معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

چند جمله با خدای مهربون

سلام به روی ماه ،خدای بی نهایت زیبارو و بخشنده و مهربان وعزیزدلم 

سلام به روی ماه ، تمام ملائکه ی مقرب درگاه خدای مهربون 

سلام به روی ماه ، ماه بسیار زیبا و عزیزو عشق وسبز  جمادی الثانی

سلام به روی ماه ، تمام پدران و مادران بسیار باتقوا ‌وپاکدامن و دلسوز ومهربان تمام پیامبران الهی وتمام معصومین ع

سلام به روی ماه ، تمام پیامبران الهی بسیار هدایتگر و فداکار و دلسوز ومهربان خدای مهربون 

سلام به روی ماه ، رسول نور و مهربانی ص 

سلام به روی ماه ، بانوی بسیار نازنین و دوست داشتنی حضرت زهرای مرضیه س و شوهر بسیار عزیزو پاک و شریفش مولا علی ع 

سلام به روی ماه ، ده دسته گل بسیار پاک و زیبا و عشق و دوست داشتنی و خوشبو و عزیز محمدی ، مولا علی ع و بانو حضرت زهرای مرضیه س 

سلام به روی ماه ، آخرین دسته گل بسیار پاک و زیبا و عشق و دوست داشتنی و خوشبو و عزیز محمدی ، مولا علی ع و بانو حضرت زهرای مرضیه س و خوشبوترین گل نرگس جهان 

سلام به روی ماه ، تمام اولاد بسیار پاک و مطهر و عزیز و شریف تمام پیامبران الهی و تمام معصومین ع

سلام به روی ماه ، تمام اصحاب بسیار پاک و عزیز و باوفا وشجاع و فداکار و دلسوز امام حسین ع 

سلام به روی ماه ، تمام خاندان بسیار پاک و مطهر وعزیز و شریف تمام پیامبران الهی و تمام معصومین ع 

سلام به روی ماه ، تمام ارواح بسیار پاک ومطهر شهدا و صالحین و صدیقین 

چند جمله با خدای مهربان :

گفتم : چقدر احساس تنهایی می کنم 

خدای مهربان گفت : من که نزدیکم ، فانی قریب (سوره ی بقره ، آیه ۱۸۶)

گفتم : تو همیشه نزدیکی ، من دورم ….کاش میشد بهت نزدیک بشم

خدای مهربان گفت : واذکر ربک فی نفسک تضرعا وخیفة و دون الجهر من القول بالغدو و الأصال ، ( سوره ی اعراف ، آیه ی ۲۰۵ )هرصبح و عصر ، پروردگارت رو پیش خودت ، با خوف و تضرع وبا صدای آهسته یاد کن 

گفتم : این هم توفیق می خواهد ؟ 

خدای مهربان گفت : ألا تحبون  ان یغفر الله لکم ، ( سوره ی نور ، آیه ی ۲۲)دوست ندارید خدا ببخشدتون ؟ 

گفتم : معلومه که دوست دارم منو ببخشی ؟ 

خدای مهربون گفت : واستغفروا ربکم ثم توبوا الیه ( سوره ی هود ، آیه ی ۹۰) پس از خدا بخواهید که شما را ببخشد وبعد توبه کنید 

گفتم : با این همه گناه ، آخه چیکار می تونم بکنم ؟ 

خدای مهربون گفت : الم یعلموا ان الله هو یقبل  التوبة عن عباده ، (سوره ی توبه ، آیه ی ۱۰۴ ) ، مگه نمی دونید خداست که توبه رو از بنده هاش قبول می کنه ؟ 

گفتم : دیگه روی توبه ندارم ؟ 

خدای مهربون گفت : الله العزیر العلیم  غافر الذنب وقابل التوب ( سوره ی غافر ، آیه ی ۲و۳)، خدا عزیز و داناست واو  آمرزنده ی گناهان است و پذیرنده ی توبه است 

گفتم : با این همه گناه ، برای کدوم گناهم توبه کنم‌؟ 

خدای مهربون گفت : ان الله یغفر الذنوب جمیعا ( سوره ی زمر ، آیه ی ۵۳) خدا، همه ی گناهان را می بخشه 

گفتم‌: یعنی بازم بیام ؟ بازم منو می بخشی ؟ 

خدای مهربون گفت : ومن یغفر الذنوب الا الله ( سوره ی آل عمران ، آیه ی ۱۳۵ ) به جز خدا کیه که گناهان رو ببخشه ؟ 

گفتم :نمی دونم چرا همیشه در مقابل این کلامت کم میارم ، آتیشم می زنه ، ذوبم می کنه ، عاشق میشم ، توبه می کنم 

خدای مهربون گفت : ان الله یحب التوابین  و یحب المتطهرین (سوره ی بقره ، آیه ی ۲۲۲)، خدا هم توبه کنندگان و هم اونایی که پاک هستند رو دوست داره 

ناخواسته گفتم : الهی و ربی من لی غیرک 

خدای مهربون گفت : الیس الله بکاف عبده ( سوره ی زمر ، آیه ی ۳۶) آیا خدا برای بنده اش کافی نیست ؟ 

گفتم : در برابر این همه مهربونیت چیکار می تونم بکنم ؟ 

خدای مهربون گفت : یا ایها الذین آمنوا اذکرو الله ذکرا کثیرا وسبحوه بکرة واصیلا هو الذی یصلی علیکم وملائکته لیخرجکم من الظلمت الی النور وکان بالمؤمنین رحیما ( سوره احزاب ،آیه ی ۴۱تا ۴۳) ای مؤمنین ، خدا را زیاد یاد کنید ، وصبح و شب تسبیحش کنید ، اوکسی هست که خودش و فرشته هایش برشما درود و رحمت می فرستند ،تا شما را از تاریکی ها به سوی روشنایی بیرون بیاورند ، وخداوند نسبت به مؤمنین مهربونه 

یا لطیف 

ارحم عبدک الضعیف الذلیل 


نظرات 1 + ارسال نظر
حمیده سه‌شنبه 21 دی 1400 ساعت 17:04 http://www.tast-good.blogfa.com

سلام مریم جون
این که در همه سالهای عمرم با این عبارت
الهی و ربی من لی غیرک
خیلی بهش احساس نزدیک بودن داشتم.

سلام به روی ماهت گلم
عزیزم این جمله‌ی ، الهی و ربی من لی غیرک بسیار ارامبخش و امنیت بخش هست
جز خدا کیست که در سایه ی مهرش باشیم
رحمت اوست که پیوسته پناه من و توست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد