معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

سخنان ناب مرحوم حاج اسماعیل دولابی

سلام به روی ماه، خدای بی نهایت زیبارو و عزیزدلم و بخشنده و مهربانم 

سلام به روی ماه ، تمام ملائکه ی مقرب درگاه خدای مهربون

سلام به روی ماه ، بسیار عزیزو عشق و زیبا و مبارک وسبز جمادی الاول 

سلام به روی ماه، بانوی بسیار صبور و عالم ، قهرمان کربلا ، حضرت زینب کبری س

سلام به روی ماه ، تمام پدران و مادران بسیار مهربان و دلسوز و باتقوا و پاکدامن  تمام پیامبران الهی و تمام معصومین ع 

سلام به روی ماه ، تمام پیامبران بسیار مهربان و دلسوز و هدایتگر خدای مهربون 

سلام به روی ماه ، رسول نور و مهربانی ص 

سلام به روی ماه ، بانوی بسیار نازنین و دوست داشتنی بانو فاطمه ی زهراس و شوهر بسیار پاک و عزیز وشریفش مولا علی ع 

سلام به روی ماه ، ده دسته گل بسیار ناب و پاک و زیبا و عزیز و خوشبو و دوست داشتنی محمدی ،مولا علی ع و بانو فاطمه زهراس 

سلام به روی ماه ، آخرین دسته گل بسیار ناب و پاک و زیبا و عزیزو خوشبو و دوست داشتنی محمدی ، مولا علی ع و بانو فاطمه زهراس و خوشبوترین گل نرگس جهان 

سلام به روی ماه ، تمام اولاد بسیار پاک و عزیزو شریف و مطهر تمام پیامبران الهی و تمام معصومین ع 

سلام به روی ماه ، تمام اصحاب بسیار پاک و ناب و باوفا و شجاع و دلسوز و عزیزوفداکار امام حسین ع 

سلام به روی ماه ، تمام خاندان بسیار پاک و عزیزو شریف ومطهر تمام پیامبران الهی و تمام معصومین ع 

مرحوم حاج اسماعیل دولابی می گویند :

با خدا حرف بزن ، گرچه امیدوارم با خدا و خوبان با لب حرف نزنی ، وبا عملت حرف بزنی ، دست محبت بر سر یتیم بکش ، وبا این کارت به خدا و خوبان بگو ، من هم یتیمم، شما هم دست محبتی بر سر من بکشید ، به فقیر چیزی بده ، وبا این عملت به خدا و خوبان بگو، من هم فقیرم ، شما هم به من چیزی بدهید ، عیب اشخاص را بپوشان و ستر کن، وبا این کارت به خدا و خوبان بگو‌من هم عیوبی  دارم ، شما هم عیوب مرا بپوشانید و ستر کنید 

پی نوشت ۱:با یک روز تأخیر ولادت بسیار  باسعادت ومبارک وزیبا و سبز و خجسته ی قهرمان کربلا ، بانو حضرت زینب کبری س وروز پرستار بر تمام جهان بشریت و بر تمام پرستارانی که با الگو برداری از حضرت زینب س برای رضای خدا کار می کنند و با جان و دل،  روح و روان و جسم بیماران دردمند را نوازش می کنند ، بسیار مبارک باشد ، حضرت زینب س ، پرستاری از  فکر و روح و ایمان و اندیشه های بیمار شده ی مردم عصر خود و تمام اعصار را بر عهده داشته و دارند ، حضرت زینب کبری س زنی است که قابلیت تیمارداری  ‌وپرستاری ومراقبت و توجه به همه ی آدم ها و نسل ها را دارند ، وخداوند این عزیزان را مأمور کرده است ،تا به انسان‌ها بیاموزند ، که می شود مثل آنها بود ویا لااقل می شود در مسیر آنها گام برداشت ، ومولا علی ع در نهج البلاغه بسیار زیبادرخطاب به کارگزاران وفرمانداران می فرمایند : شما نمی توانید مثل من باشید ، ولی  به خودتان کمک کنید که لااقل در این مسیر حرکت کنید ، در مورد زنان نیز همینطور هست ، وزنان می توانند در عمل ، تلاش کنند که مانند زینب کبری س باشند ، چون زنان ظرفیت بسیار بالایی را می توانند دارا باشند 

خداجانمان به حق وجود نورانی وصبور  حضرت زینب کبری س به ما و تمام جهان کمک کن ، که بتوانیم با توکل بر تو مهربانمان وهمت و تلاش مضاعف خودمان ، آنطور که شایسته هست از بانوی قهرمان کربلا الگو برداری کنیم

به برکت صلوات بر محمد ص و آل محمد ص : 

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 

برحمتک یا ارحم الراحمین 

آمین یا رب العالمین 

سلام به تمامی دوستان خوبم :

پی نوشت ۲: در مشهد مقدس  ودر جوار امام مهربانی ها دعاگو و به یاد تمام دوستان وبلاگی و تمام آرزومندان جهان بودم وبه یاد  تمام اموات و درگذشتگان  وبه یاد تمام اموات شما  دوستان وبلاگی و تمام اموات جهان بودم  وسلامهای مخصوصتون رو خدمت محضر شریف امام مهربانی ها رساندم و از جانب همگی نائب الزیارة بودم ، ودوررکعت نماز زیارت به نیابت از همه خواندم ، والهی که به زودی زود زیارت امام مهربانی ها نصیب و روزی همگی شما دوستان خوبم و تمام آرزومندان جهان بشه و ان شالله که روح من و روح شما دوستان خوبم و روح تمام آرزومندان جهان گره بخوره به روح مطهر امام رضا ع و تا آخرین نفس در راه رضای خدای مهربون و در راه رضای این امام عزیز قدم های محکم و مؤثر برداریم 

به برکت صلوات بر محمد ص و آل محمدص :

اللهم صلی علی محمدو آل محمد و عجل فرجهم 

برحمتک یا ارحم الراحمین 

آمین یا رب العالمین 

یا لطیف 

ارحم عبدک الضعیف الذلیل 

نظرات 1 + ارسال نظر
sima دوشنبه 22 آذر 1400 ساعت 08:49 http://simna.blogfa.com

سلام عزیز دلم.زیارتت قبول و ممنونم به یاد ما بودی
خوشا به سعادتت خانم گل

سلام به روی ماهت سیما جانم
ان شالله که زیارت ما هم مورد قبول خدای مهربون و امام رضا ع قرار بگیره و به زودی زود ان شالله که خود مهربونت راهی این سفر پر از نور و عشق و معنویت بشی
خواهش می کنم گلم ، وظیفه بود و دعا کمترین کاری بود که تونستم در حق دوستان گلم انجام بدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد