معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

آیات نور بخش قرآن کریم

سلام به روی ماه خدای عز یز دلم 

سلام به روی ماه امام حسین ع و یارانش 

سلام به روی ماه خاندان پاک و مطهر امام حسین ع

سوره انعام ، آیه ۴۸:

هرکس ایمان آورد و کار شایسته انجام داد ، هرگز براو بیمی نیست ، وابدا اندوهگین از هیچ حادثه ای نخواهد بود 

سوره مائده آیه ۱۰۵:

ای اهل ایمان ، شما ایمان خودرا محکم نگه دارید ،که اگر همه ی عالم  گمراه  شوند ، وشما به راه هدایت باشید ، 

زیانی از کفر آنها به شما نخواهد رسید 

سوره آل عمران آیه ۱۵۹:

آنچه خود تصمیم گرفتی با توکل بر خدا انجام بده ، که خدا آنان که بر او اعتماد کنند را دوست دارد و همه را یا ری می کند 

سوره آل عمران آیه ی ۱۹۳: 

پروردگارا از گناهان ما در گذر 

وزشتی کردار مارا بپوشان و محو ساز 

وهنگام جان سپردن مارا با نیکان و صالحان  محشور گردان 

یا لطیف 

ارحم عبدک الضعیف الذلیل 


نظرات 8 + ارسال نظر
طیبه شنبه 25 بهمن 1399 ساعت 16:51 http://parandehdararamesh.blogfa.com/

سلام مریم جانم
هم پستت مثل همیشه بیست و نامبروان
هم کامنت ها عالی
ولی اون آخر پستت که درباره ی نیکان نوشتی خیلی حالمو خوب تر کرد هرچند تو منظورت نیکان من نبود ولی من نیکان خودمون رو برداشت کردم و خیلی خوش ترم اومد

سلام مهربونم ، عزیز دلم
قربونت برم نازنین طیبه ام
نیکان جونم ، که الهی قربونش بشم یکی از مردان نیک روزگار و بندگان صالح خداست و خدای مهربون الهی که به حق این ماه عزیز رجب عاقبت بخیرش بکنه ، الهی امین
همیشه حال دلت خوب باشه عزیزم و خدای مهربون احسن الاحوال رو نصیب خودت و نیکان جونم‌بکنه به برکت صلوات بر محمد ص و ال محمد ص :
اللهم صلی علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
خیلی زیاد مراقب خودت و نیکان جونم باش مهربونم

مرضیه جمعه 24 بهمن 1399 ساعت 22:58 http://because-ramshm.blogfa.com/

سلام مریم بانو
خیلی خوشحالم که کنار تمام دوستان وبلاگی شما رو هم پیدا کردم..
ماهتون عسل و سراسر خیر و برکت و شادی و روزافزونی
.
.
ممنون که آیه 193 آل عمران رو گذاشتید
چشمتون دیگه خوبه خوب هست؟ مراقب مرواریدهاتون باشید چشم هاتون پرفروغ

سلام نازنین مرضیه ام
منم خیلی خوشحالم که پیدات کردم عزیزم ، حلول ماه رجب خیلی مبارکت باشه الهی که به حق این ماه عزیز بتونی به بهترین نحو از روزی‌های معنویش استفاده کنی و خدای مهربون عاقبت بخیر و روسفید دوعالمت بکنه
الهی امییین
خواهش می کنم والهی که چشمای نازت همیشه به نور آیات الهی روشن بشه و با عمل به دستوراتش سعادتمنددو عالم باشی
الهی امییین
شکر خدا ی مهربون عزیزم ،خوبم ، تو هم خیلی مراقب خودت و خوبی‌هات باش گلم

یه بنده خدا جمعه 24 بهمن 1399 ساعت 17:38 http://bande14.blogfa.com

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام بر شما

أین الرجبیّون …
نزدیک است، که باران بگیرد…!!!
صدای قدمهایش را می‌شنوی؟؟؟
آسمان،، ابرهای مغفرت خداوند را آرام آرام ،، به سوی زمین،، سوق می دهد….
و این یعنی… رجب نزدیک شده است….
و دوباره خداوند است که ، مثل همیشه،، سر قرارمان ،، حاضر می شود…
همان قرار همیشگی…
من العفو می گویم… و او اجابت می کند…..
الهى ؛؛؛
یاریم کن… تا العفو های من،، ازحقیقت جانم ، برآیند !!!
یاریم کن… تا العفو های من،، با خضوع بندگی همراه باشند !!!
یاریم کن… تا هنگام العفو گفتن هایم،، “راست بگویم”….
یاریم کن… این بار راست بگویم...

حلول ماه رجب بر شما و خانواده محترمتان مبارک باد. ان شاءالله این ماه با لبخند خدا برایتان شروع و با مغفرتش پایان یابد و غرق باشید در دریای رحمت بی منتهای الله. لطفا در صورت امکان این کمترین را از دعای به اجابت قریبتان بی نصیب مفرمایید. و سلام علیکم

سلام بر شما
بر شما هم بسیار مبارک باشه، این ماه سراسر خیر و برکت و نور
الهی که به حق این ماه نورانی خدای بزرگ به شما عاقبت بخیری و خیر کثیر عطاکنه
الهی امییییییین
مارو هم بسیار دعا بفرمایید

سحربانو جمعه 24 بهمن 1399 ساعت 00:31 http://Saharnevesht.blogfa.com

چه پست زیبایی گذاشتی مریم جانم
خدا روزیمون‌کنه قرائت و تدبر و عمل به قرآن رو

یه الهی امین بلند و از ته قلب میگم به این دعای بسیار زیبات گلم

قندک میرزا وبانو پنج‌شنبه 23 بهمن 1399 ساعت 16:55 http://rahimtaefe.blogfa.com

سلام وهزاران درود
چقدر خوبه کلام خداوند در وب شما جاری میشه همیشه در پناه خداوند باشید

سلام و هزاران درود تقدیم شما
الهی که با عمل به دستورات قرآن کریم ، سعادتمند دو عالم باشیم
الهی که همیشه خودتون و عزیزانتون زیر سایه ی خدای مهربون و امام زمان عج سعادتمند دوعالم باشید
الهی امیییین

هنرمند چهارشنبه 22 بهمن 1399 ساعت 17:04 http://www.honar5556.blogfa.com

سلام

روزتان بخیر


امید که شما و عزیزانتان نیز از کرونا و تمام بیماری ها بدور باشین[گل]

سلام برشما
عاقبتتون بخیر و نیک بختی
همچنین شما و عزیزانتا ن و تمام جهان
الهی امییییین

یه بنده خدا چهارشنبه 22 بهمن 1399 ساعت 09:33 http://bande14.blogfa.com

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم
چقدر زندگی و رویش در محیطی که اکنده به عطر و هوای کلام الله باشه شیرین و دلچسبه. دعا میکنم چشمانتون (و چشمانمون) هر روز به دیدار کلام الله روشن باشه و جاری باشه کلمه خدا در تمام لحظات زندگی کوتاه دنیویمون.

خدا قوت به شما چه پست قشنگی هست. لطفا به هنگام نیایش برای همه افتادگان و این کمترین (در صورت امکان) دعا بفرمایید.

سلام برشما
به این دعای زیباتون از ته قلب یه الهی امین بلند میگم
الهی امییییییین
الهی که با عمل به دستورات قرآن کریم سعادتمند و رستگار و عاقبت بخیر بشیم
الهی امین
با تمام روسیاهیم دعاگوتون هستم ،
الهی که خدای مهربون به حق نبی اکرم ص و دختر عزیزشون فاطمه زهرا س شما و عزیزانتون رو عاقبت بخیر و روسفید دوعالم بکنه به برکت صلوات بر محمد ص و ال محمد ص
اللهم صلی علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
شما هم در هنگام خلوت های عاشقا نتون با خدا ، من رو سیاه رو خیلی دعا کنید

معلم سه‌شنبه 21 بهمن 1399 ساعت 21:14 http://www.shirinbeyan.mihanblog.com

حضرت فاطمه (س) تعریف می کنند که شبی به بستر رفته بودم تا بخوابم پیامبر صدایم کرد فرمود تا چهار کار انجام نداده ای نخواب:
- قران را ختم کن
- مومنان را از خودت خوشنود و راضی کن
- حج و عمره به جای بیاور
- پیامبران را شفیع خودت کن
و بعد بخواب
آنگاه به نماز ایستاد. من صبر کردم تا نماز پدر تمام شود و گفتم ای رسول خدا چهار کار برایم مشخص کرده اید که توان انجام آنها را ندارم .پیامبر فرمود:
- سه مرتبه قل هو الله بخوان مثل این است که قرآن را ختم کرده ای
- برای مومنان آمرزش بخواه تا همگی آنان را خوشنود کنی
- با فرستادن صلوات من و دیگر پیامبران شفیع تو خواهیم شد
- با گفتن ذکرسبحان الله ،الحمدالله ،لا اله الا الله و الله اکبر مثل اینکه حج و عمره به جای آورده‌ای

جانم به فدای نبی اکرم ص و دختر عزیزشون حضرت زهرای اطهر ع
الهی که همه قبل از خواب به این فرمایش زیبای رسول اکرم ص عمل کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد