معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

یک زن تازه مسلمان شده ی هلندی از چگونه مسلمان شدنش و حال و هوای عجیبش در پیاده روی اربعین می گوید

سلام به روی ماه،خدای بی نهایت زیبارو و عزیزدلم و بخشنده و مهربان 

سلام به روی ماه،تمام ملائکه ی مقرب خدای مهربون

سلام به روی ماه،قرآن کریم بسیار هدایتگر و نورانی و باصفا و عزیز و حال خوب کن و عشق و دوست داشتنی

سلام به روی ماه،ماه  بسیار عزیز صفر که متعلق به رسول نور و مهربانی ص و امام حسن ع بسیار کریم و عشق و امام رضا ع بسیار رئوف و عشق است 

سلام و درود فراوان خدای مهربون و ملائکه ی مقربش بر امام حسین ع و یاران بسیار باوفا و ناب و درجه یکش و تمام اولاد و خاندان بسیار پاک و مطهر و عزیز و شریفش

سلام به روی ماه،امام حسین ع که بسیار شجاع و فداکار و دلسوز و مهربان و عشق و عزیزدل است

سلام به روی ماه،حضرت زینب کبری س که خواهر بسیار فداکار و عشق و دلسوز و مهربان و باوفا و صبور و عزیزدل امام حسین ع است و پرستار و قهرمان بسیار صبور و دلسوز و نمونه ی دشت کربلاست و عالمه ی بدون معلم است

سلام به روی ماه،حضرت قمر بنی هاشم ع که اسوه ی وفا و معرفت و ادب و شجاعت و گذشت و فداکاری و ایمان و عشق است

سلام به روی ماه،امام زین العابدین ع که فرزند بسیار برومند و عشق و عزیزدل امام حسین ع و عابدترین بنده ی خدای مهربون است

سلام به روی ماه،امام حسن ع بسیار عزیزدل و عشق و کریم 

سلام به روی ماه،امام رضا ع بسیار عزیزدل و عشق و رئوف

سلام به روی ماه،تمام مادران و پدران و همسران و فرزندان بسیار پاکدامن و باتقوا و دلسوز و مهربان و صبور و فداکار و شجاع تمام پیامبران الهی و تمام معصومین ع و تمام شهدا و جانبازان و آزادگان و صالحین و صدیقین و ایثارگران

سلام به روی ماه،پیامبران الهی بسیار هدایتگر و شجاع و فداکار و عشق و عزیز و صبور و دلسوز و مهربان خدای مهربون

سلام به روی ماه،رسول نور و مهربانی ص

سلام به روی ماه،بانوی بسیار نازنین و دوست داشتنی بانو حضرت زهرای مرضیه س و شوهر بسیار فداکار و عزیز و عشق و مهربان و شریفش مولا علی ع

سلام به روی ماه،ده دسته گل بسیار پاک و ناب و زیبا و عشق و خوشبو و مطهر محمدی،مولا علی ع و بانو حضرت زهرای مرضیه س

سلام به روی ماه،آخرین دسته گل بسیار پاک و ناب و زیبا و عشق و خوشبو و مطهر محمدی،مولا علی ع و بانو حضرت زهرای مرضیه س و خوشبوترین گل نرگس جهان 

سلام به روی ماه،تمام اولاد بسیار پاک و عزیز و شریف و مطهر تمام پیامبران الهی و تمام معصومین ع

سلام به روی ماه،تمام اصحاب بسیار پاک و ناب و باوفا و درجه یک و بامعرفت و دلسوز و مهربان و فداکار و شجاع و صبور امام حسین ع

سلام به روی ماه،تمام خاندان بسیار پاک و عزیز و شریف و مطهر تمام پیامبران الهی و تمام معصومین ع

سلام به روی ماه،تمام ارواح بسیار پاک و مطهر تمام شهدا و صالحین و صدیقین و ایثارگران 

سلام به روی ماه،تمام صالحین و صدیقین و ایثارگران در قید حیات

سلام به روی ماه،تمام جانبازان و آزادگان بسیار شجاع و ایثارگر

یک زن تازه مسلمان شده ی هلندی از چگونه مسلمان شدنش و از حال و هوای عجیبش در پیاده روی اربعین می گوید:

من واقعا نمی توانستم باور کنم که یک غیر مسلمان می تواند مسلمان بشود!الحمدلله در آن زمان خوابی دیدم،آن روز عصر به شدت گریه می کردم و از خودم می پرسیدم ،چطور ممکن است ،بعضی از مردم در کشورهای در حال جنگ ،مثل افغانستان ،عراق و سایر کشورها ،به اندازه ی من ناراحت نیستند و اشک نمی ریزند و خیلی هم شادتر از من هستند،دلم می خواست من هم آن احساس شادی را تجربه بکنم ،می خواستم قدرت و استحکام حاصل از دین اسلام را حس بکنم و فکر نمی کردم که امکانش باشد که من هم مسلمان بشوم،آن وقت بود که خوابی دیدم ،من که خبر نداشتم اما در ماه رمضان و شب قدر بود،در خواب رسول الله ص را دیدم که قرآنی به من داد و گفت نگران نباش،تو مسلمان خوبی خواهی شد و خدای سبحان گناهان تو را خواهد بخشید،یک ماه بعد یک خانم اندونزیایی را ملاقات کردم که به من یک قرآن داد و من شروع به خواندن قرآن کردم و ناگهان تمام غم و غصه هایم از بین رفت و آن موقع بود که واقعا تصمیم گرفتم که مسلمان بشوم و دوباره اعتماد به نفسی را که مدتها بود از دست داده بودم ،به دست آوردم،مردم فکر می کنند ،اگر شما مثلا موهایتان را این مدلی درست کرده باشید و آرایش داشته باشید ،یعنی خوشحالید و حالتان خوش است،اما آن موقع من اصلا خوشی نداشتم،چون دائم نگران این بودم که ظاهرم چطور است ؟ظاهرم خوب است ؟مردم چی فکر می کنند؟ولی الان که دارم حجاب می پوشم ،دیگر برایم اهمیت ندارد که مردم ،درباره ام چه فکری می کنند و فقط نظر خدای متعال برایم مهم است ،من از هلند می آیم ،کشور کوچکی در اروپا،دو یا سه سال بود که واقعا آرزو داشتم به کربلا بروم و هر بار که فرصتش پیش می آمد،جور نمی شد که بیایم،دلم می خواست در عوض زمانی که در کنار امام حسین ع نبودم ،کاری انجام بدهم،من آن موقع نتوانستم به او کمک کنم و الان وقت آن رسیده است که او را یاری بکنم،الان ما داریم به سمت کربلا می رویم و انشالله دیگر نزدیک شده ایم،ما پیاده روی را از نجف آغاز کرده ایم ،اما خیلی ها از جاهای دیگر مثل بصره می آیند و یک هفته قبل راه افتاده اند و این مراسم به مناسبت روز چهلم شهادت امام حسین ع است ،واقعا انتظار نداشتم که بتوانم  این همه مسیر را پیاده تا کربلا بروم،چون در هلند همیشه پاهایم درد می کند و از این بابت شاکی ام،معمولا نمی توانم زیاد راه بروم یا چیزی را بلند کنم،اما الحمدلله الان دردی ندارم،بله ،راه رفتن در اینجا واقعا خاص است و کمی حال حضرت زینب س را درک کردن،شما نمی توانید چنین چیزی را در هلند ببینید،در هلند دولت پول دارد و با این پول به شما کمک می کند،اما من زندگی در اینجا را بیشتر دوست دارم،مهم نیست که استفاده از توالت های اینجا،برایم مشکل است،اما واقعا زندگی در هلند،خیلی خیلی سرد است و واقعا دلم می خواهد زندگی گرم اینجا را داشته باشم،الحمدلله امام حسین ع این بار مرا انتخاب کرد،این سفر دعوت امام حسین ع است

پی نوشت ۱:امام صادق ع فرمودند:حسین ع خون قلبش را در راه خدا بخشید تا بندگان را از جهالت و گمراهی نجات بدهد ،آیت الله بهجت ره ،پیاده روی اربعین را بهترین فرصت برای معرفی امام حسین ع به جهانیان دانسته اند و بر این نکته تأکید می کردندکه، الان هم همه ی مردم عالم ،امام حسین ع را نمی شناسند و این تقصیر ماست،چون ما برای امام حسین ع طوری فریاد نزدیم که همه ی عالم صدای ما را بشنوند و فرارسیدن اربعین حسینی بر تمام پیروان راه ،آن امام بسیار عشق و تمام عاشقان واقعیش در سراسر جهان بسیار زیاد تسلیت باد و از درگاه خدای متعال برای همه ی زائران حرم بسیار عشق امام حسین ع ،زیارتی پر از شعور و پر از معرفت و بسیار دلچسب رو خواستارم و ان شالله که این زیارت پر از عشق روزی هرسالشون باشه و همچنین سال دیگه تمام کربلا نرفته ها هم از طرف خدای مهربون و امام حسین ع دعوت بشوند به این سفر پر از نور و معنویت و عشق و تمام زائران اربعین برای عاقبت بخیری و رها شدنمان از گمراهی و جهالت بسیار زیاد دعا کنند و خدا قوت به تمام کسانی که به هر نحوی به زائران حسینی خدمت می کنند ، اجرشان با خدای مهربون و امام حسین ع و یاران بسیار پاک و ناب و باوفایش و خوشا به سعادتشون بابت این خدمتگزاری و ان شالله که همیشه در این راه بسیار زیبا، ثابت قدم باشند و خداوند بهش توان و انرژی مضاعف ببخشد و الهی که ما و تمام جهان به لطف و یاری پروردگار و به حق وجود نورانی امام حسین ع و تلاش مضاعف خودمان،حسینی نیت و فکر کنیم و حسینی عمل کنیم و حسینی زندگی کنیم و حسینی بمیریم و حسینی محشور شویم 

به برکت صلوات بر محمد ص و آل محمد ص :

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 

برحمتک یا ارحم الراحمین 

آمین یا رب العالمین 

پی نوشت ۲:یا حسین ع جانم ، روحم را امسال پیاده، روانه ی حرم بسیار عشقت کرده ام ، روحم را پذیرا باش 

پی نوشت ۳: خدا جانم به شرط به دست آوردن شایستگی و آدم شدنم ،به حق روح پاک و مطهر امام حسین ع من را در حالی بمیران که در حال نجات انسانی یا احقاق حق مظلومی باشم و در سراسر مسیر زندگیم هم تا آخرین نفس  کمکم کن با لطف و یاری تو مهربانم و به حق وجود نورانی امام حسین ع و با تلاش مضاعف خودم برای خودم و جامعه مفید باشم 

به برکت صلوات بر محمدص و آل محمدص :

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 

برحمتک یا ارحم الراحمین 

آمین یا رب العالمین 

یا لطیف 

ارحم عبدک الضعیف الذلیل 

نظرات 1 + ارسال نظر
حمیده سه‌شنبه 22 شهریور 1401 ساعت 17:36 http://Www.tast-good.blogfa.com

سلام مریم جانم
حجاب واقعا تاج بندگی است و آنها که تازه مسلمان می شوند شاید بهتر قدرش را می دانند
وقتی که می بینم زنانی را که در ماشین یا در خیابان تمام موهایشان پیداست غصه میخورم و از خون شهدای مظلوم شرمنده
ا

سلام به روی ماهت خواهرجون
می دونی گلم ،چون زنان تازه مسلمان با تحقیق کامل و یقین کامل و ایمان کامل حجاب رو انتخاب می کنند ، پس حسابی قدرش رو می دونند و در حفظش هم حسابی کوشا هستند و الهی که تمام زنان و دختران با لطف و یاری خدای مهربون و به حرمت خون پاک امام حسین ع و سایر شهدا برای رضای خدای مهربون و خشنودی او این تاج زیبای بندگی رو با ایمان کامل و یقین کامل و تحقیق کامل انتخاب کنند و تا آخرین نفس در حفظش کوشا باشند
الهی آمین
به برکت صلوات بر محمد ص و آل محمد ص:
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد