب زنان را زیباتر می کند ، و در عین حال عفت و حیاء آنان را حفظ می کند ، با حجاب می توانید در جامعه حضور داشته باشید و دیده شوید ، حجاب تنها برای زنان نیست ، مردان هم باید عفیفانه لباس بپوشند ، این مهم است که هر دو طرف حجاب را رعایت کنند 

شهید مطهری ره می گویند : 

عفاف و تقوا بر زن و مرد واجب است و بی عفتی برای هر دو حرام ، اما خراب شدن حصار تقوا ، زن را بی دفاع و مرد را بلا مانع می سازد 



نظرات 7 + ارسال نظر
سایه دوشنبه 26 خرداد 1399 ساعت 17:09

جمله ی الیس الله بکاف عبده که خدا توی قرآنش آورده اگه آدم واقعاً بهش ایمان داشته باشه حالتو خوب می کنه... می دونی حتی اگه تو زندگیت هیچی هم نداری یکی اون بالا هست که هواتو داره و کفایت همه ی زندگیتو می کنه

روزوروزگارت سرشار از عطر خدای مهربون و شادی های بی پایان معنوی الهی امین

سحربانو شنبه 24 خرداد 1399 ساعت 04:04 http://Saharnevesht.blogfa.com

نازنینم تمایل به تبادل لینک دارید؟

بله عزیزم با کمال افتخار لینک هستید

سحربانو شنبه 24 خرداد 1399 ساعت 00:15 http://Saharnevesht.blogfa.com

سلام عزیزم
مطلبی که از وصیت نامه شهیده رودباری بود بقدری به قلبم‌نشست که چند بارخوندمش

آرزوی شهادت همون درگرانیه که به هرکس ندهند
و ولله که آرزوی روز و شب کسانی که چشم نه به بهشت و نعمتهاش که ذات حق و تجلی نور الله به دیده خودشون دارند
کاش میشد حال دل رو توصیف کرد وقتی برامون وقتی کسی به شوق رب پرمیکشه و هرجامیره تا شهادت روزیش شه
انشاءالله به دل هیچ کس آرزوی شهادت نمونه و روزی هرکس بشه که طالبشه
التماس دعا

سلام سحر بانوی عزیزم
خیلی ممنون از حضور زیبا و سبزتون
خیلی خوش آمدید
بله وصیت نامه ی شهدا خیلی دلنشین هستند و ان شالله که به وصایاشون عمل کنیم ، تا عاقبت بخیر باشیم
الهی که کاملا پاک بشیم در این دنیا و حساب و کتاب هامون رو کامل کنیم وشهیدانه زندگی کنیم تا مرگ شهیدانه داشته باشیم ، حتی اگر در بستر بمیریم ، ان شالله با همت و تلاش مضاعف و توکل بر خدای مهربانی ها بشه
شهادت قسمت شما و تمام آرزومندان جهان بشه الهی امین
دعاگوتون هستم عزیزم و ملتمس دعای خیرتان

پیامبر اکرم ص فرمودند : هر کس از روی صدق شهادت را طلب کند ، خداوند به او ثواب آن را عطا خواهد کرد ، هر چند به شهادت نرسد

به شرط لیاقت ان شالله شهادت در رکاب حضرت ولی عصر عج نصیبمان بشه ، و اگر از دنیا رفتیم ، دوباره به امر خدا در زمان ظهور آقامون رجعت کنیم و در رکاب آقامون به شها دت برسیم الهی امین

یه بنده خدا جمعه 23 خرداد 1399 ساعت 20:46 http://bande14.blogfa.com/

بسم‌الله و سلام
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا


که دنیا به خسران عقبا نیرزد ، به دوری ز اولاد زهرا نیرزد ، واین زندگانی فانی ، جوانی ،خوشی های امروز و اینجا ، به افسوس بسیار فردا نیرزد
اگر عاشقانه هوادار یاری ، اگر مخلصانه گرفتار یاری ، اگر ابرو می گذاری به پایش ،
یقینا یقینا خریدار یاری
دعاگو هستم وملتمس دعای خیرتان
اللهم عجل لولیک الفرج

مهرانه جمعه 23 خرداد 1399 ساعت 18:28 http://dosekemohabat.blogfa.com

شاید برای آمدنت دیر کرده ای
وقتی نگاه آینه را پیر کرده ای
دیریست آسمان مرا شب گرفته است
خورشید من برای چه تاخیر کرده ای
اللهم عجل لولیک الفرج


مهدی جانم عج
گر طبیبانه بیایی بر سر بالینم
به دوعالم ندهم لذت بیماری را
اللهم عجل لولیک الفرج

معلم جمعه 23 خرداد 1399 ساعت 16:20 http://www.shirinbeyan.mihanblog.com


به من ایمان بیاور..

در یک لحظه می توانم
تنها یک لحظه
خورشید را به آغوشت بیاورم
و ماه را به اتاقت.

به من ایمان بیاور
معجزه من
آغوش زنی است به طعم دریاها
چیزی که هیچ بهشتی ندارد .



معلم جمعه 23 خرداد 1399 ساعت 16:17 http://www.shirinbeyan.mihanblog.com

سلام.
خوبی ؟ خوشی؟
آدینه ات بخیر.

سلام
خوبم و به لطف خدا ی مهربون نفسی میا دو میره
آدینه شما هم بخیر وهمراه با شادی ها بی پایان معنوی باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد