معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

ولادت گل زیبای نرگس عج- من زنی قوی هستم

    السلام علیک یا صاحب الزمان  عج

من گناه می کنم و تو جورش را می کشی 

سندش ؟

طولانی شدن غیبتت 

اللهم عجل   لولیک الفرج 

خجالت می کشم ،آقا  بگویم   یارتان هستم 

تو می دانی و می دانم ،فقط سربارتان هستم 

یابن الحسن  عج

گر گذرت  فتاد به کوی  فروش بردگان 

مفت بخر مرا ،که از همه روسیاهترم 

وهمان گونه که  غذای شور می خوریم و برای آب له له می زنیم وتشنه می شویم و آب می نوشیم ،  باید از ته قلب تشنه ی وجود امام زمانمان عج باشیم ، وامام  عج را، فقط بخاطر وجود  مبارک  خودشان   بخواهیم ، و برای حل موضوعات دنیایی  و  حل موضوعات آخرتیمان ، که مهم تر از موضوعات دنیایی است،  از ایشان مدد بگیریم 

و با ترک گناهان و هیچ گناهی را سبک  و کوچک نشمارید ،و همه ی  گناهانمان را اصلاح کنیم ،وبا ترک گناهان ،سعی کنیم هرروز به اعمال نیکمان اضافه کنیم 

و با خواندن دعای فرج و  دعای عظم البلا و دعای سمات و زیارت ال یاسین و  زیارت امام حسین ع را  با سوز  فراوان دل و ‌اثر گذاشتن کامل دعا ها بر اعمال و رفتارمان ،ظهور مولامون   ع رو  جلو بیندازیم ،گرچه آقامون دارند الان بین ما زندگی می کنند ، و بخاطر حجاب گناه ،چشم دلمان نابینا هست و ایشون رو نمی بینیم ،  و اگر این پرده و حجاب رو برداریم،  چشم  دلمان  بینا،و به جمال ایشون رو شن میشه  و چشم دل که بینا بشه ،عقل و بصیرت برای تشخیص نیک و بد بیدار می شود ،وبه فرموده ی آیت الله بهجت خودما ن  می توانیم به حضور مبارکشون مشرف شویم ،مثل بزرگانی که خودشان شخصا به حضور ایشان مشرف شدند

ماییم که در غیبت کبری رفتیم

او منتظر ماست که ما برگردیم 

ایت الله بهجت فرمدند; : مهم تر از دعا برای فرج،  دعای برای  بقای ایمان و ثابت قدم ماندن  در عقیده و عدم انکار حضرت تا زمان ظهور است

آیت الله بهجت فرمودند : امام زمان عج ،تنها کسانی را می خواهند که تنها برای آن حضرت باشند ،وکسانی  که برای خدای مهربون و در راه خدای مهربون ،منتظر آن حضرت باشند ، نه برای براوردن حاجات شخصی خود 

آیت الله بهجت فرمودند :به فکر خود باشیم و خودمان را اصلاح کنیم ، اگر به خود نرسیدیم و خودمان را اصلاح نکردیم ،نمی توانیم دیگران را اصلاح کنیم 

امام زمان عج فرمودند :اگر دعا کنید برایتان امین می گویم ،وچنانچه دعا نکنید ،من برایتان دعا می کنم و از خدا طلب استغفار می کنم و بوی شما را دوست دارم 

امشب نماز جعفر طیار رو هم می خونند  که برای اطلاع دقیق خواندن نماز به مفاتیح مراجعه کنید 

خداجونم  کمکمون کن با همت مضاعف خودمون از جهت روحی و جسمی و اخلاقی ومعنوی و فرهنگی و علمی وسایر زمینه های مورد نیاز ، یارانی کارامد و مفید برای آقامون باشیم  و شهادت در رکابش رو نصیب من و تمام  جهانیان بکن ، خدا جونم  اگه عمرم  به ظهور آقامون  کفاف نداد ،دوباره مرا زنده کن تا اینبار عاشقانه در رکابش جان دهم 

امام صادق ع فرمودند :

هرکس بمیرد و امام زمانش عج را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است 

امام صادق ع فرمودند :

امام را که نشناسی ،شناخت دوست و دشمن  برایت سخت می شود ،تا جایی که در کربلا روبه روی حسین ع می  ایستی یا تنهایش می گذرای ،وهرگز نخواهی فهمید که حسین ع بر حق بود یا یزید 

امام صادق ع فرمودند :

ایمان خود را قبل از ظهور تکمیل کنید ،چون در لحظات ظهور ،ایمان ها به سختی ،مورد امتحان و ابتلا ء قرار می گیرند 

برحمتک یا الرحمن الراحمین 

امین یا رب العالمین

یوسف زیبای زهرا س،گل زیبا و خوشبوی  نرگس س ،ولادتت بی نهایت بار بر جهان بشریت مبارک باد 

من زنی قوی هستم ،که با توکل بر خدای مهربون و بدون  احتیاج به بندگانش  یاد گرفته ام که چطور تنهایی حالم را خوب کنم ، پشت  هر زن قوی و مستقل یه دختر کوچولوی شکسته نشسته است ، که یاد گرفته  چطور دوباره روی پاهاش با توکل بر خدای مهربون بایسته ، و به هیچ کدام از بندگان خدا اتکا ءنکنه 

خدا جونم بهت قول میدم تا روزی که به سمت خود مهربونت پر بکشم ، و چشم  از جهان فرو ببندم ، قوی و محکم و استوار همچون کوه باشم ،بخاطر خود مهربونت ای مهربان ترین مهربانان 

شکسته های دلت را به بازار خدا ببر ، خدا پناه دلشکستگان است 


فرازی از دعای کمیل :

اعضایم را در راه خدمتت ،نیرو بخش ،و دلم را بر عزم و همت ، محکم کن 

برحمتک یا الرحمن الراحمین 

امین یا الرحمن الراحمین 


 



 

 




نظرات 2 + ارسال نظر
مامان نرگس دوشنبه 25 فروردین 1399 ساعت 12:17 http://boghzepenhaneman.blogfa.com

چقدر جمله ای که در مورد انصاف نوشتید قشنگ بود.

سلام به روی ماه مامان نرگس مهربون

طیبه پنج‌شنبه 21 فروردین 1399 ساعت 13:39 http://almasezendegi.mihanblog

عید نیمه شعبان مبارک
خوشحالم که قوی هستی
و فکر نمی کنم سنی داشته باشی
ما همه مون مرد و زن هر روز داریم قوی تر بودن رو تجربه می کنیم .و هر کی یه جور می تونه قوی تر بشه
در سالهای جوانی منهم مثل تو با پناه بردن به ادعیه و زیارت و ... قوی تر می شدم ولی حالا که میانسالم و خسته تر از قبل باور کن که فقط با رقص و پقص تو اینستا و طنز قوی تر میشم
خدا کند دل کسی را نشکسته باشم

سلام طیبه جونم
قربونت برم
میلاد آقامون برشما هم خیلی مبارک باشه
من ۳۲سالمه عزیزم ، عزیزم شما دلت جوان ‌ومهربون و لطیف هست ،خانم گل شما قوی و صبور و محکم و شیرین زن هستید ، باور کن روزی هزار بار با خودم تکرار می کنم ،قوی و محکم باش. بخاطر خدای مهربون ، طیبه جونم یه جا خوندم ،حتی اگه نمی تونی قوی باشی ،اداشو دربیار به هرحال نیروی تلقین خیلی موثر است ، یا یه جای دیگه نوشته بود ، شما به قدرتمند بودن خود پی نمی برید تا زمانی که قوی بودن تنها انتخاب شما باشه ، الهی که همیشه شاد و قوی و صبور و سلامت و عاقبت بخیر باشی ، اره طنزم لازمه ،بخصوص تو این دوره زمونه ، طیبه جونم روزگار آدم رو قوی تر و سر سخت تر می کنه ، ولی به خدا جانمان قول دادم بخاطر خود مهربونش همیشه قوی باشم وبه حضرت زینب س فکر می کنم که از بچگی تا اخر عمرشون چقدر در زندگی مصیبت کشیدند که اوجش در کربلا بود ، و در آخر هم فرمودند به غیر از زیبایی چیزی ندیدم ، وهمه ی این مصیبت ها رو برای رضای خدا تحمل کردند ، و مثل کوه صبور و محکم و مقاوم بودند ،حالا مشکلات من که در برابر مصیبتهای حضرت زینب س هیچ است واینکه جهان موقتی هست و تمام میشه و پس مشکلات هم موقتی هستند و تمام می شوند
خدا کند همیشه دلی را به دست آوریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد