معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

بانولنه مته سین ، زن اروپایی که با شنیدن روضه ی حضرت زهراس متحول شد

سلام به روی ماه ،خدای بی نهایت زیبارو وعزیزدلم و بخشنده و مهربان

سلام به روی ماه ، تمام ملائکه ی مقرب درگاه خدای مهربون

سلام به روی ماه ، ماه بسیار زیبا و سبز و عشق و عزیز جمادی الاول 

سلام به روی ماه ،ایامی که متعلق است به  بانوی دوعالم ، ام ابیها ،  بانویی که بهترین بنده ی خدای مهربان  وبهترین دختر برای مادر و پدرش است و بهترین مادری رادر حق پدرش کرد  ،و بهترین همسر و بهترین مدافع برای امام زمان خود وبهترین مادر برای یازده دسته گل بسیار زیبا و دوست داشتنی وخوشبوی  محمدی و بهترین الگو برای بشریت است 

سلام به روی ماه ،تمام  پدران ومادران بسیار پاکدامن و باتقوا و دلسوز و مهربان تمام پیامبران الهی و تمام معصومین ع 

سلام به روی ماه ، تمام پیامبران الهی بسیار هدایتگر و دلسوز و فداکار و مهربان خدای مهربون

سلام به روی ماه ، رسول نورومهربانی ص

سلام به روی ماه ، بانوی بسیار نازنین و دوست داشتنی حضرت زهرای مرضیه س و شوهر بسیار عزیز و شریف و پاکش مولا علی ع

سلام به روی ماه ، ده دسته گل بسیار پاک و ناب و زیبا و دوست داشتنی و عزیز و خوشبوی محمدی ، مولا علی ع و حضرت زهرای مرضیه س 

سلام به روی ماه ، آخرین دسته گل بسیار پاک و ناب وزیبا و دوست داشتنی وعزیزوخوشبوی محمدی ،مولا علی ع و حضرت زهرای مرضیه س وخوشبوترین گل نرگس جهان

سلام به روی ماه ، تمام اولاد بسیار پاک وعزیزومطهر و شریف تمام پیامبران الهی و تمام معصومین ع 

سلام به روی ماه ، تمام اصحاب بسیار پاک وعزیزوباوفاوشجاع وفداکارودلسوز امام حسین ع

سلام به روی ماه ، تمام خاندان بسیار پاک و عزیزوشریف ومطهر تمام پیامبران الهی وتمام معصومین ع 

سلام به روی ماه ، تمام ارواح بسیار پاک و مطهر شهدا و صالحین وصدیقین 

بانو لنه مته سین ، زن اروپایی که با شنیدن روضه ی حضرت زهراس ، متحول شد :

بانو لنه مته سین ، تعریف می کند :

همسرم مسلمان بود و من مسیحی وما چندین سال با همین شرایط زندگی کردیم ، اما وقتی قرار است  ، درهای بهشت به رویت بازشود ، از اراده ی انسان خارج می شود ‌و مقاومت های بیهوده ، فایده ندارد ، داستان هدایت شدن من به بازگشایی حسینیه ای در کپنهاگ برمی گردد ، همسرم به اتفاق دوستانش ، مؤسس این حسینیه بودند ، وشیعیان تا آن روز هیچ مسجد و حسینیه ای نداشتند ، اصرار همسرم برای حضورم در حسینیه بی فایده بود ، چون من علاقه ای به گریه کردن نداشتم ، یک شب که همسرم می خواست به حسینیه برود ، به من گفت : من یک خواهشی از شما دارم ، امشب شهادت حضرت زهراس است ، از شما می خواهم ، همراه من به حسینیه بیایی ، چون ایشان مادر اسلام است ، هرچند خیلی مایل نبودم ، اما قبول کردم که همراهش به مراسم عزاداری بروم ، و‌حسینیه یک ساختمان دوطبقه بود که طبقه ی پایین برای خانم ها تدارک دیده شده بود ، چراغ ها را که خاموش کردند ، ونور مجلس خیلی کم شده بود و مراسم شروع شد ، نمی توانم برایتان توصیف کنم ، اما روحم پرواز کرد ، ومن در آن تاریکی نوری را دیدم که در اتاق چرخید وحس کردم در وجود من نشست ، وحالت خاصی پیدا کردم ، اما متوجه نبودم که چه اتفاقی افتاد ، وبه خانه که برگشتیم ، همسرم متوجه دگرگونی حالم شد وازمن پرسید که چه اتفاقی افتاده است ؟ ماجرا رابرایش تعریف کردم ولبخندی زد و گفت : این طبیعی است ، خدا می خواهد برای او باشی ، وقتی این جمله را گفت ، آرامش خاصی پیدا کردم ، وتصمیم گرفتم که مسلمان شوم ، وبدون اینکه اطلاعی داشته باشم ، همسرم گفت : تصمیم سختی است ، فکر کن اگر وارد اسلام شوی ، دیگر نمی توانی از آن خارج شوی ، وبرگردی ، وکمی با هم صحبت کردیم و فردای آن روز تصمیم گرفتم ، در اولین اقدام پوشش اسلامی را تهیه کنم ، گفتم : من امروز می خواهم شروع کنم ، به بازار رفتم وروسری و مانتو خریدم ،و از همان روز از همسرم خواستم ، به من نماز خواندن را یاد بدهد ، وامروز خدا را شکر می کنم که آن شب در فاطمیه ، خدا مرا خواند ، ومن خدا راشاکرم‌که در فاطمیه کامل شدم ، اکنون بیش از ۱۸سال است که میهمان بزم معرفت الهی شده ام ، ودر این مدتی که مسلمان شده ام ، به یقین رسیدم که اسلام ، انسان را کامل می کند ، ودیگر دنبال گمشده ام نیستم ، زیرا خدا را دارم و محتاج هیچ چیزی نیستم ، یکی از چهره های نابی که به عنوان انسان کامل برای من شناخته شده ، حضرت زهراس است ، این شخصیت ارزنده به من کمک کردتا شناخت کاملی ، نسبت به اسلام پیدا کنم ، وبه نظر من ، حضرت زهراس اسلام مجسم است ، ونکته ی دیگر اینکه ، حضرت زهراس مادرما است  ، ورفتار مادر بر فرزند تأثیر می گذارد ، حضرت زهراس برای دیندار ماندن ما خیلی سختی کشیدند ، و‌مبارزه ‌وصبوری کردند ، ودر عین تلاش برای احقاق حق حضرت علی ع ، از توجه به خانواده غافل نماندند، درست است که نمی توانیم در جایگاه ایشان باشیم ، اما باید مثل ایشان رفتار کنیم ، باید برای شناخت حضرت زهراس به مطالعه می پرداختیم وبه همین دلیل  کتاب های بسیاری در مورد ایشان مطالعه کردم ، ولی هرچه خواندم ، احساس کردم که کمتر ایشان را می شناسم، واینکه بانویی در ۱۸سالگی از دنیا رفته ، ودر این سن کم به مقام معنوی و اجتماعی دست پیدا کرده است ، بسیار برایم آموزنده بود ، رفتاروعمل آن حضرت در آن سن پایین خیلی مهم است وماباید سعی کنیم ، مانند ایشان باشیم ، چون مادرمان عین واقعیت اسلام است ، ویکی از وجوه شخصیتی حضرت زهرا س که برای من بسیار جذاب است ، حجاب فاطمی است ، من پیش از مسلمان شدن ، تصور می کردم که حجاب مثل زندان است ، وزن را محدود می کند وحتی حقوق اولیه ی زن را از بین می برد ، این تفکری است که در غرب برای حجاب رایج است ، ومن هم مانند آن ها فکر می کردم ، اما روزی که تصمیم گرفتم مسلمان شوم ، وخواستم با مانتو و روسری از خانه خارج شوم ، خیلی دلهره داشتم ، من قبلش با حجاب نبودم ، وآن روز وقتی از پله ها پایین رفتم ، ترسیدم که از خانه خارج‌شوم‌، چون نمی دانستم که چه برخوردی با من می شود ، اما همین که در را باز کردم ، سرم را بلند کردم ، ولبخندی بر لبانم نشست وراه افتادم ، وحس می کردم با حجاب از زندان آزاد شده ام ، احساس آزادی به من دست داده بود ، خیلی احساس شادی به من دست داد ،و بر خلاف آنچه که تصور می کردم ، حجاب نه تنها مرا محدود نکرد ، بلکه علاوه بر آزادی ، احترام را نیز در پی داشت 

پی نوشت ۱: حضرت زهرا س می فرمایند : خداوند سبحان ، ایمان و اعتقاد را برای طهارت از شرک ونجات از گمراهی ها وشقاوت ها قرار داد، ونماز را برای خضوع وفروتنی وپاکی از هر نوع تکبر ، مقرر نمود ، وزکات وخمس را برای تزکیه ی نفس وتوسعه ی روزی تعیین نمود ، وروزه را برای استقامت و اخلاص در اراده ، لازم دانست ، وحج را برای استحکام اساس شریعت وبناء دین اسلام واجب نمود 

پی نوشت ۲:مادر جان بسیار دعا کنید ما و تمام جهان سر به راه شویم و همیشه در صراط مستقیم و در راه خدای مهربانی ها قدم های محکم و مؤثر برداریم  و ذره ای از سجایای اخلاقی بی نظیر شما را در خودمان به وجود آوریم 

پی نوشت ۳: جان و مال و ابرو و هرچه دارم به فدای بانو حضرت زهرای مرضیه س ومحسن سقط شده اش و تمام خاندان بسیار پاک و عزیزو شریف و مطهرش ودر ایام فاطمیه از مهربان خدایمان برای همه عزاداری همراه با شعور و معرفت را خواستارم 

یا لطیف 

ارحم عبدک الضعیف الذلیل 


نظرات 1 + ارسال نظر
حمیده سه‌شنبه 30 آذر 1400 ساعت 12:42 http://www.tast-good.blogfa.com

سلام مریم جون
این روزها که مد شده بروند و بر طبل بی دینی بکوبند، خیلی خاطرات اینچنینی گفتن دارد.
اینکه تا کمی فشار و سختی وارد می‌شود بگوییم اصلا من نمی‌خواهم.
مسلمانی در سختی ها شناخته می‌شود.
انشالله که پیرو واقعی حضرت فاطمه ( س) باشیم.

سلام به روی ماهت حمیده ی گل و نازنین
دقیقا همینطور هست گلم ، الهی که با عمل به سجایای فاطمی تا لحظه ی مرگ زندگی کنیم تابه سعادت و عاقبت بخیری ابدی برسیم و در اون دنیا در جوار بانوی مهربانی ها زندگی کنیم وبانو شفیع ما و تمام جهان در آخرت نزد مهربان خدایمان باشند
خداجانمان مرگ و زندگی مارا مرگ و زندگی محمد ص و آل محمد ص قرار بده
الهی آمین
به برکت صلوات بر محمد ص و آل محمد ص :
اللهم صلی علی محمدو آل محمد و عجل فرجهم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد