معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

اگر کبوتر بودم

سلام به روی ماه،خدای بی نهایت زیبارو و عزیزدلم و بخشنده و مهربان

سلام به روی ماه،تمام ملائکه ی مقرب درگاه خدای مهربون

سلام به روی ماه،قرآن کریم بسیار هدایتگر و نورانی و عزیز و عشق و حال خوب کن

سلام به روی ماه،ماه بسیار خوب و عزیز ربیع الثانی

سلام به روی ماه،تمام پیامبران الهی و تمام معصومین ع بسیار صبور و دلسوز و مهربان و ایثارگر و شجاع و پاک و ناب و عشق و مطهر و معطر و تمام اولاد و خاندان بسیار پاک و عزیز و شریفشان

سلام به روی ماه،تمام مادران و پدران و همسران و فرزندان بسیار پاکدامن و باتقوا و صالح و دلسوز و مهربان و صبور و عشق و شجاع و ایثارگر تمام پیامبران الهی و تمام معصومین ع و تمام شهدا و صالحین و صدیقین و ایثارگران و جانبازان و آزادگان 

سلام به روی ماه،تمام اصحاب بسیارباوفا و ناب و پاک و نمونه و درجه یک و عشق و دلسوز و صبور و مهربان و شجاع و ایثارگر امام حسین ع

سلام به روی ماه،تمام ارواح بسیار پاک و مطهر تمام شهدا و صالحین و صدیقین و ایثارگران 

سلام به روی ماه،تمام ایثارگران و صالحین و صدیقین در قیدحیات

سلام به روی ماه،تمام جانبازان و آزادگان بسیار شجاع و ایثارگر

اگر کبوتر بودم :

اگر من یک کبوتر بودم ،هرجا که دوست داشتم ،پر می کشیدم ،افق تا افق می رفتم و از طبیعت زیبا لذت می بردم ،گاه به سوی حرم امام رضا ع می رفتم و با کبوتران حرم هم آوا می شدم،روی سجاده ی زائرانی که با دلی شکسته و با چشمان گریان،دعا می خوانند،می نشستم و با آنان زمزمه ی یا رضا ع یا رضا ع سر می دادم،به مدینه پر می کشیدم و در آن قبرستان بی نام و نشان بقیع با کبوتران می نشستم و ناله سر می دادم بر مظلومیت ائمه ی اطهار س،مشتاقانه به کربلا می رفتم و در کنار تربت پاک سیدالشهداءع می نشستم ،کنار خاکی که با خون ۷۲ تن از بهترین یارانش ،رنگین شده است،می گریستم ،اشک می ریختم برای کسی که پیامبر بر سر او بوسه می زد،کنار قبری که عزیزدردانه ی فاطمه س در زیر خروارها خاک ،دفن شده و در آن هنگام برای تمام مشتاقانی که هرروز،آرزوی آمدن به این خاک پاک را دارند ،دعا می کردم،اگر کبوتری سبکبال بودم آن قدر پرواز می کردم تا زیباترین بوستان ها و زیباترین گل ها را بیابم و در سایه سار آنها بنشینم و برای آنها از خاطرات سفر بگویم،پرواز می کردم تا به بهترین جاها برسم،در کنار بهترین ها بیارامم و در کنار بهترین ها بگریم و در کنار بهترین ها دعا نمایم تا بهترین ها ،شفاعت کننده ی من در نزد خدای مهربان باشند و به زیباترین بوستان ها و گل ها می گفتم که ای کاش شما نیز دو بال برای پرواز داشتید تا به خوبترین جاها پر بکشید و عظمت خالق هستی را درک کنید،در آسمان آبی بی کران به پرواز در می آمدم ،آنگاه که خدا را با تمام جلال و عظمتش می یافتم  و به خاطر تمام زیبایی هایی که بر صفحه ی این عالم هستی به کار برده ،او را می ستودم و بیش از هر زمان دیگری ،شکر نعماتش را به جا می آوردم 

پی نوشت ۱:

از اینکه این روزها،مدافعان امنیت به راحتی آب خوردن دارند ، پر پر می شوند به شدت روحم را می آزارد 

برای شادی و آرامش روح تمام شهدای امنیت و همه ی شهدایی که جانشان را در راه خدا و دین و انسانیت داده اند یک صلوات محمدی پسند و از ته قلب بفرستید :

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 

پی نوشت ۲:دلم می خواهد برای یک مدتی کبوتر شوم ، حداقل برای چند ماه روحم از بدنم جدا شود ، اما باز هم هرچه مهربان خدایم بخواهد و راضیم به رضای او 

یا لطیف 

ارحم عبدک الضعیف الذلیل 

نظرات 1 + ارسال نظر
حمیده دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت 13:54 http://Www.tast-good.blogfa.com

سلام عزیزم
انشالله که حال دلت خوب بشه به فضل خدا
از شهیدان که می نویسی، دلم می خواهد تک تک این دشمنان را در ملا عام دار بزنند

سلام به روی ماهت گلم
الهی که حال دل هممون همیشه با توکل برخدا و توسل بر معصومین ع خوب و عالی باشه و همیشه دلامون پر باشه از نور و عشق و معرفت و امید به خدای مهربون و معصومین ع
الهی آمین
به برکت صلوات بر محمد ص و آل محمد ص:
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
بله عزیزم ،به نظر من هم تمام سردسته ها ی اصلی و لیدرها باید در ملأ عام اعدام شوند و به سزای اعمال خود برسند،چون این لیدرها و سردسته های اصلی بودند که دستور قتل مدافعان امنیت و یه عالمه خسارت مادی و معنوی را دادند و به فکر افراد جهت می دادند و بعضی از این لیدرها و سردسته های اصلی به طور مستقیم وارد عمل شدند و این وسط یک عده آدم ساده دل را فریب دادند و بازیچه ی اهداف پست و رذلشون کردند
و الهی که همه ی ما با تمام قدرت ادامه دهنده ی راه شهدای مدافع امنیت و تمام شهیدان باشیم
الهی آمین
به برکت صلوات بر محمد ص و آل محمد ص:
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد