معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

پدر جانم ،امام زمانم عج

سلام امام زمانم عج

سلام پدر جانم

می دانم  لایق این نیستم که  شمارا پدر بنامم ،اما  می خواهم بگویم این سی و اندی سال زندگی که بدون شما نفس کشیدم مردگی محض بود ، دیگر نمی خوام حتی یک ثانیه یا کمتر بدون شما نفس بکشم ، 

می دانم دلت از دست من خون هست و هروقت نامه ی اعمالم را می بینی خون گریه می کنی و مانند پدرت سنگ صبور نداری و  برای اینکه کسی صدای درددل ها و ناله هایت را نشنود سر در چاه می کنی    وبا خدای مهربان حرف می زنی ،واز دستم خون  گریه می کنی ،   اما  امامم عج  دارم روح ویروس گرفته ی خویش را در آب زلال توبه به مدد خدای مهربان شستشو میدهم ، 

به پدرت علی ع و خدا قسمت میدهم که بیا و دست مرا بگیر و مرا با خود به دیاری که خود  در آن زیست می کنی  ببر ، 

پدرم بیا و مرا با خود ببر ، می خواهم  در کنار شما نفس بکشم  و به معنای واقعی کلمه زندگی کنم ،پدرم زندگیم عطر نفس هایت را کم دارد ، دنیای بدون تو دنیای ویروس گرفته ی روحی و اخلاقی است و دنیای سرد و تاریک و بی روح مردگان است ، پدرم  می دانم مرا می بینی و از دور مراقبم هستی ،اما این چشم های نابینای من قادر به دیدن روی ماهت نیست و اگر پرده ی حجاب میان من و تو کنار رود  ، این چشم بینا شود ،پدرم حجاب گناه را دارم با تمام تلاش به دور می اندازم ،  تا اصلاح شوم و لیاقت نفس کشیدن در کنارشما  را پیدا کنم 

پدرم بیا و مرا با خودت ببر  و می خواهم با تمام وجودم کنیزیت را بکنم  و از همه   جهت  یارت باشم 

پدر جانم ویروس اصلی دوری از خدای مهربان و شما است 

به حق جدت علی ع قسمت میدهم بیا و مرا با خودت ببر 

شرط آمدنت قرنطینه ی تک تک ها روح ها از ویروس های اخلاقی است 

پدرم دستانم برای هدیه دادن به تو خالیست  وشرمنده روی ماهت هستم 

اما لطفی کن در حق کنیز کوچکت و روز پدر بیا و مرا با خود ببر ،پدرم دلم شهادت در رکابت را می خواهد 

پدرم منتظرت می مانم

روزت  مبارک پدرم  وروز میلاد جد عزیزت هزار ن بار بر شما مبارک 

امام علی ع فرمودند :

ایمان چهار پایه دارد : توکل بر خدا ، واگذاردن کار به خدا ،  تسلیم به امر خدا و رضا به  قضای الهی 

امام علی ع فرمودند :

انسان باتقوا سه نشانه دارد :

اخلاص در عمل ، کوتاهی آرزو ،وغنیمت شمردن فرصت هاست 




 

نظرات 1 + ارسال نظر
مامان نرگس جمعه 16 اسفند 1398 ساعت 16:35 http://Boghzepenhaneman.blogfa.com

کاش این فاصله کوتاه میشد و آقا زودتر ظهور پیدا می‌کرد. چقدر این روزها بهشون نیاز داریم.

سلام مامان نرگس جون
ای کاش
خیلی و فراتر از خیلی به وجود مبارکشون نیاز داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد