معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

از خدا حیا کن و لذت بیشتر نماز با یک سلام

سلام به روی ماه ، خدای بی نهایت زیبارو و عزیزدلم و بخشنده و مهربان 

سلام به روی ماه ، تمام ملائکه ی مقرب درگاه خدای مهربون

سلام به روی ماه ، ماه بسیار دوست داشتنی و حال خوب کن و زیبا و عشق و سبز و عزیز رجب 

سلام به روی ماه ، تمام مادران و پدران و همسران و فرزندان بسیار باتقوا و پاکدامن و عزیز و دلسوز و فداکار و شجاع و مهربان تمام پیامبران الهی و تمام معصومین ع و شهدا و جانبازان و آزادگان 

سلام به روی ماه ، تمام پیامبران الهی بسیار هدایتگر و مهربان و شجاع و غیور‌ و دلسوز و ایثارگر خدای مهربون

سلام به روی ماه ، رسول نور و مهربانی ص

سلام به روی ماه ، بانوی بسیار نازنین و دوست داشتنی حضرت زهرای مرضیه س و شوهر بسیار پاک و عزیز و شریف و مهربانش مولا علی ع 

سلام به روی ماه ، ده دسته گل بسیار پاک و عزیز و شریف و مهربان و زیبا و خوشبو و دوست داشتنی و مطهر محمدی ، مولا علی ع و بانو حضرت زهرای مرضیه س

سلام به روی ماه ، آخرین دسته گل بسیار پاک و عزیز و شریف و مهربان و زیبا و خوشبو  و دوست داشتنی  و مطهر محمدی ، مولا علی ع و بانو حضرت زهرای مرضیه س و خوشبوترین گل نرگس جهان

سلام به روی ماه ، تمام اولاد بسیار پاک و عزیز و مطهر و شریف تمام پیامبران الهی و تمام معصومین ع 

سلام به روی ماه ،تمام اصحاب بسیار پاک و عزیز و مطهر و شریف و باوفا و ایثارگر و مهربان و شجاع و دلسوز امام حسین ع 

سلام به روی ماه ، تمام خاندان بسیار پاک وعزیز و مطهر و شریف تمام پیامبران الهی و تمام معصومین ع

سلام به روی ماه، تمام ارواح بسیار پاک و مطهر شهدا و صالحین و صدیقین 

آقای مجتهدی تهرانی ره می گویند :

بعضی از انسان‌ها خیانت کار هستند ، ‌و گناهی را که کرده اند را از مردم مخفی می کنند ، که کسی نفهمد ، اما از خدا خجالت نمی کشند، و انسان باید حیا داشته باشد ،  وهمانطور که از خلق حیا می کند از خدا هم حیا کند ، ویکی از نشانه های بی حیایی ، جنود عقل است، وکسانی که حیا ندارند، عقل هم ندارند ، و دین هم ندارند و همینطور گناه می کنند 

آقای مجتهدی ره می گویند :

اگر دیدید ، نمازتان به شما لذت نمی دهد،قبل از تکبیر و شروع نماز بگویید :صلی الله علیک یا ابا عبدالله الحسین،و این نماز دیگر عالی می شود 

پی نوشت :

دلم می خواد کبوتر بام حسین ع بشم من 

فدای صحن و حرم و نام حسین ع بشم من 

دلم می خواد پر بزنم تو صحن و بارگاهش 

دلم می خواد فدا بشم ، میون قتله گاهش

دلم می خواد پروانه وار پر بزنم به سویش 

بسوزم از شرار یک شمع وصال کویش

دلم می خواد چون لاله ا ی نشکفته پرپر بشم 

شهد شهادت بنوشم ، مهمان علی اکبر ع بشم

دلم می خواد ز خون کرم وضو بگیرم 

مدال افتخار نوکری را از او بگیرم 

یا لطیف 

ارحم عبدک الضعیف الذلیل 



نظرات 1 + ارسال نظر
حمیده جمعه 29 بهمن 1400 ساعت 19:48 http://www.tast-good.blogfa.com

سلام دوست عزیزم
نکته مهم و قشنگی بود. اینکه درون و برون ما یکی باشد.
باید زحمت کشید و ذره ذره به این صفات خوب را عادت کنیم.
من هم خیلی دلم برای زیارت تنگ شده
کاش می شد با هم برویم.

سلام به روی ماهت گلم
با یاد خدا بودن در هر ثانیه و اراده ی قوی و تمرین زیاد و مضاعف کم کم ،صفات خوب برامون،به عادت ابدی‌ تبدیل میشه
ان شالله با شما عزیزم به زودی زود راهی این سفر پر از معنویت و عشق و زیبایی بشیم و از این سفر برای خودمون توشه ی عاقبت بخیری به همراه بیاوریم وچه لذتی دارد ، همسفری با شما عزیزم
الهی آمین
به برکت صلوات بر محمد ص و آل محمد ص :
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد