معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

سفارشات ارزشمند شهید ابراهیم هادی

سلام به روی ماه خدای عزیز دلم 

سلام به روی ماه امام حسین ع و خاندان پاک و مطهرش 

سلام به روی ماه یاران باوفای امام حسین ع 

شهید ابراهیم هادی :

خدایا تورا گواه می گیرم که در طول این مدت از شروع انقلاب تاکنون هرچه کردم برای رضای تو بوده و سعی داشتم همیشه خودرا مورد آزمایش وآموزش در مقابل آزمایش ها قرار دهم ، امیدوارم این جان ناقابل در راه اسلام عزیز و پیروزی مستضعفین بر متکبرین را بپذیری ، خدایا هرچند از شکستگی های متعدد استخوان‌هایم ، رنج می برم ، ولی اهمیتی نمی دهم ، به خاطر اینکه من در این مدت چه نشانه هایی از لطف و رحمت تو نسبت به آن هایی که  خالصانه ودراین راه گام نهاده اند ، دیده ام 

خدایا ، ای معبودم و معشوقم وهمه کس و کارم ،نمی دانم در برابر عظمت تو چگونه ستایش کنم ، ولی همین قدر می دانم ، که هرکس تورا شناخت ، عاشقت شد وهرکس عاشقت شد .دست از همه چیز شسته ، وبه سوی تو می شتابد ، واین را به خوبی در خود احساس کردم و می کنم ، خدایا عشق به تو و انقلاب اسلامی و رهبر کبیر انقلاب چنان در وجودم شعله ور است که اگر تکه تکه ام کنند ، ویا زیر سخت ترین شکنجه ها قرار گیرم ، اورا تنها نخواهم گذاشت ، وبه عنوان یک فردی از آحاد ملت مسلمان به تمامی ملت  مسلمان و خصوصا مسئولین ، امر تذکر می دهم که همیشه در جهت اسلام و قرآن بوده باشید و هیچ مسئله وروشی شمارا از  هدف و جهتی که دارید ، منحرف ننماید ، دیگر اینکه سعی کنید در کارهایتان نیت خودرا خالص نموده ،و اعمالتان را از شرک و ریا و حسادت و بغض پاک نمایید ، تا هم اجر خود را ببرید وهم بتوانید مسئولیت خودرا آن چنان که خداوند و اسلام و امام می خواهند ، انجام داد ه باشید ، این را هرگز فراموش نکنید تا خودرا نسازیم و تغییر ندهیم ، جامعه ساخته نمی شود 

الهی که با عمل به توصیه های شهدا ، به خدای مهربون نزدیک و نزدیک تر بشویم و رستگاری و سعادت ابدی نصیبمان بشود الهی امین 

پروردگارا در این راه به شرط همت مضاعف خودمان ، بسیار کمکمان کن ، ممنونم مهربان خدایمان 

برحمتک یا الرحمن الراحمین 

امین یا رب العالمین 

پی نوشت :

برادر شهیدم  ، شهید ابراهیم هادی بزرگوار ، از خدا ی بزرگ  و عزیزمون و دلسوزمون ممنونم که شما  را به خواب من  روسیاه آورد ، شهید هادی عزیز در خواب شما زخمی بودید و من باکمک جمعی از خواهران امدادگر شمارا سوار آمبولانس کرده  و به بیمارستان بردیم و در طول مسیر با آن حالتان بامن گفت و گو کردید و چه لذت بخش بود آن گفت و گو   و آرزو می کردم ای کاش آن خواب ابدی بود و هیچگاه بیدار نمی شدم 

خدایا بی نهایت بار شکرت برای آن رویای شیرین و لذت بخش ، خدا جونم ممنونم و بی نهایت بار ممنون که این شهید بزرگوار را به خواب من روسیاه و بی لیاقت آوردی 

یا لطیف ارحم عبدک الضعیف الذلیل 

نظرات 12 + ارسال نظر
مامان نرگس دوشنبه 3 آذر 1399 ساعت 09:33 http://boghzepenhaneman.blogfa.com

منم کتاب زندگینامه شهید همت رو خوندم. بسیار زیباست.
وصیتنامه شهدا هر کدامشان یک دنیا درس و حکمتند.

بله همینطوره عزیزم
الهی که با عمل کردن به وصایای شهدا به سعادت ابدی برسیم و عاقبت بخیر بشیم
الهی امین

سید.ق.م جمعه 30 آبان 1399 ساعت 16:40

سلام خواهرجان
کتاب سلام بر ابراهیم یک و دو رو خوندم که شرح حال ابراهیم هادی هستش و واسه همین باهاش آشنایی دارم و میدونم از بهترینهای جنگ و شهدا هستش...
وجود پاک و اهورایی و البته زهرایی تو میطلبید که یاور خدا باشی همونطور که همیشه هستی و در این خواب هم به همین صورت یاریگر خدا بودی
آبجی به مرگ طبیعی از دنیا بری در مقام شهید میری ان شاالله
ضمنا منم به وجود آبجی مهربونم افتخار میکنم

سلام داداش مهربونترم
من جلد یکش رو خوندم و ان شالله می خوام به یاری خدا و همت خودم جلد دومش روهم بخونم ، بله ایشون شخصیت فوق العاده ای داشتند و یکی از بزرگ‌ترین مردان خدا بودند
ممنونم از مهربونیت و خوبیت داداشم
با همت مضاعف خودم و توکل بر خدای مهربون و دعای شما داداش خوبم ان شالله

شما خودت اینقدر خوبی که من روسیاه و بی لیاقت رو هم خوب می بینی
منم به وجود برادر بزرگواری مثل شما داداش خوب و مهربونم خیلی افتخار می کنم

یاس پنج‌شنبه 29 آبان 1399 ساعت 22:38

سلام عزیزم.
خیلی ممنونم بابت دعاهای...
من نمیتونم برم وب آقای معلم و کامنت بزارم نمیدونم چرا؟ از همینجا سلام میکنم به ایشون امیدوارم شاد و سلامت باشن.

سلام گل قشنگم
خواهش می کنم عزیزم وظیفه است

آقای معلم تو وب بلاگفا فعالیت می کنند
من آدرسش رو برات میزارم
http://dini-arabi89.blogfa.com

معلم پنج‌شنبه 29 آبان 1399 ساعت 19:02 http://www.shirinbeyan.mihanblog.com

اگـر می‌خـواهید بِدانید
یِک انسان چقدر ارزش دارد
ببینید بـه چه چـیز عشق می‌ورزد،
کـسی که عـشقـش ماشـین است، ارزشـش به همان میزان است،
امـا کسی که عـشـقش خـداسـت،
ارزشش انـدازه خداسـت...

وعشق به خدا زیباترین و والاترین عشق هاست

معلم پنج‌شنبه 29 آبان 1399 ساعت 17:44 http://www.shirinbeyan.mihanblog.com

مکالمه دو جنین در شکم مادر: ⇩

اولی: تو به زندگی بعد زایمان اعتقاد داری؟
‍ دومی: آره حتما. یه جایی هست که
می تونیم راه بریم شاید با دهن چیزی بخوریم.

اولی: امکان نداره.
ما با جفت تعذیه می شیم. طنابشم انقد کوتاهه که به بیرون نمی رسه. اصلا اگه دنیای دیگه هم هست چرا کسی تاحالا از اونجا نیومده بهمون نشون بده.
دومی: شاید مادرمونم ببینیم.

اولی: مگه تو به مامان اعتقاد داری؟
اگه هست پس چرا نمی بینیمش؟!!!
دومی: به نظرم مامان همه جا هست.
دور تا دورمونه.

اولی: من مامانو نمی بینم پس وجود نداره.
دومی: اگه ساکت ساکت باشی صداشو می شنوی و اگه خوب دقت کنی حضورشو حس می کنی….

این مکالمه چقدر آشناست….!
تا حالا بودن خدا را اینطوری به همین
سادگی حس نکرده بودم . . .


قربون خدا جونمون بشم ، الهی که به طور شایسته بندگیش رو بکنیم
خیلی این مکالمه بین دو جنین زیبا بود

moradesvand57 پنج‌شنبه 29 آبان 1399 ساعت 16:12 http://دیار بختیاری

سلام به به عجب پستی . روح همه شهدا شاد و یادشون گرامی باد واقعا برای دفاع از وطن عزیزمون و امنیت و آسایش ما جونشونو دادند انشاالله که ما بتونیم راهشونو ادامه بدیم

سلام بر شما
ان شالله که با عملی کردن سیره ی شهدا شهیدانه زندگی کنیم و شهیدانه به سمت معبود بشتابیم
عاقبت بخیر و روسفید دوعالم باشید نزد خدای مهربان الهی امین

معلم پنج‌شنبه 29 آبان 1399 ساعت 15:24 http://www.shirinbeyan.mihanblog.com

سلامت باشی.
ان شاالله به همه آرزوهای قشنگت برسی

سلامت و زنده و پاینده و عاقبت بخیر وروسفید دوعالم باشید ،
الهی که خدای مهربون به حق شهدا شمارو هم به آرزوهای قشنگتون برسونه الهی امین
به برکت صلوات بر محمد ص و ال محمد ص :
اللهم صلی علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم

معلم پنج‌شنبه 29 آبان 1399 ساعت 15:16 http://www.shirinbeyan.mihanblog.com

اما در مورد خوابت ؛
دیدن فرد زخمی در خواب نماد این است که آن شخص نیاز به کمک و همدلی دارد.
اما شهدا عزیز تر از آن هستند که از افراد عادی کمک بخواهند. شأن و منزلت و جایگاه شهدا آنقدر هست که نیاز به غیر ( غیر از خدا و معصوم) نداشته باشند.
اما چرا بعضی وقتها ما افراد عادی خواب شهدا را میبینیم که مثلاً زخمی شده اند.
در ظاهر هر فرد زخمی نیاز به توجه و کمک دارد.
اما اینکه شما خواب شهید زخمی را دیده اید به این دلیل است که متاسفانه افرادی اطراف ما وجود دارند که اجر شهید را پایمال می کنند. یا بدتر شهدا را مسخره می کنند یا اعتقاد ندارند.
حالا وظیفه ما و شما اینجا پررنگ تر می شود.
دفاع از مقام شهید....
شهید از شما که خواب دیده اید درخواست دفاع دارد. دفاع در مقابل افرادی که با نیش زبان شان شهید و غیر شهید را زخم زبان می زنند.

الهی که بتونم تا آخرین قطره ی خونم از شهدا دفاع کنم با همت مضاعف خودم و توکل بر خدای مهربونمون ، الهی به امید تو

خیلی ممنونم از تعبیر خوابتون ، الهی که اجرتان با خدای مهربانی ها و شهدا

معلم پنج‌شنبه 29 آبان 1399 ساعت 15:06 http://www.shirinbeyan.mihanblog.com

ابراهیم می‌گفت‌:
اگه جایی بمانی که دست اَحَدی بهت نرسه
کسی تو رو نشناسه
خودت باشی
و آقا مولا هم بیاد سرتو رویِ دامن بگیره
این خوشگلترین شهادته.!


شهیدابراهیم‌هادی

الهی که این خوشگل‌ترین شهادت با تلاش مضاعف خودمون و توکل بر خدای مهربون قسمت ما و تمام آرزومندان جهان بشه الهی امین

خوشگل ترین شهادت ،فقط خداجانمان باشد و سرمان روی دامن مولا مون ، این عالیترین و بهترین اتفاقی است که برای هرانسان عاشقی رخ می دهد

مرضیه پنج‌شنبه 29 آبان 1399 ساعت 14:19 http://because-ramshm.blogfa.com

شهادتشون قبول...
من مدتهاس پی دی اف شهید رو دارم مرتب خوندش رو پشت گوش میندازم

سلام عزیزم
با برنامه ریزی که داری ، ان شالله شروع می کنی هرروز یه مقدارش رو گوش می کنی ، حتی شده شبی یک ربع گوش کنی و حرف‌هاشون رو در زندگی عملی کنی ،وان شالله آثارش رو در زندگیت می بینی گلم
شهادتشون قبول درگاه حق و ان شالله که با همت مضاعف خودمون و کمک خدای مهربون، قسمت ما و تمام آرزومندان جهان هم بشه به برکت صلوات بر محمد ص و ال محمد ص
اللهم صلی علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم

معلم پنج‌شنبه 29 آبان 1399 ساعت 14:12 http://www.shirinbeyan.mihanblog.com

آقای معلم نمی دونم چرا این کامنت خالی اومده

معلم پنج‌شنبه 29 آبان 1399 ساعت 14:10 http://www.shirinbeyan.mihanblog.com

سبک_زندگی_شهـدا

شهید ابراهیم هادی مدتی در جنوبِ
شهـر معلـم بود؛ مدیـر مدرسہ‌اش
می‌گفت آقا ابراهیم از جیب‌خودش
پول می‌داد به یڪی از شاگـردها تا
هر روز زنگ اول برای ڪلاس نان‌و
پنیر بگیرد! آقاهادی نظرش این بود
که این‌ها بچــہ‌های منطقـہ محـروم
هستند. اڪثراً سر ڪلاس گـرسنـہ
هستنــد. بچـہ گـرسنـہ هـم درس
نمی‌فهمد. ابـراهیـم هادی نـہ تنهـا
معلــم ورزش، بلڪـہ معلمـی بــرای
اخـلاق و رفتار بچـہ‌ها بود. دانش
آموزان هـم ڪـہ از پهلـوانـی‌ها و
قهرمانی‌های معلم خودشان شنیده
بودند شیفتـہ او بودند.

خیلی از خوندش لذت بردم ، خیلی سپاسگزارم ، اجرتون با خدای مهربانی ها و شهدا
الهی که سیره ی شهدا رو در زندگی عملی کنیم و شهیدانه زندگی کنیم و شهیدانه به سمت معبود بشتابیم الهی امین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد