معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

ایمان داشته باشید که چاره ساز فقط خداست وشهادت امام حسن مجتبی ع بر عالم بشریت تسلیت باد

سلام به روی ماه خدای بی نهایت زیبارو و عزیزدلم‌و مهربان و بخشنده ام 

سلام به روی ماه  تمام ملائکه ی مقرب درگاه خدای مهربون

سلام بر ماه بسیار عزیز صفر  

سلام به روی ماه رسول نورو مهربانی ص 

سلام مخصوص به روی ماه امام بسیار مهربان و کریم امام حسن مجتبی ع 

سلام به روی ماه بانوی بسیار نازنین و دوست داشتنی بانو فاطمه زهراس و شوهر بسیار عزیز و شریفش مولا علی ع 

سلام به روی ماه ده دسته گل بسیار ناب وپاک و زیبا و دوست داشتنی  وخوشبوی محمدی ، مولا علی ع و بانو فاطمه زهراس 

سلام به روی ماه آخرین دسته گل بسیار ناب و پاک و زیبا و دوست داشتنی  وخوشبوی محمدی ، مولا علی ع و بانو فاطمه زهراس و خوشبوترین گل نرگس جهان 

سلام به روی ماه  تمام اولاد بسیار پاک و مطهر امام حسین ع

سلام به روی ماه تمام یاران بسیار پاک و باوفای امام حسین ع 

سلام به روی ماه تمام خاندان  بسیار پاک و مطهر اهل بیت ع 

ایمان داشته باشید که چاره ساز  فقط خداست : 

در دستانم تو جعبه دارم که خدا به من داده است ، او گفت : غصه هایت را در درون جعبه ی سیاه بگذار و شادی هایت را در درون جعبه ی طلایی ، به حرف خدا گوش کردم ، شادی ها و غصه هایم را در درون جعبه ها گذاشتم ، جعبه ی طلایی روزبه روز سنگین تر می شد و جعبه ی سیاه روزبه روز سبک تر می شد ، از روی کنجکاوی جعبه ی سیاه را باز کردم تا علت را دریابم ، ودیدم که ته جعبه سوراخ است وغصه هایم از آن بیرون می ریزند ،  سوراخ جعبه را به خدا نشان دادم و گفتم : در شگفتم که غصه های من کجا می ریزند  ، خدا با لبخند دلنشینی  گفت : ای بنده ی من ، همه ی آنها نزد من ، اینجا هستند ،  پرسیدم : پروردگارم چرا این جعبه ها را به من دادی ؟ چرا ته جعبه ی سیاه سوراخ بود ؟ خداگفت : ای بنده ی من ، جعبه ی طلایی را به تو دادم تا نعمت های خود را بشماری ، ‌وجعبه ی سیاه را به تو دادم که غمهایت را دور بریزی 

پی نوشت ۱:شهادت امام حسن مجتبی ع بر عالم بشریت تسلیت باد 

پی نوشت ۲: خدایا به حق وجود نورانی امام حسن مجتبی ع   زندگی و مرگ مارو زندگی و مرگ محمد ص و آل محمد ص قرار بده 

به برکت صلوات بر محمد ص و آل محمدص : 

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 

برحمتک یا ارحم الراحمین 

آمین یا رب العالمین 

یا لطیف 

ارحم عبدک الضعیف الذلیل 



نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا پنج‌شنبه 25 شهریور 1400 ساعت 17:45

سلام عزیزم خوبی امیدوارم بهترینا برات اتفاق بیفته

سلام گلم
شکر خدای مهربون خوبم
امیدوارم خودت هم همیشه زیر سایه ی خدای مهربون و چهارده معصوم ع خوب و شاد و سلامت و عاقبت بخیر و در آرامش باشی و به بهترین ها برسی
الهی آمین
به برکت صلوات بر محمد ص و آل محمد ص :،
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم‌

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد