معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

تا می توانیم به دیگران محبت و خدمت کنیم

سلام به روی ماه خدای عزیز دلم 

سلام بر روی ماه حضرت مسیح  ع پیامبر نور و صلح و دوستی و مهربانی 

سلام به روی ماه  امام حسین ع و یاران باوفایش 

سلام به روی ماه خاندان پاک و مطهر امام حسین ع 

حضرت عیسی ع بعد از اینکه پاهای  شاگردان خودرا شست ، لباس خودرا پوشید و سر میز شام نشست ، وروبه شاگردان کرد و گفت : آیا فهمیدید چرا من این کار را کردم ، شما مرا استاد می خوانید و درست می گویید و همینطور نیز هست ، حال که من استاد شما هستم و پاهای شما را شستم ، شما نیز باید پاهای یکدیگر را بشویید ، من به شما سرمشقی دادم ، تا شما نیز همینطوررفتار کنید ، در زندگی سعادت در این است که به آنچه می دانید عمل کنید ، تازنده هستید به یکدیگر خدمت کنید ،  وتا به مقام و پستی رسیدید  ، خودخواه  و مغرور نشوید و همیشه در سختی ها دست یکدیگر را بگیرید ، در غم ها تسلی بخش یکدیگر باشید و ا گر کسی غمگین است ، شادش کنید واگر پرنده ای در قفس است ، آزادش کنید و کسی را اسیر نکنید  تا خود نیز  اسیر نشوید ، چون من و شما به زودی سفرمان به پایان می رسد ، پس تواضع رو یاد بگیرید و بعد از من در بین مردم فروتنی کنید ، آن طور که من کردم و بعد فرمود : به تواضع حکمت رشد می کند نه به تکبر ، چنان که در زمین نرم گیاه می روید ، نه در زمین سخت کوهستانی 

از خدا ی مهربان  می خواهم که به همه ی ما قدرتی  ببخشد تا ، بتوانیم به دیگران محبت و خدمت کنیم ، وخدای مهربونمون مارا با دستان پر قدرتت پرورش بده 

برحمتک یا الرحمن الراحمین 

امین یا رب العالمین 

پی نوشت : تولد حضرت مسیح ع بر عالم بشریت مبارک باد 

پی نوشت : خدا جونمون بازم اشکام سرریز شد با دیدن نوزادان و کودکان یمنی که دچار سوءتغذیه هستند ، خدا جانمان   هوای همه ی کشورهای جهان رو بیشتر از قبل داشته باش به ویژه کشور یمن و سایر کشورهای جنگ زده رو که جنگ و کرونا و کمبود بهداشت و تغذیه و  پزشک و پرستار  و  همه چیز باهم قاطی شده است 

خداجونمون به همه ی دانشمندان و پزشکان جهان کمک کن که این واکسنی که برای کرونا  ساختند و یا دارند می سازند با درصد خطای صفر باشد و بدون عارضه و خطر باشد  ، خداجونمون بازم بیشتر از قبل به همه ی دانشمندان و پزشکان  کمک کن  که ،این ویروس جهش یافته  جدید رو  ،که به پنجاه کشور هم رسیده  ، براش درمان قطعی پیدا بشه 

برحمتک یا الرحمن الراحمین 

امین یا الرحمن الراحمین 

یا لطیف 

ارحم عبدک الضعیف الذلیل 

نظرات 4 + ارسال نظر
مامان نرگس دوشنبه 8 دی 1399 ساعت 11:07 http://boghzepenhaneman.blogfa.com

من فکر می کنم محبت کردن به دیگران موهبتی ست که خدا به بندگانش میده و هر کسی نمیتونه این کار رو بکنه.

بله دقیقا همینطور هست مامان نرگس گلی جونم

moradesvand57 شنبه 6 دی 1399 ساعت 17:44 http://دیار بختیاری

سلام عصرتون بخیر مبارک باشه . انشاالله که به حق وجود نورانی حضرت مسیح ع عاقبت همه را خدا بخیر کنه آمین

سلام بر شما
شبتون منور به انوار الهی باشه
برشما هم بسیار مبارک باشه
یه الهی امین بلند و از ته قلب به این دعای بسیار زیباتون میگم
الهیییییی امییییییین

معلم جمعه 5 دی 1399 ساعت 14:55 http://www.shirinbeyan.mihanblog.com

روزی حضرت عیسی (ع) از صحرایی می گذشت.
در راه به عبادت گاهی رسید که عابدی در آنجا زندگی می کرد. حضرت با او مشغول سخن گفتن شد.
در این هنگام جوانی که به کارهای زشت و ناروا مشهور بود، از آنجا گذشت. وقتی چشمش به حضرت عیسی (ع) و مرد عابد افتاد، پایش سست شد و از رفتن باز ماند.
همان جا ایستاد و گفت: خدایا من از کردار زشت خویش شرمنده ام. اکنون اگر پیامبرت مرا ببیند و سرزنش کند، چه کنم؟! خدایا عذرم را بپذیر و آبرویم را مبر.
مرد عابد تا آن جوان را دید سر به آسمان بلند کرد و گفت:
خدایا! مرا در قیامت با این جوان گناه کار محشور نکن. در این هنگام خداوند به پیامبرش وحی فرمود که به این عابد بگو:
ما دعایت را مستجاب کردیم و تو را با این جوان محشور نمی کنیم، چرا که او به دلیل توبه و پشیمانی اهل بهشت است و تو به دلیل غرور و تکبرت ، اهل دوزخ!

از خاکیم و به خاک بر می گردیم ، متواضع و فروتن باشیم تا ابد
گناهکارانی که توبه کردند و پاک شدند و درست مثل روزی شدند که از مادر متولد شده اند مثل حر که نمونه بارز هست و صدها نمونه ی دیگر و عابدانی که عاقبت به شر شدند مثل شمر و صدها نمونه ی بارز دیگر ، این است که می گویند، عاقبت بخیری بهترین دعاست ،
ومثل شیطان که بخاطر غرور وکبر عبادت شش هزارساله ی خود را بر باد داد

سید.ق.م جمعه 5 دی 1399 ساعت 04:48

سلام خواهرجان
خوبی؟
ان شاالله از همه ی بلاها دور بشیم و دنیامون به سوی نجات و ارامش بره به پاکی وجود حضرت عیسی(ع) که امروز تولدش هست الهی امین

سلام برادر جان
شکر خدا ، الحمدلله
خودت و مادر جان عزیزم چطور هستید ؟
یه الهی امیییین بلند و از ته قلب میگم به این دعای بسیار زیبای آخرت
الهی امییییییییییییین
الهی که خدا ی مهربون روسفید و عاقبت بخیر دوعالمت بکنه به حق وجود نورانی حضرت مسیح ع
الهییییی امیییین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد