معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

بهترین مادر دنیا

سلام به روی ماه،خدای بی نهایت زیبارو و عزیزدلم و بخشنده و مهربان

سلام به روی ماه،تمام ملائکه ی مقرب درگاه خدای مهربون

سلام به روی ماه،قرآن کریم بسیار هدایتگر و نورانی و عزیز و حال خوب کن و عشق

سلام به روی ماه،ماه بسیار عزیز و خوب جمادی الاول

سلام به روی ماه،پیامبران الهی و تمام معصومین ع بسیار هدایتگر و شجاع و ایثارگر و عزیز و صبور و دلسوز و مهربان و تمام خاندان و اولاد بسیار پاک و عزیز و شریفشان

سلام به روی ماه،تمام مادران و پدران و همسران و فرزندان بسیار پاکدامن و باتقوا و دلسوز و مهربان و صبور و شجاع و ایثارگر و عزیز تمام پیامبران الهی و تمام معصومین ع و تمام شهدا و جانبازان و آزادگان و صالحین و صدیقین و ایثارگران

سلام به روی ماه،تمام اصحاب بسیار پاک و ناب و باوفا و درجه یک و نمونه و ایثارگر و شجاع و دلسوز و صبور و مهربان و عزیز امام حسین ع

سلام به روی ماه،تمام ارواح بسیار پاک و عزیز تمام شهدا و صالحین و صدیقین و ایثارگران

سلام به روی ماه،تمام صالحین و صدیقین و ایثارگران در قید حیات

سلام به روی ماه،تمام جانبازان و آزادگان بسیار شجاع و ایثارگر 

بهترین مادر دنیا:

متن زیر بخشی از صحبت های عاشقانه و عارفانه ی ،شهید ناصریان است که درباره ی خانوم فاطمه زهرا س عنوان شده است :

حال اینکه می گویم ، مادرم حضرت زهراس است،به این دلیل است که سید هستم و زهرا س را مثل مادر می دانم و انگار محرم ،هستیم، من او را مثل مادر واقعی خودم،صدا می کردم و او اشکالی نمی گرفت و می دانم که،اگر اشکالی بود،حتما به نحوی،توضیح می داد، زهرا س مادر تمام سادات است،سیدها، حواسشون جمع باشد،گناهانشان دو برابر و ثوابهایشان نیز،دو برابر به حساب می آید،سادات باید،آبروی مادرشان را حفظ کنند،البته حضرت زهرا س،مادر همه است و اختصاصی نیست،از مادرم حضرت زهرا س ،از بهترین مادر دنیا، صحبت کردن،برایم مشکل است،زهرا س،زهرا س،زهراس،یا زهراس،زهرا س،مادر پهلو شکسته ی ماست،مادری که برای خدا زیست و همه ی زندگیش ،جلوه ای از خدا است،مادری که از هرچه تجمل و زیور آلات به دور بود،مادری که علی رغم ،همه ی داشتن ها ،خود را از رفاه مادی محروم می کرد،مادری که هرچه داشت،ایثار می کرد،صائم بود و خستگی ناپذیر،مادری که الگوست برای تمام مادران و زنان عالم و تنها زنی بود که هم کفو با علی ع بود و علی ع،تنها مردی بود که هم کفو با حضرت زهرا س بود،قبل از اینکه به جبهه بیایم ،کم میشناختمش و با هم میانه ای نداشتیم.در یکی از دعاهای توسل ،که شبی از ده شب اول آمدنم،برپا شده بود،یک مرتبه حس کردم ،انگار میان من و زهراس،حجابی نیست،من او را نمی دیدم،اما ،انگار او حرف هایم را می شنید و من هم،پشت سرهم با او حرف می زدم و درددل می کردم و این برنامه،شبهای بعد هم در دعاهای توسل و در خلوت بیابان ها،ادامه داشت،هرگاه،مسئله ای دارم یا مشکلی که حل نمی شود،به سراغش می روم،اگر خالص شویم و تزکیه پیدا کنیم،انشالله،توسل به حضرت زهراس ،سریع الاجابه است ، البته ، هر خواسته ای هم که اشتباه بوده یا زود بوده،جواب نداده و به نحوی هم فهمانده که چرا جواب نداده است

همچنین شهید امینی در وصیت نامه اش می نویسد:

انگیزه ای که باعث آمدن من به جبهه شد،احساس تکلیف شرعی و اسلامی من بود،اما اینکه ،چگونه این توفیق نصیب من شد،باید بگویم،که من لایق،چنین سعادتی نبودم و خدا می داند که آنچه مرا به جبهه آورد،درخواستی بود که در کنار،مرقد مطهر حضرت رضاع،از ایشان کردم و لطف و عنایت آن  بزرگوار مرا به اینجا،کشید و توسل جستن به ائمه ی اطهار س،توصیه ای است که من به تمام کسانی که خواهان رسیدن به این سعادت هستند ولی ،خود را آماده نمی بینند،می کنم ،اگر جسد من ناپدید شد ،افسوس نخورید که جسد هرکجا که باشد،روز قیامت،برانگیخته،خواهد شد و اگر تأسفی هست باید بر مظلومیت و ناپدید بودن،تربت حضرت زهراس خورده شود،توصیه می کنم،شما را و هر آنکس که این وصیت نامه به او می رسد،اینکه از خدا بترسید و در اعمال خود،اخلاص را حفظ کنید و یاد خدا را فراموش نکنید و آگاه باشید که،خداوند ناظر بر اعمال شماست و توصیه می کنم ،شما را به پیروی از امام و کوتاهی نکردن در اجرای فرامین آن بزرگوار،سعی کنید که اعتقادات خود را در اصول و فروع،قوی بسازید تا در سختی ها نلغزید

پی نوشت ۱: فرا رسیدن ایام شهادت ،یگانه یاس زیبای نبوی،بر تمام کسانی که مانند گل یاس حضرت رسول نور و مهربانی ص رفتار و عمل می کنند در سراسر جهان بسیار زیاد تسلیت باد

پی نوشت ۲:مادرم ،هزاران سال است که تو رفته ای،اما مادرم،هنوز هم نام فاطمه س با دل ها،بازی می کند،هنوز هم مظلومیت تو را می شود،دید،انگار،هنوز هم صدای ناله هایت از پشت در سوخته می آید،انگار هنوز هم پا به پای ،علی ع،مظلوم،اشک می ریزی،فاطمه جان س،عزیزم،بوی یاس که همه جا می پیچد،دلم را روانه ی آن قبر بی نشانت می کند،مادرم،می گویند،زینب س خیلی صبر داشت،این درست است ،ولی،صبر تو، صبر دیگری بود،آن همه مصیبت،فراق مادر،داغ جانسوز پدر،فدک،فدک،فدک،غم غربت و تنهایی علی ع،دست و پاهای بسته ی علی ع در میان کوچه ها،فریادهای از عمق جان علی ع از فرط تنهایی و بی کسی در چاه،راستی ام ابیها س،یک سؤال؟گریه های شبانه ی تو سوزناک تر بود یا گریه های علی ع در نخلستان های کوفه؟نمی دانم،اما آن روزها ،علی ع تو را داشت و تو علی ع را داشتی،اما وقتی تو رفتی،علی ع تنهای تنهای،تنها شد،تنهاتر از تنها شد، هیچکس نمی تواند،رنجی را که بر علی ع با بچه هایت در آن شب تاریک گذشت،بیان کند،مولا علی ع ،چهل قبر کند تا دست هیچ نامردی،نتواند،قبر تو را بیابد،اما یادت می آید ،به علی ع چه گفتند؟می گفتند:غسل و کفن علی ع صحیح نیست،باید ما مسلمانان،خودمان ،دختر پیامبرمان را غسل و کفن ،بکنیم و دفن بکنیم،اللهم العن الجبت و الطاغوت،لعنتی ها،دستور نبش قبر دادند و چه استوار و محکم ،فریاد علی ع بلند شد که اجازه نمی دهد،که همه ی کفار، ظاهرا مسلمان ،از ترس بر جای خود میخکوب شدند و جرأت نکردند به یکی،حتی به یکی از آن ،قبرها نزدیک شوند،علی جان ع کاش این فریاد را زودتر سرمی دادی، کاش و اما هنوزم که هنوزه،جای تو پیدا نیست،فاطمه جانم س ،دلم برای تو تنگ شده است و ما را هم به آن سرزمین،که بوی تو را می دهد،بخوان،مادر عزیزم،دوستت دارم،روایت است که هر کس حب فاطمه س در دلش باشد،می تواند او را مادر خطاب بکند،زیرا او ،مادر همه ی هستی است 

پی نوشت ۳:

حضرت زهراس می فرمایند:از دنیای شما،سه چیز ،محبوب من است :اول،تلاوت قرآن و دوم،نگاه کردن به چهره ی رسول الله،سوم ،انفاق در راه خدا

یا لطیف 

ارحم عبدک الضعیف الذلیل 

نظرات 1 + ارسال نظر
حمیده جمعه 18 آذر 1401 ساعت 21:35 http://Www.tast-good.blogfa.com

سلام مریم عزیزم
حضرت زهرا س مادری میکنند برای تمام زنان و مردان پاک دامن و مومن
در هر لحظه ای از زندگی اگر به درب خانه اش بروی، نامیدت نمیکنند

سلام به روی ماهت،عزیزدلم
حضرت زهرا س مادر تمام کسانی هستند که حبش را در دل دارند و ادامه دهنده ی راهش هستند
اگر با اخلاص و تمام وجود در خانه ی حضرت مادر س را بزنی ، حتما دست پر باز خواهی گشت،از حضرت مادر س می خوام که برای عاقبت بخیری ما و تمام جهان دعا کنند
الهی که حضرت مادر س دستگیرمون باشند در دو جهان و شفاعتمون رو نزد مهربان خدایمان بکنند
الهی آمین
به برکت صلوات بر محمد ص و آل محمد ص:
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
زندگی زیبا در دو جهان و عاقبت بخیری و سعادت در به دست آوردن رضایت خدای مهربون و ادامه دادن راه حضرت مادر س و پدر گرامیشان و همسر عزیزشون و اولاد پاکشون هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد