معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

زنی که از ضربه ی یک خودرو،جان سالم به دربرد

سلام به روی ماه، خدای بی نهایت مهربون و بخشنده و زیبارو و عزیزدلم 

سلام به روی ماه،تمام ملائکه ی مقرب درگاه خدای مهربون‌

سلام به روی ماه،قرآن کریم بسیار هدایتگر و نورانی و عزیز و عشق و حال خوب کن

سلام به روی ماه،ماه بسیار خوب و عزیز جمادی الثانی

سلام به روی ماه،تمام پیامبران الهی و تمام معصومین ع بسیار هدایتگر و ایثارگر و شجاع و عشق و عزیز و دلسوز و مهربان و صبور و ناب و پاک و تمام اولاد و خاندان بسیار پاک و عزیز و شریفشان

سلام به روی ماه، تمام مادران و پدران و همسران و فرزندان بسیار عزیز و عشق و ایثارگر و شجاع و دلسوز و مهربان و صبور و پاکدامن و باتقوای تمام پیامبران الهی و تمام معصومین ع و تمام شهدا و جانبازان و آزادگان و صالحین و صدیقین و ایثارگران 

سلام به روی ماه،تمام اصحاب بسیار پاک و ناب و باوفا و نمونه و درجه یک و عشق و صبور و دلسوز و مهربان و شجاع و ایثارگر امام حسین ع

سلام به روی ماه،تمام ارواح بسیار پاک و عزیز تمام شهدا و صالحین و صدیقین و ایثارگران

سلام به روی ماه، تمام صالحین و صدیقین و ایثارگران در قید حیات

سلام به روی ماه،تمام جانبازان و آزادگان بسیار شجاع و ایثارگر

زنی که از ضربه ی یک خودرو، جان سالم به در برد:

این زن تعریف می کند:

اولین خاطره ی من این است که در آی سی یو ،بیدار شدم و دو تکه آهن را دیدم که به ساق پای چپم، وصل شده بود،برایم سؤال پیش آمد، اما دوباره بیهوش شدم،آنقدر آرامبخش به من داده بودند که برای یک هفته ،آگاهی درست نداشتم ،والدینم، می گفتند که من هر چند ساعت، زمزمه می کنم که ، چه اتفاقی افتاده است ؟حادثه را به یاد ندارم اما در گزارش پلیس ، مواردی ذکر شده است، بدو داشتم از خیابان رد می شدم  که یک تاکسی به من می کوبد،پلیسی که در صحنه بود، گفته بود که من،به درختی خورده ام و با صدای بلندی به زمین افتاده ام و راننده تا وقتی که آمبولانس آمد، با من مانده بود،تمام قسمت چپ بدنم درد می کرد،لگن و قسمت های پایینی پا و شانه ام،شکسته بودند،والدین من ، نزدیک به سه هفته در بیمارستان، خیمه زده بودند،سپس مرا به خانه انتقال دادند و همه چیز را رها کردند تا مراقب من باشند،برای ماه اول،بدن من آنقدر ضعیف بود که،نمی توانستم، جم بخورم، برای همین ، تمام روز را روی تخت بودم ،در طول شب یک درد وحشتناک، بیدارم می کرد،حتی نمی توانستم بعد از دستشویی، خودم را تمیز کنم ،دکترها به من قول بهبودی ،کامل را داده بودند،اما فقط،به شرط اینکه ،بدون خستگی تلاش می کردم که عضلات و انعطاف پذیری خود را بازگردانم،دو ماه ،بعد را بر روی ویلچر ،گذراندم ، حتی ، آنقدر قوی نبودم که خودم حرکت کنم،اما من همیشه ورزشکار بودم و حالا هم ، ۸ ساعت در روز،را به تمرین های بدنی ، می پرداختم،کم کم، توانستم حرکت بکنم و زانوانم را خم می کردم ،پاهایم را تکان می دادم و آن ها را بلند می کردم،می توانستم بایستم،حمام بکنم و خودم را در ویلچر، جابجا کنم،گاهی از فرط گیجی و خستگی،جیغ می زدم اما هر پیشرفتی ، مرا به آزادی نزدیک تر می کرد،اکنون، تنها ، مقداری کمتر از یک سال و نیم گذشته است و من هنوز نمی توانم بدوم ، اما ،می توانم دوچرخه سواری کنم و به کوه بروم ، من عاشق ورزش کردن هستم ،حتی می توان گفت که دیوانه ی تمرینات بدنی هستم 

پی نوشت :چند مناجات بسیار دلنشین از شهید چمران بسیار عزیز و بزرگوار:

خدایا،مرا از بلای غرور و خودخواهی نجات بده تا حقایق وجود تو را ببینم و جمال زیبای تو را مشاهده بکنم،خدایا، پستی و ناپایداری روزگار را همیشه در نظرم،جلوه گر ساز تا فریب زرق و برق عالم خاکی مرا از یاد تو دور نکند

خدایا، نگذار که دروغ بگویم ،زیرا دروغ ظلم کثیفی هست،خدایا ،محتاجم نکن که به کسی تهمت بزنم،زیرا تهمت خیانت ظالمانه ای است

خدایا،ارشادم کن‌ که بی انصافی نکنم،زیرا کسی که انصاف ندارد،شرف ندارد

خدایا ،هدایتم کن،زیرا می دانم که گمراهی چه بلای خطرناکی هست

خدایا،هدایتم کن که ظلم نکنم،زیرا می دانم که ظلم چه گناه نابخشودنی است

خدایا ،می خواهم فقیری بی نیاز باشم که جاذبه های،زندگی مادی مرا از زیبایی عظمت تو غافل نسازد

خدایا ،مرا در آتش عشق خودت بسوزان و در تنهایی به خودت نزدیک کن

به برکت صلوات بر محمدص و آل محمدص:

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

برحمتک یا ارحم الراحمین

آمین یا رب العالمین

یالطیف

ارحم عبدک الضعیف الذلیل





نظرات 2 + ارسال نظر
Ana lucia پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1402 ساعت 17:40 http://fae.blogfa.com

سلام
چون خیلی قشنگ دعا می‌کنید خواستم کامنت بذارم بگم برای منم دعا کنید..
مرسی..

سلام به شما
خیلی زیاد خوش آمدید
الهی که خدای بزرگ و مهربان به حق وجود نورانی حضرت صاحب الزمان عج به شما کمک بکنه که همراه با تلاش مضاعفتون در دنیا و آخرت روسفید و عاقبت بخیر باشید و به بزرگ ترین نعمت بهشتی ، یعنی رضایت خدای مهربون که رستگاری ابدی هست دست پیدا کنید
الهی آمین
به برکت صلوات بر محمد ص و آل محمد ص:
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم‌
شما هم لطفا در دعاهاتون به یاد من و تمام مردم جهان باشید

اف.شین دوشنبه 3 بهمن 1401 ساعت 08:03

تلاش خوبه ولی خب قبول کنیم قشنگی های زندگی خیلی خیلی کمتر از زشتیهاش شده

سلام به روی ماهت عزیزم
بله دقیقا گلم،تلاش ،بسیار زیاد مهمه،چون هرکسی در زندگی به جایی رسید از توکل بر خدای مهربون و تلاش مضاعف خودش رسید
ببین گلم ، به جای نگاه کردن به نیمه ی خالی لیوان به نیمه ی پر لیوان ،نگاه کن ،به مشکلات و سختیها به دید یک نردبان نگاه بکن که باعث ترقی و پیشرفت روحی و معنوی و فکریت می شوند و مشکلات باعث می شوند که روحت صاف و صیقلی بشه و به خداوند نزدیک تربشید و درواقع خداوند همیشه برای ما بندگان خیر محض می خواهد و چیزی از نظر ما شر هست ولی از نظر خداوند خیر محض هست و چیزی از نظر ما خیر هست ولی از نظر خداوند شر محض هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد