معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

روزی حضرت موسی ع به خدا عرض کردند که : دلم می خواهد یکی از بندگان خوبت را ببینم

سلام به روی ماه، خدای بی نهایت زیبارو و عزیزدلم و مهربان  و بخشنده

سلام به روی ماه، تمام ملائکه ی مقرب درگاه خدای مهربون 

سلام به روی ماه ، قرآن کریم بسیار ناب و عشق و زیبا و نورانی و باصفا و حال خوب کن ودوست داشتنی 

سلام به روی ماه، ماه بسیار زیبای شوال 

سلام به روی ماه، تمام مادران و پدران و فرزندان و همسران بسیار پاکدامن و باتقوا و دلسوز و مهربان و فداکار و شجاع و غیور تمام پیامبران الهی و تمام معصومین ع و تمام شهدا و صالحین و صدیقین و آزادگان و جانبازان 

سلام به روی ماه، تمام پیامبران الهی بسیار هدایتگر و شجاع و غیور و دلسوز و مهربان خدای مهربون 

سلام به روی ماه، رسول نور و مهربانی ص

سلام به روی ماه، بانوی بسیار نازنین و دوست داشتنی بانو حضرت زهرای مرضیه س و شوهر بسیار پاک و مهربان و شریف و عزیزش مولا علی ع

سلام به روی ماه،ده دسته گل بسیار پاک و ناب و زیبا و عزیز و دوست داشتنی و خوشبو و مطهر محمدی ، مولا علی ع و بانو حضرت زهرای مرضیه س 

سلام به روی ماه،آخرین دسته گل بسیار پاک و ناب و عزیز و دوست داشتنی و خوشبو و مطهر محمدی،مولا علی ع و بانو حضرت زهرای مرضیه س و خوشبوترین گل نرگس جهان

سلام به روی ماه،تمام اولاد بسیار پاک و ناب و عزیز و شریف و مطهر تمام پیامبران الهی و تمام معصومین ع

سلام به روی ماه، تمام اصحاب بسیار پاک و باوفا و شجاع و غیور و دلسوز و مهربان و ایثارگر امام حسین ع

سلام به روی ماه،تمام خاندان بسیار پاک و ناب و عزیز و شریف و مطهر تمام پیامبران الهی وتمام معصومین ع

سلام به روی ماه،تمام ارواح بسیار پاک و مطهر تمام شهدا و صالحین و صدیقین 

سلام به روی ماه،تمام صالحین و صدیقین درقید حیات

سلام به روی ماه،تمام جانبازان و آزادگان بسیار ایثارگر و شجاع

روزی حضرت موسی ع به خدا عرض کردند که : دلم می خواهد یکی از بندگان خوبت را ببینم :

روزی حضرت موسی ع به خدا عرض کردند که: دلم می خواهد یکی از بندگان خوبت را ببینم،خطاب آمد : به صحرا برو،آنجا مردی کشاورزی می کند و او از خوبان درگاه ما است ،حضرت موسی ع به صحرا آمد و مردی را مشغول به کشاورزی دید،حضرت  موسی ع تعجب کرد که او چگونه به درجه ای رسیده است که خداوند می فرماید،از خوبان ماست ،از جبرئیل پرسش کرد ،جبرئیل عرض کرد:در همین لحظه خداوند اورا امتحان می کند،عکس العمل او را مشاهده کن ،بلیه ای نازل شد که آن مرد در یک لحظه هر دو چشمش را از دست داد،نشست و بیلش را در مقابلش قرار داد و گفت:مولای من تا تو مرا بینا می پسندیدی،من داشتن چشم را دوست می داشتم ،حال که تو مرا نابینا می پسندی ،من نابینایی را بیش از بینایی دوست دارم ،حضرت موسی ع دید که این مرد به مقام رضا رسیده است ،رو کرد به آن مرد و فرمود:ای مرد ، من پیامبر هستم و مستجاب الدعوه،می خواهی دعا کنم ، که خداوند چشمانت را شفا دهد؟مرد گفت :خیر،حضرت موسی ع فرمود: چرا؟ مرد در پاسخ گفت:آنچه مولای من برای من اختیار کرده است را بیشتر دوست می دارم،تا آنچه را که خودم برای خودم بخواهم 

پی نوشت۱:

مرحوم دولابی ره می گویند:

غم شب است و شادی روز است ،غم زلف سیاه است و شادی چهره ی سفید است ،غم آثار جلال است و شادی آثار جمال است ،زلف روی صورت را می پوشاند و موجب حفظ آن و زیبایی آن می شود،اوائل راه همه روز را خواستارند و طالب شادی و بساط می باشند،اما بعدها معلوم نیست روز بهتر است یا شب،به نحوی که بعضی از عرفا فقر را بر غنا و بیماری را بر صحت ترجیح می دهند،اما اهل بیت ع اینگونه نیستند و هرکدام را که خدا برای آن ها مقدر کند،همان را خواهانند

پی نوشت۲:به نقل از باباطاهر:

یکی درد و یکی درمان پسندد

یکی وصل و یکی هجران پسندد

من از درد و درمان و وصل ‌ و هجران 

پسندم آنچه را جانان پسندد

یا لطیف 

ارحم عبدک الضعیف الذلیل 


نظرات 1 + ارسال نظر
حمیده چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 ساعت 00:44 http://Www.tast-good.blogfa.com

سلام مریم جان
زندگی و ارزش انسان ها تا زمان مرگ بر اساس همین ابتلا ها و بلاها مشخص می شود.
اگر که به درجه اعتماد به خدا برسیم که نور علی نور است.
اعتماد یعنی که هر چه تو الان مقدر کردی برایم، همین بهترین است برای من.
این همان رضایت قلبی است.
انشالله که خدا از ما راضی باشد

سلام به روی ماهت خواهر بسیار گل و نازنینم
ان شالله که هممون با توکل بر خدای مهربون و یاری خدای عزیزمون و تلاش مضاعف خودمون و به حق رسول نور و مهربانی ص و خاندان بسیار پاک و مطهرش ،از امتحانات الهی سربلند و روسفید بیرون بیاییم و عاقبت بخیر بشیم و همیشه تا آخرین نفس خدای مهربون رو از خودمون راضی نگه داریم
به برکت صلوات بر محمد ص و آل محمد ص:
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد