معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

هدیه ی امام حسین ع به امیر کبیر

سلام به روی ماه خدای بی نهایت بخشنده و مهربان و زیبارو و عزیزدلم 

سلام به روی ماه ملائکه ی مقرب درگاه خدای مهربون 

سلام به ماه بسیار عزیز محرم 

سلام به روی ماه رسول نور و مهربانی ص 

سلام به روی ماه بانوی بسیار  نازنین و دوست داشتنی فاطمه زهراس و شوهر بسیار عزیز و شریفش مولا علی ع 

سلام به روی ماه ده دسته گل بسیار ناب و زیبا و پاک و خوشبو و دوست داشتنی محمدی ، مولا علی ع و بانو فاطمه زهراس 

سلام به روی ماه آخرین دسته گل بسیار ناب و زیبا و پاک و خوشبو و دوست داشتنی  محمدی ، مولا علی ع و بانو فاطمه زهراس  و خوشبوترین گل نرگس جهان 

سلام به روی ماه تمام یاران بسیار پاک و باوفای امام حسین ع 

سلام به روی ماه پرستار بسیار دلسوز و مهربان و بانوی بسیار نمونه و قهرمان کربلا ، حضرت زینب کبری س 

سلام به روی ماه  یارو یاور امام حسین ع و عزیز دل امام حسین ع ، حضرت قمر بنی هاشم ع 

سلام به روی ماه تمام اولاد بسیار پاک و عزیز امام حسین ع 

سلام به روی ماه تمام خاندان بسیار پاک و مطهر اهل بیت ع 

هدیه ی امام حسین ع به امیر کبیر : 

یکی از روایت های جالب درمورد شهادت امیر کبیر این است که ، آیت الله محمد علی  اراکی بازگو می کند ،ومی گوید که امیر کبیر را در خواب دیده است ،  که جایگاه رفیعی در عالم برزخ داشته است ، سبب آن را می پرسد  و امیر پاسخ می دهد ، وبا اشک می گوید : آنگاه که رگ دو دستم را در حمام  فین کاشان زدند ، چون خون از بدنم می رفت ، تشنگی بر من غلبه کرد ، سر چرخاندم تا بگویم قدری آبم بدهید ، ناگهان به خودم گفتم ، میرزا تقی خان ، دوتا رگت را بریدند و این همه تشنگی ، پس پسر فاطمه س چی کشید : 

او که از سرتابه  پایش ، زخم شمشیر ونیزه وتیر بود ، از عطش حسین ع حیا کردم ، لب به آب خواستن باز نکردم ، 

واشک در دیدگانم جمع شد ، آن لحظه که صورتم را بر خاک گذاشتند ، امام حسین ع آمدو ‌گفت : به یاد تشنگی ما ادب کردی ، واشک ریختی ، وآب  ننوشیدی ، این هدیه ی ما دربرزخ است باشد که در قیامت جبران کنیم 

یا لطیف 

ارحم عبدک الضعیف الذلیل 

نظرات 2 + ارسال نظر
مرضیه سه‌شنبه 23 شهریور 1400 ساعت 10:46

سلا مجدد مریم جانم
انقدر خوش زبونید که مگه میشه متقابلا آدم شما رو دوست نداشت؟؟؟
خدا حفظش کنه

سلام از ماست مرضیه جانم
قربون محبتت برم من مرضیه جونم
خدا یارو یاور و حافظ و نگهدار خودت و عزیزانت باشه الهی امین
به برکت صلوات بر محمد ص و آل محمد ص :
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

مرضیه دوشنبه 22 شهریور 1400 ساعت 10:15

سلام مریم جانم
اول یه سوال: این خانم کوچولویی که روی پروفایل هست دخمر کوچولوی خودتونه؟
درباره پست: خداوکییلی نیت بعضیا چقدر قشنگه:)

سلام عزیزدلم
نه گلم ، برادرزاده ی نازنینم ، رستا جانم هست
بله دقیقا گلم
خیلی دوست دارم مرضیه جونم
می بوسم روی ماه نازنینت رو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد