معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

خدایا دوستت دارم

خدا جونم 

چقدر خوب است که تو را دارم ، میان این همه سردی و تلخی  دنیای کوچکم 

تو که باشی همه چیز روبه راه می شود 

ازنگاه پر مهرت ،امنیت حضور یک پدر مهربان ، را نفس می کشم ، و از اغوش  همیشه به مهر گشاده ات ،عطر خوب یک رفیق شش دانگ  را نفس می کشم 

تو برای من درست مساوی هستی با همه ی هستی 

خداجونم 

تو تنها روزنه ی امیدی هستی ، که هیچگاه بسته نمی شوی 

تنها کسی هستی که با زبان بسته هم  می شود صدایت کرد 

با پای شکسته هم می توان سراغت رفت 

تنها خریداری هستی که اجناس شکسته را بهتر می خری 

تنها کسی هستی که وقتی همه رفتند ،می مانی 

تنها کسی هستی  که وقتی همه پشت کردند ، اغوش می گشایی 

تنها کسی هستی که وقتی همه تنهایت گذاشتند ، محرم می شوی

و تنها سلطانی هستی که با بخشیدن دلش آرام می شود نه با تنبیه کردن 

سلام و عرض ادب 

تا پایان ماه مبارک رمضان نیستم 

و بعدشم معلوم نیست بیام یا نه 

حلالم کنید 

خدانگهدار 



نظرات 11 + ارسال نظر
یاس شنبه 13 اردیبهشت 1399 ساعت 17:58

سلام.
امیدوارم حالت خوب باشه.
من دیگه وبم رو حذف کردم و میرم هر بدی دیدی حلال کن.
ان شالله همیشه سلامت و تندرست باشی و عاقبت بخیریت رو از خدا میخوام.
به خداسپردمت.

سلام مامان یاسی
ان شالله همیشه خودت و همسرمحترمتون و حامی عزیزم در پناه خدای مهربون شاد و سلامت و عاقبت بخیر باشید
و همیشه زیر سایه ی خدای مهربون و اهل بیت ع به بهترین ها برسید
مراقب خودتون باشید زیاد
شما بدی های من رو حسابی حلال کن
در پناه الله مهربون

پریسا نخعی شنبه 13 اردیبهشت 1399 ساعت 17:03 http://theholyquran-web98.blogfa.com/

وقتی که او باشد
چه غم از سیلاب ؟
حتی با قایق کاغذی ...

خدا ♥

خدا

پریسا نخعی شنبه 13 اردیبهشت 1399 ساعت 17:00 http://theholyquran-web98.blogfa.com/

سلاااام مریم جان عزییییییییز
من شرمندم مریم جان چند وقت درگیر بودم اصلا نتونستم بیام چک کنم وبلاگو

به به چه کردی
راستی نماز و روزه ات قبول باشه ان شالله

سلام عزیز دلم
خوبی گلم ؟ دلم برات تنگ شده بود
خوش آمدی
دشمنت شرمنده ،هروقت تشریف بیاری قدمت رو جفت تخم چشمهام ، حلول ماه رمضان مبارکت باشه ، وزیر سایه ی الله مهربان و اهل بیت ع عاقبت بخیر و شاد و سلامت باشی
و عبادات و طاعاتت مورد قبول حق تعالی و ان شالله امسال بهترین مهمان خدا باشی
الهی امین

سید.ق.م جمعه 12 اردیبهشت 1399 ساعت 00:17

سلام مهربان خواهرم
عکستو دیدم
مثل نوشته هات مهربون، معصوم و آسمانی هستی
امیدوارم همیشه در بهترین احوال و آرامشها و خوشبختیها باشی

سلام مهربان برادرم
شما به من لطف دارید ، خوبی و مهربونی از خودتونه ، که من روسیاه رو هم خوب می بینید
همیشه از خدای مهربون براتون بهترینها رو خواستارم

یاس چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 ساعت 16:30

سلام.
امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی.
اگه لطف کنی و ذخیره نکنی ممنون میشم چون محسن راضی نیست.
ان شالله مادر شدنت خودت.

سلام مامان یاسی
همینطور شما و همسر محترم و حامی عزیز و قند عسل همیشه شاد و سلامت و عاقبت بخیر باشید زیر سایه ی الله مهربون و از بلاها دور باشید و خدای مهربون هر سه ی شما رو حفظ کنه
تصویر ماهش همیشه توی ذهنم هست
الهی دامن من و تمام زنان جهان سبز بشه الهی امین

معلم چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 ساعت 15:51

سلام.
ممنون از شما.
ان شاالله نی نی خوشگلی هم روزی شما باشه.

سلام
ممنونم ازتون
ان شالله دامن من وتمام زنان جهان سبز بشه الهی امین

سید.ق.م چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 ساعت 02:09

سلام

سلام داداشم

معلم سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1399 ساعت 18:14

با مرخصی شما تا پایان ماه مبارک رمضان موافقت می شود.

طیبه سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1399 ساعت 15:34 http://almasezendegi.mihanblog.com

سلام
نه خیرم
باید بیای

سلام به روی ماه طیبه جونم

یه بنده خدا سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1399 ساعت 09:57 http://www.bande14.blogfa.com

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم
حضورتان را در مهمانی خدا شاد باش عرض میکنم دلتان روشن و گرم به نگاه مهربان میزبانتان
ملتمس دعایتان هستم

سلام
برشما هم مبارک‌
عاقبت بخیر و سلامت و شاد باشید زیر سایه ی الله مهربان
دعاگو هستم
و ملتمس دعای خیرتان هستم

مامان نرگس سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1399 ساعت 09:24 http://boghzepenhaneman.blogfa.com

سلام
چقدر ساده و زیبا با خدا گفتگو کردید.
عباداتتون قبول و التماس دعا در این ماه پر برکت

سلام مامان نرگس مهربون
زیبا می بینید
عبادات و طاعات شما هم مقبول درگاه حق تعالی
شاد و سلامت و عاقبت بخیر باشید زیر سایه ی الله مهربان
دعاگو هستم و ملتمس دعا تون هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد