معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

تحقق آرزوی دو دوست،پس از گرفتن عکس شهادت

سلام به روی ماه ،خدای بی نهایت زیبارو و عزیزدلم و بخشنده و مهربان

سلام به روی ماه،تمام ملائکه ی مقرب درگاه خدای مهربون

سلام به روی ماه،قرآن کریم بسیار هدایتگر و زیبا و نورانی و عزیز و عشق و حال خوب کن

سلام به روی ماه ،ماه بسیار خوب و عزیز جمادی الاول

سلام به روی ماه،تمام پیامبران الهی و تمام معصومین ع بسیار پاک و عزیز و عشق و هدایتگر و صبور و دلسوز و مهربان و شجاع و ایثارگر  و تمام خاندان بسیار پاک و عزیز و شریفشان

سلام به روی ماه،تمام مادران و پدران و همسران و فرزندان بسیار شجاع و ایثارگر و دلسوز و صبور و مهربان و پاکدامن و با تقوای تمام پیامبران الهی و تمام معصومین ع و تمام شهدا و جانبازان و آزادگان و صالحین و صدیقین و ایثارگران

سلام به روی ماه،تمام اصحاب بسیار پاک و ناب و نمونه و درجه یک و دلسوز و صبور و مهربان و فداکار و شجاع و باوفای امام حسین ع 

سلام به روی ماه،تمام ارواح بسیار پاک و عزیز تمام شهدا و صالحین و صدیقین و ایثارگران

سلام به روی ماه،تمام صالحین و صدیقین و ایثارگران در قید حیات

سلام به روی ماه،تمام جانبازان و آزادگان بسیار شجاع و ایثارگر 

تحقق آرزوی دو دوست،پس از گرفتن عکس شهادت:

مادر شهید رضازاده می گوید :

دانیال از کلاس چهارم یا پنجم ابتدایی ،در پایگاه بسیج ،حضور داشت و واقعا یک بسیجی مخلص بود و در اردوهای جهادی و راهیان نور ،بسیار فعالیت می کرد و می گفت که دوست دارم که جانم را در این راه فدا کنم،وی افزود :وقتی به او گفتم که تو یک فرزند بیشتر نیستی و اگر می شود،کمتر به مأموریت برو،می گفت ،آنقدر نگو که یکدانه هستی،من باید بروم،مادرهای دیگری هم هستند که یک فرزند دارند،اگر من نروم،چه کسی  باید از شماها ،دفاع بکند؟چه کسی باید مواظب شماها باشد ؟شماها ،ناموس ما هستید،مادر شهید رضازاده،با بیان اینکه فرزندم،اصلا ،اهل زرق و برق دنیا و مادیات نبود،گفت :دانیال،اگر چیزی برای خود داشت،آن را به دیگران،کمک می کرد و برای این کار،وام می گرفت،مثلا می گفت،که من باید حتما،به هیئت کمک کنم و امام حسین ع هم خودش به من کمک خواهد کرد،یا اینکه می گفت ،که یک خانواده ای هست که باید به آنها کمک بکنم،وی با بیان اینکه دانیال بسیار عاشق شهادت بود و این عاشقی او،خیلی برای من ارزش داشت،تأکید کرد:او ،همیشه می گفت که برای شهادت من دعا کن و من می گفتم که،یا امام حسین ع،دانیال من ،خیلی سختی کشیده است ،او را به آرزویش برسان ،واقعا برای شهادت او ،دعا کردم،من اگر فرزند دیگر هم داشتم ،باز هم آنها را در راه رهبرم و به عشق رهبرم،فدا می کردم،دانیال و شهید حسین زینال زاده از بچگی باهم دوست  و همراه بودند و باهم  بزرگ ،شده بودند و با همدیگر نیز،سعادتمند شده و به سوی پروردگار خویش پرگشودند و آنها دو روز قبل از اینکه به شهادت برسند،با همدیگر در خیابانی که منتهی به حرم مطهر امام رضا ع می شود،یک عکس یادگاری گرفتند و با این نیت که این عکس،عکس شهادت آنها باشد و عاقبت نیز تقدیر،اینگونه رقم خورد و تنها دو روز بعد،هردوی آنها به آرزوی خود رسیدند،وی به بیان ،حادثه ی شهادت فرزند خود پرداخت و گفت :وقتی که یک روز ،دانیال  و حسین زینال زاده از محل کار خود بازمی گشتند،انگار یکی از خیابان ها شلوغ شده بود ،لذا به مغازه داران می گویند که کرکره های مغازه ی خود را پایین بکشیدتا آسیبی به شما وارد نشود،اما آشوبگر،ابتدا ،دوست او ،حسین زینال زاده را به شهادت می رساند و وقتی دانیال می رود که به دوست خود کمک بکند،با چاقو او را هم به شهادت می رساند و ما با جان و دل جوانان خود را فدا کردیم و من قلبا از این موضوع راضی هستم  و من خیلی دوست داشتم که دانیال به آرزوی خود برسد و مطمئن هستم که جای او خیلی خوب است و برای همین دوست ندارم ،آنهایی که از این اتفاقات خوشحال می شوند و فکر می کنند که ما از فدا کردن، جان جوانان خود می ترسیم،ناآرامی مرا ببینند و خوشحال شوند و خطاب به فرزند شهید خود گفت :ممنونم که برای من،مایه ی افتخار هستی و همچنین همسر شهید دانیال رضازاده گفت :دانیال به من می گفت که من یک خواسته ای از شما دارم ،خواسته ی من این است که وقتی دارند، خطبه‌ی عقدمان را می خوانند،چون در آن موقع ،خیلی دعا مستجاب می شود برای شهادت من دعا کنید

برای شادی  و آرامش روح این دو رفیق بهشتی و روح تمام شهدای امنیت  و برای اینکه خدا ی مهربون به مادرانشان صبر و آرامشی عظیم و جمیل و زینبی عطا بکند و برای محشور شدن روح  این دو رفیق بهشتی و روح تمام شهدای امنیت با اباعبدالله الحسین ع و یاران بسیار باوفایش،یک صلوات از ته قلب و محمدی پسند بفرستید:

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 

در این جریانات ،شهدای امنیت که به آرزوی خود که جلب رضایت پروردگار و شهادت و زندگی در بهشت در کنار اباعبدالله الحسین ع و یاران باوفایش بود ، رسیدند و سعادتمند و عاقبت بخیر شدند ولی قاتلانشان  ، بدبخت و عاقبت به شر شدند ، چون نتوانستند جلوی نفس حیوانی خود را بگیرند و خدا و آخرت را فراموش کردند و خدا هم آنها را فراموش کرد و به حال خود رها کرد و جلب زرق و برق دنیای موقت و فانی شدند و آخرت باقی و دائمی را به دنیای موقت فروختند و خدا لعنت کندتمام کسانی مثل فوتبالیست ها و سلبریتی هایی  را که ،باعث  تحریک افرادی همچون مجیدرضا رهنورد می شوند و در آنور آب  او و امثال او را شیر می کنند و طعمه ی مقاصد بسیار کثیفشان قرار میدهند تا بسیجی بکشد و عاقبت اعدام شود ، آنها،هم در ریختن خون شهدای امنیت و هم در اعدام امثال مجیدرضا رهنورد ،مقصر صددرصد هستند و در ضمن رسانه های خارجی ، بدون راستی آزمایی ،اخبار دروغ را پخش می کنند و آهای شماهایی که ادعا می کنید که اخبار داخلی دروغ هست ،کمی چشمهایتان را بازکنید و از خواب غفلت بیدار شوید  و به  دوربین ها و مدارک و فیلم ها و مستندات ،هم دقت کنید و همچنین به اعترافات قاتل هم توجه کنید 

پی نوشت ۱: حالا برایم یک سؤال پیش آمده است ، آن دسته از عزیزانی که می گویند،درد فقر ملت و فساد اقتصادی رو دارید،حالا این برداشتن روسری و بی حیایی و بوس و آغوش رایگان،ارتباطش با این مسئله چیست ؟آیا در کتاب های جامعه شناسی ،نوشته شده است که با کشف حجاب ،مشکل اقتصاد و فساد مسئولین حل می شود؟ما که تنها نتیجه ای که از اغتشاشات دیدیم،این بود که خانم ها دیگه رسما،بدون شال و حجاب توی خیابان ها می چرخند و هیچکس هم ،جرأت جسارت نداره،حالا ارتباط این بی حیایی و رفع فشار اقتصادی،چیه رو نفهمیدیم ،فکر کنم ،هممون از این دست خانواده های مخالف نظام ،دورو برمون داریم،ولله نه تنها مشکل اقتصادی ندارند که هیچ،وقتی ،کمی هم تو سبک زندگیشون دقیق می شویم ،متوجه می شویم که طرف مثلا خودش معلمی هست که از ساعت درسیش می زند و این مسئله رو دزدی در کار نمی دونه و کلی هم به دزدی مسئولین شاکی هست و امثال این موارد که ،خودتون چقدر از این موارد رو، در اداره جات شاهد هستید که چطور کارمندان از زیر کار درو هستند و حالا این مثال ها رو سرایت بدهید در همه ی اقشار کشور از بزاز و بقال و زرگر که کم فروشی و گران فروشی می کنند،ولی سر حرف که می رسه ،همه دین شناس و اقتصاددان و سیاستمدار می شوند و فقط بلدیم که ایراد از کار،فلان مسئول و فلان وزیر بگیریم ،ولی هرگز یاد نگرفتیم که اول انگشت اشاره رو به سمت خودمون بگیریم ،جان کلام اینکه ،مشکل در فرهنگ غلط ما ایرانی ها در مسئولیت پذیری درست در انجام تکالیفمون هست  و این مشکل ریشه ای است و ریشه هم در خانواده هست نه در فلان مسئول و فلان وزیر،چون مسئول و وزیر هم از نهاد خانواده به وجود آمده اند،پس بجای اینکه تو سر و کله ی هم بزنیم ،تصمیم بگیریم که از تربیت ،بچه هامون شروع بکنیم و مسئولیت پذیری درست رو به کودکانمان یاد بدهیم ،تا کشوری آباد داشته باشیم ،مطمئنا با دل و جان ،گوش سپردن به شبکه های خارجی،هیچ وقت ایران آباد نمیشه و فکر کنم که لااقل سر این موضوع تفاهم داریم که اونها هم فقط به فکر منافع خودشون هستند و دلسوز ما نیستند،درمورد فرار مغزها هم باز این قضیه برمی گرده به تربیت غلط خانواده که ،به فرزندانمان یاد ندادیم که وطن ،هتل نیست ،که از سرمایه ی اینجا استفاده بکنیم ،بعد به هوای حقوق و مزایای بیشتر،تخم طلا را برای دشمن بزاریم،یادمون باشه که ما از نسل همون امیر کبیر هستیم که بعد از خیانت شاه و زمانی که دولت روسیه بهش درخواست پناهندگی داد،گفت من خادم این ملت هستم نه خائن ملت

پی نوشت ۲:

برای شفای آقای مسعود دیانی، مجری برنامه ی سوره که چند وقتی هست که مبتلا به سرطان شده است و برای شفای تمام بیماران سرطانی و غیر سرطانی در کل دنیا بسیار زیاد دعا کنید که الهی که خدای مهربون به حق محمد ص و آل محمد ص ، به زودی زود،لباس سبز و زیبای عافیت را بر تنشان بکند الهی آمین،به برکت صلوات بر محمد ص و آل محمد ص:اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم،برنامه ی سوره در دهه ی فاطمیه با عنوان انقلاب فاطمی ، از شنبه ۲۶ آذر از شبکه ی چهار در ساعت ده و نیم ،هرشب پخش می شود و برنامه ی سوره در مناسبت های مختلف از شبکه ی چهار پخش میشه،مثل ماه مبارک رمضان و ایام محرم و ایام فاطمیه 

پی نوشت ۳:پیشاپیش ولادت حضرت مسیح ع بر تمام کسانی که پیروان راه ایشان هستند در سراسر جهان بسیار زیاد مبارک باشه و الهی که به زودی زود شاهد ظهور ایشون به همراه حضرت حجت ع باشیم ،شب یلدا در پیش هست ، الهی که هر برنامه ای در این شب دارید ، به بهترین شکل انجام بشه و همگی دور هم جمع بشید و از کنار هم بودن نهایت لذت رو ببرید و قدر لحظات باهم بودن رو بدونید ،چون شب یلدا شبی هست که فقط به خاطر یک دقیقه بیشتر باهم بودن آن را جشن می گیریم  و تا زنده هستیم به همدیگر محبت کنیم و به همدیگر گل و هدیه بدهیم و در حد توان به همدیگه خدمت کنیم ،که اگر دیر بشود ،دیگر فایده ندارد و پشیمانی سودی ندارد و حسرت عمیقی برایمان می ماند

پی نوشت ۴:

حضرت مسیح ع فرمودند:ای بندگان بد،گندم را پاک و تمیز کنید و خوب آردش نمایید تا طعم خوب آن را بچشید تا گوارایتان گردد،همچنین ایمان را خالص و کامل گردانید تا شیرینی آن را بیابید و سرانجامش شما را سود رساند

یا لطیف

ارحم عبدک الضعیف الذلیل


نظرات 1 + ارسال نظر
حمیده پنج‌شنبه 1 دی 1401 ساعت 15:46 http://Www.tast-good.blogfa.com

سلام مریم جانم
خوش به سعادتشون
این دورفیق جوان
حالا واقعا از این هایی که می خواهند با سر برهنه بیایند در خیابان پرسید: شما چه کاری برای این مملکت کردید؟
ما چادری ها حداقل دل جوان هایی امکان ازدواج ندارند را خون نمی کنیم انشالله
شما چی؟
هر جوان این دوره با دیدن شما نفرین تان میکند

سلام به روی ماهت عزیزدلم
واقعا خوشا به سعادتشون ، هم خدا رو از خودشون خشنود کردند و هم به سعادت ابدی رسیدند و هم الان در کنار انبیاء و اولیاء الهی زندگی بسیار زیبایی در بهشت برین دارند
کاش این افراد سعی کنند ،پرده های تعصب و غرور رو از جلوی چشمانشان کنار بزنند تا قوه ی تعقلشان شکوفا بشود و از شر جهل مرکب تا ابد رها شوند،، قرآن خیلی به تفکر و تدبر اهمیت می دهد،به خاطر همین پیامبر ص فرموندکه یک ساعت تفکر ارزشمندتر از هفتاد سال عبادت است
و هرکس سعی کند در هرجایگاهی که در خانواده و اجتماع هست ،تکلیف و وظیفه ی خود را درست و کامل و جامع و بدون نقص انجام بدهد و به فرزندانشان هم بیاموزند که در هر جایگاهی که در خانواده و اجتماع هستند، وظیفه اشان را به نحو احسن و بدون نقص انجام دهند و اینگونه هست که مملکت و دنیا گلستان می شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد