معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

مناجات ناب شهدا با خدای مهربانی ها

سلام به روی ماه خدای بسیار زیبا و بخشنده و مهربان و عزیز دلم

سلام به روی ماه رسول الله ص 

سلام به روی ماه مولا  علی ع و همسر بسیار عزیزش  بانو‌فاطمه زهرا س 

سلام به روی ماه ده دسته گل زیبا و خوشبوی محمدی مولا علی ع و بانو فاطمه زهراس 

سلام به روی ماه آخرین دسته  گل زیبا و خوشبوی محمدی بانو فاطمه زهرا  س ومولاعلی ع و خوشبوترین گل نرگس جهان

سلام به روی ماه تمام خاندان پاک و مطهر اهل بیت ع 

سلام به روی ماه یاران بسیار پاک و باوفا و مطهر امام حسین ع 

شهید حاج عبدالله رودکی : 

خدایا معرفتمان ده که بس بی معرفتیم 

صبرمان ده که بسیار عجولیم 

بصیرتمان ده که ببینیم آنچه نادیدنی است 

کورمان کن که نبایسته ها را نبینیم ، و جز تو منظر نظر نباشد 

بینشی عطا کن که اهل ثمر شویم 

وفکری ببخش تا به عظمتت پی ببریم و معرفتی یابیم 

دستی ببخش تا دستگیر باشد، و قطعش کن تا جز تو به  سوی کسی دراز نشود 

قدمی عطا کن که راه تو را بپیماید 

و قدرتی که در خدمت تو باشد 

شهید خلیل حسن کدخدایی : 

خدایا تو جانم دادی و توجانم را خواهی گرفت 

مرا در آن راهی قرار ده که هیچگاه در لحظه جان دادن ، حسرت غفلت نخورم 

مرا زبانی ده که سپاسگزار تو باشم 

خدایا به من دانشی ده که تورا بهتر بشناسم 

و زبانی که تورا بهتر وصف کنم 

وذهنی که تورا دائم در ذهن گیرم 

به من بینایی ای ده که تورا همیشه ببینم 

و احساسی عطاکن که تورا همیشه در خود حس کنم 

خدایا هرگز مرا به خودم وامگذار که بی تو همیشه هیچم 

خدایا آنی به من عطا کن که با داشتنش تورا بهتر درک کنم

شهید غلامرضا نادریان جهرمی :

خدایا ، ای پروردگار زمین و زمان ، ای آفریننده بی همتا ، وای یاور مستضعفان از تو می خواهم که یا سعادت شهید شدن را به من عطا کنی ،ویا جرأت زینب بودن را  ،  خدایا این شهیدان همه به  امید لقای تو این راه را پیموده اند ، وچه سرافراز پیموده اند 

خدایا آنها را بپذیر ، ودر کنار سرور شهیدان ، امام حسین ع جایشان ده ، خدایا به ما توفیق عطاکن که مرگمان را خودمان انتخاب کنیم ، ویا اینکه راویان خوبی برای پیام شهیدانمان باشیم 

به برکت صلوات برمحمد ص وآل محمد ص : 

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 

برحمتک یا ارحمن الراحمین 

آمین یا رب العالمین 

یا لطیف 

ارحم عبدک الضعیف الذلیل 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد