معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

درددل شهیدچمران با خدا

سلام به روی ماه ،خدای بی نهایت زیبارو و بخشنده و مهربان و عزیز دلم 

سلام به روی ماه ،تمام ملائکه ی مقرب درگاه خدای مهربون 

سلام به روی ماه ، ماه بسیار زیبا و عزیز و عشق و سبز جمادی الاول 

سلام به روی ماه ، تمام پدران و مادران بسیار دلسوز و مهربان و باتقوا و پاکدامن تمام پیامبران الهی و تمام معصومین ع 

سلام به روی ماه ، تمام پیامبران بسیار هدایتگر و دلسوز و مهربان خدای مهربون 

سلام به روی ماه ، رسول نورو مهربانی ص 

سلام به روی ماه ، بانوی بسیار نازنین و دوست داشتنی حضرت زهرای مرضیه س و شوهر بسیار پاک و عزیزو شریفش مولا علی ع 

سلام به روی ماه ، ده دسته گل بسیار پاک و ناب و زیبا و عزیز و عشق و خوشبو و دوست داشتنی محمدی ، مولا علی ع و بانو حضرت زهرای مرضیه س 

سلام به روی ماه ، آخرین دسته گل بسیار پاک و ناب و زیبا و عزیز و عشق و خوشبو و دوست داشتنی محمدی ، مولا علی ع و بانو حضرت زهرای مرضیه س وخوشبوترین گل نرگس جهان 

سلام به روی ماه تمام اولاد بسیار پاک و مطهر و عزیز و شریف تمام پیامبران الهی و تمام معصومین ع 

سلام به روی ماه تمام اصحاب بسیار پاک و باوفا و شجاع و دلسوز و فداکار امام حسین ع 

سلام به روی ماه تمام خاندان بسیار پاک و مطهر و عزیز و شریف تمام پیامبران الهی و تمام معصومین ع 

سلام به روی ماه ، روح بسیار  پاک و مطهر تمام شهدا و صالحین و صدیقین 

درددل شهید چمران با خدا:

بسم الله الرحمن الرحیم

من اعتقاد دارم که خدای بزرگ انسان را به اندازه ی درد و رنجی که در راه خدا تحمل کرده است ، پاداش می دهد ،وارزش هرانسانی به اندازه ی درد و رنجی است که در این راه تحمل کرده است ،ومی بینیم که مردان خدا بیش از هرکس در زندگی خود گرفتار بلا و درد و رنج شده اند ، علی ع بزرگ را بنگرید ، که خدای درد است ،که گویی بند بند وجودش با درد و رنج جوش خورده است ،حسین ع را نظاره کنید که در دریایی از درد و شکنجه فرو رفت که نظیر آن در عالم دیده نمی شود ،وزینب کبری س را ببینید که با درد و رنج انس گرفته است ،درد دل آدمی را بیدار می کند ، وروح را صفا می دهد،وغرور و خودخواهی را نابود می کند ، ونخوت و فراموشی را از بین می بردو انسان را متوجه خود می کند ، انسان گاهگاهی خودرا فراموش می کند ،فراموش می کند که بدن دارد ، بدنی ضعیف و ناتوان که در مقابل عالم وزمان کوچک و ناچیز وآسیب پذیر است ، فراموش می کند که همیشگی نیست ، وچند صباحی بیشتر نمی ماند ،فراموش می کند که جسم مادی او نمی تواند با روح او هم پرواز شود ،لذا این انسان ،احساس ابدیت ومطلقیت و غرور و قدرت می کند، وآدمی سرمست پیروزی ودرگیر آمال وآرزوهای دور و دراز خود می شود وبی خبر از حقیقت تلخ و واقعیتهای عینی وجود ، به پیش می تازد،واز هیچ ظلم و ستم روگردان نمی شود ،اما درد آدمی را به خود می آورد ،وحقیقت وجودآدمی را به اومی فهماند وآدمی ضعف و زوال  وذلت خودرا درک می کند،ودست از غرور کبریایی برمی دارد ،ومعنی خودخواهی و مصلحت طلبی و غرور را می فهمد و به آن توجه نمی کند ،خدایا تورا شکر می کنم که با فقر آشنایم کردی تا رنج گرسنگان را بفهمم وفشار درونی نیازمندان را درک کنم ،خدایا هدایتم کن ، زیرا می دانم که گمراهی چه بلای خطرناکی هست ،خدایا هدایتم کن که ظلم نکنم ، زیرا می دانم که ظلم چه گناه نابخشودنی است ،خدایا ارشادم کن که بی انصافی نکنم ،زیرا کسی که انصاف ندارد ، شرف ندارد ، خدایا راهنمایم باش تا حق کسی را ضایع نکنم که بی احترامی به یک انسان همانا کیفر خدای بزرگ است ،خدایا مرا از بلای غرور وخودخواهی نجات ده ،تا حقایق وجود را ببینم وجمال زیبای تو را مشاهده کنم ،خدایا پستی دنیا و ناپایداری روزگار را همیشه در نظرم جلوه گر ساز تا فریب زرق وبرق عالم خاکی مرا از یاد تو دور نکند ،خدایا من کوچکم ، من ضعیفم ، من ناچیزم ،من پر کاهی در مقابل طوفانها هستم ،به من دیده ی عبرت بین بده تا ناچیزی خودرا ببینم و ‌عظمت و جلال تورا به راستی بفهمم و به درستی تورا تسبیح کنم 

پی نوشت : سر نمازهاتون و دربین دعاهای بسیار  سبز و زیباتون  از کسانی  که در  جهان مظلوم واقع شده اندبسیار یاد کنید  وهمچنین سر نمازهاتون و دربین دعاهای بسیار زیبا و سبزتون ، از تمام  مظلومان جهان در کشورهای جنگ زده ،مثل افغانستان و یمن و عراق و سوریه و فلسطین وسایر کشورهای جنگ زده ،بسیار  زیاد یاد  کنید ، ونوزادان و کودکانی را که  در این جنگ ها ،مظلومانه دچار آسیب ها و نقص های جسمی و روانی جبران ناپذیر زیادی شدند را ویژه یاد  کنید 

یا لطیف 

ارحم عبدک الضعیف الذلیل 


نظرات 1 + ارسال نظر
حمیده چهارشنبه 24 آذر 1400 ساعت 22:29 http://www.tast-good.blogfa.com

سلام مریم جون
درد از آدمی روح بزرگتری می سازد که خودش هم باور نمی‌کند قبل از آن چه قدر کوچک بود.
درد ها و رنج هایمان گرچه سخت و طاقت فرسا هستند اما در آخر این خود ما هستیم که می گوییم
برایمان خوب بود. از من آدم بهتری ساخت.
انشالله این دردها را در راه خدای مهربان تحمل کنیم و ذخیره آخرتم باشد.

سلام به روی ماهت حمیده ی نازنینم
بله دقیقا همینطور هست عزیزم
الهی که همگی با تحمل درد ها در راه خدای مهربون به سعادت ابدی که همان عاقبت بخیری هست برسیم
الهی آمین
به برکت صلوات بر محمد ص و آل محمدص :
اللهم صلی علی محمدو آل محمدو عجل فرجهم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد