معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

حرف دل با خدا جانم (۳)

سلام به روی ماه مهربان خدایم

خدا جانم دارم سعی می کنم مهارتهام رو بالا ببرم تا بتونم انسان مفیدی باشم وبه تو عزیز دلم و خلقت به بهترین نحو خدمت کنم 

خدایا  ممنونم بابت نعمت مغز و تفکر و استعداد و توانایی  و بی نهایت بار شکرت 

خدایا بهت قول زنانه قوی می‌دهم که استعدادهام رو شکوفا کنم  و تا جان در بدن دارم مفید باشم 

خدایا علمم رو بالا می برم وتوانایی های روحی و معنوی وجسمی و نظامی و فرهنگی وهرچیزی که لازم است برای  مفید بود ن   بالا برد ،و  به امید خود مهربونت بتونم  ازشون  برای یاری مهدی موعود عج به  بهترین نحو  استفاده کنم

خدایا  دلم می خواد ظهور امامم رو ببینم و ایشون رو یاری و رهبری کنم  و یاری توانمند در تمام عرصه ها برای ایشون باشم

اگرم عمر به دنیا نبود دوباره زنده بشم و در رکاب امام عزیزم به شهادت برسم 

خدایا به همه ی ما کمک کن معرفت و ایمانمون رو نسبت به خود مهربونت  وامام زمان عزیزمون   در عمل روزبه روز قوی تر و بالاتر ببریم 

خدای مهربونم  به همه ی  ما کمک کن  بتونیم در دسته ی منتظران واقعی باشیم 

خداجونم کمکمون کن به مرگ جاهلیت  از دنیا نریم 

با شناخت کامل نسبت به تو عزیز دلم و امام زمانمون از دنیا بریم 

خدایا اراده ترک گناه رو  برای زمینه سازی ظهور به همه ی ما عطا کن 

خدایا به ما قدرت اراده  عطا کن تا بتونیم ،  خودمون رو اصلاح کنیم تا در نهایت جامعه ای اصلاح شده و آماده برای پذیرش ظهور داشته باشیم  

برحمتک یا الرحمن الراحمین 

امین یا رب العالمین 

مهم‌ترین وظیفه ی تک تک ما  این هست که با تزکیه و تهذیب نفس خودمون رو آماده کنیم برای زمینه سازی ظهور مهدی عج 

الهی شکرت بابت وجود مهربونت و بابت وجود مهدی موعود  عج و تمام نعمتهات و   هرانچه به ما داد ه ای  و ما از آن غافلیم

الهی بی نهایت بار شکرت 

یا لطیف 

ارحم عبدک الضعیف الذلیل