معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

حرف دل با خانوم فاطمه س جانم

سلام به روی ماه خانوم فاطمه زهرای س جان  عزیزدلم

خانوم جان خیلی دلم می خواد شما رو مادر خطاب کنم ،  ولی من حتی لیاقت خاک پای ماه شما شدن رو هم ندارم چه برسه به اینکه به خودم جرات بدم  شمارو مادر خطاب کنم ، اما خانوم جانم به خدای مهربون و شما عزیز دلم قول میدم تمام سعیم رو بکنم که بتونم خاک پای شما مهربان عزیزم بشم . یه قول زنانه قوی میدم ،  اخه از قدیم گفتند زن هستش و قولش 

خانوم جانم  شما هیجده سال عمر با کیفیت داشتید و  از همینجا میشه فهمید عرض زندگی مهم تر از طول آن هست بهترین بنده ی خدای مهربون بودید و در عمل  زندگی بابرکتتون براساس رضای الهی بود ، از همون زمان که در شکم مبارک مادر  عزیزتون بودید ،  همدم و مونس مادر بودید و تمام لحظاتی که مادر  از طرف همه ی اقوام و دوستان طرد شده بودند  شما مایه آرامش و قوت قلب مادر  مهربونتون بودید ، وبعد از مادر شدید ام  ابیها ، مادر وغمخوار و همه کس پدر مهربونتون ، وبعد بهترین همسر برای مولا علی ع  که شما شدید مایه ی آرامش جسم و روح و روانشون  و در تمام مراحل زندگی دلسوزانه علی ع رو حمایت و یاری و همراهی کردید ، زنی شدید که جان  دادید برای ولایت همسر عزیزتون و مایه فخر و سرور عالمیان شدید ،و به عنوان یک زن  هم فعالیت های خانه رو وهم فعالیت سیاسی  و اجتماعیتون  رو به بهترین نحو در جامعه انجام دادید و بعددوازده دسته گل صالح و نمونه  تربیت کردید که همشون  شدند الگو برای سعادتمند شدن  زندگی بشریت در دنیا و آخرت .

بانو جان در راه ولایت جان دادی و در راه عقیده جان دادی  و در راه خدای مهربون  و اسلام جانت رو دادی و  حتی محسن عزیز دلت رو هم در راه خدا تقدیم نمودی ،و به مقام بلند شهادت رسیدی وبه پدر و مادر عزیزت پیوستی  ، شهادتت مبارک بانوی عزیز دلم 

شما الگویی نمونه برای کل بشریت هستید 

حضرت فاطمه ی زهرا س فرمودند :

هرکس کارها و عبادت های خود را خالصانه برای خدا انجام دهد ، خداوند بهترین مصلحت ها  و برکات را برای او تقدیر می نماید 

حضرت زهرا س می فرماید :

خداوند سبحان  ایمان و اعتقاد را برای طهارت از شرک و نجات از گمراهی و شقاوت ها قرار داد ،ونمازرا برای  خضوع و فروتنی ،وپاکی از هر نوع  تکبر مقرر نمود .وزکات و خمس را  برای تزکیه نفس و توسعه روزی مقرر نمود ،روزه  را برای استقامت و اخلاص  در اراده لازم دانست .وحج را برای استحکام  اساس شریعت و بنا دین اسلام واجب نمود 

خداجونم به حق فاطمه ی زهرا س و ذریه ی  پاکش عاقبت همه ی مارو ختم بخیر بکن و  دستگیرمون در این دنیا و جهان آخرت باشندو شفاعتشون رو در جهان آخرت و نزد خودت نصیب همه ی ما بگردان 

خدا جونم  کمکمون  کن با همت خودمون بتونیم ادامه دهنده ی راه این عزیزان باشیم و در دسته ی رهروان واقعی راه  این عزیزان قرار بگیریم 

برحمتک یا الرحمن الراحمین 

امین یا رب العالمین

خدایا  بی نهایت بار شکرت بخاطر خلقت فاطمه زهرا س و ذریه ی پاکش 

خدایا بی نهایت بار   شکرت بخاطرت وجود مهربونت و تمام نعمت هات  و آنچه به ما داده ای و ما از آن غافلیم 

الهی بی نهایت بار شکرت 

یا لطیف 

ارحم عبدک الضعیف الذلیل