معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

حرف دل با دلبرم حضرت صاحب الزمان عج

سلام به روی ماه خدای بی نهایت زیبارو و بخشنده و مهربان و عزیز دلم 

سلام به روی ماه تمام ملائکه ی مقرب درگاه خدای مهربون 

سلام به روی ماه ، ماه بسیار عزیز صفر 

سلام به روی ماه رسول نور و مهربانی ص 

سلام به روی ماه بانوی بسیار نازنین و دوست داشتنی ، حضرت زهرای مرضیه س و شوهر بسیار عزیز و شریفش مولا علی ع 

سلام به روی ماه  ده دسته گل بسیار ناب و زیبا و پاک و خوشبو و دوست داشتنی  محمدی ، مولا علی ع و بانو فاطمه زهراس 

سلام به روی ماه آخرین دسته گل بسیار ناب و زیبا و پاک و خوشبوو‌دوست داشتنی  محمد ی ، مولا علی ع و بانو فاطمه زهراس و خوشبوترین گل نرگس جهان 

سلام به روی ماه تمام اولاد بسیار پاک و عزیز و شریف امام حسین ع و معصومین ع 

سلام به روی ماه  تمام خاندان بسیار پاک و مطهر و عزیز و شریف امام حسین ع و معصومین  ع 

سلام به روی ماه  تمام اصحاب بسیار پاک و باوفا و فداکار امام حسین ع 

حرف دل با دلبرم حضرت صاحب الزمان عج: 

مولای عزیز و دلبر من ، از شب اول قبر قصه ها شنیده ام ، اما آنان که با نگاه تو رفتند ، لبخند بر لب داشتند ، بیا و اجازه بده  با لبخندی به ماهتاب چهره ات ، چشم بر جمال تو بدوزم نه بر دنیا ، مرگ هم زیباست ، صحنه ی زیبایی از آخرین  پرده ی نمایش  زندگی  در زمین که من مشتاقانه چشم انتظار پایان آنم ، هرچند جوانم‌، اما حاضرم جوانی ام به فدای یک لبخندرضایتت از من باشد ، ومن با لبخندرضایتت  چشم بر دنیا ببندم ، جوانی ام و عمرم ، همه به فدای یک لحظه  لبخند رضایتت مولای عزیزو دلبر من ، به آشنایان سپرده ام بر سر مزارم نمانند برای اشک ریختن ، شاید بیایی و نگاهی کنی و خانه ام  روشن شود به حضورت ، مهدی جانم عج اگر در دنیا قسمت نبود ببینمت ، اگر در زمان حیاتم چشمم به جمال دلربایت نورانی نشد ، لحظه ی مرگم بیا و در کنارم باش و‌لبخند رضایتت را به من هدیه کن ، و مرگ هم با این رویای شیرین ، شیرین تر از عسل می شود ، مرگ را هم عاشقانه دوست دارم ،اگر برای لحظاتی لبخند رضایتت را ببینم و حضور گرم ومهربان و روشنت در قاب نگاهم باشد 

یا لطیف 

ارحم عبدک الضعیف الذلیل 

نظرات 1 + ارسال نظر
دیار بختیاری شنبه 3 مهر 1400 ساعت 12:30

سلام ظهرتون بخیر اللهم عجل لولیک الفرج به امید ظهور هرچه سریعترش

سلام برشما
شب و روزتون بخیر و نیکی و عاقبتتون ختم بخیر باشه
الهی امین
به امید فرج هرچه زودتر آقای مهربانی ها
الهی امین
به برکت صلوات بر محمد ص و آل محمد ص :
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد