معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

معبود زیبا ی جهان

معبود من قلبم به عشق تو زنده است

نامه شهید راضیه کشاورز به امام زمان عج و عهدنامه اش با خدای مهربان و امام زمان عج

سلام به روی ماه خدای عزیز دلم

سلام به روی ماه امام حسین ع و یاران باوفایش 

سلام به روی ماه خاندان پاک و مطهر امام حسین ع

شهید راضیه کشاورز در سن ۱۶ سالگی در فروردین ماه ، سال ۱۳۸۷ بعد از آنکه از زیارت بارگاه امام رئوف به شهرش  بازگشت ، آرزویش برآورده شد و بر اثر انفجار بمب ، در حسینیه کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز ، توسط عوامل تروریستی وابسته به غرب و بعد از تحمل ۱۸روز درد و رنج ناشی از جراحت به جمع شهیدان سرافراز و سربلند که ره صدسال را یک شبه پیمودند ، پیوست ، بعد از انفجار در حسینیه سید الشهدا  علیه السلام شیراز ، ۱۸ روز در کما به نیت حضرت مادر بود و آن هم  دقیقا با سینه ای خرد شده و پهلویی پاره شده و ۱۸ روز خس خس ،نفسهای درد ناک 

نامه شهید راضیه به امام زمان عج در سن ۱۳ سالگی 

به نام خداوند بخشنده مهربان

سلام من به یوسف گمگشته ی دل زهرا و گل خوشبوی گلستان انتظارای  دریای بیکران ، آفتاب روشنی بخش زندگی من که از تلاتو چشمانت که همانند خورشید صبحدم از درون پنجره های دلم عبور می کند ، و دل تاریک و سیاه مرا نورانی می کند ، تو کلید در تنهایی من ! من تو را محتاجم ، بیا ای انتظار شبهای بی پایان ، بیا  ای الهه ی ناز من ، که من از نبودن تو هیچ و پوچم ، بیا و مرا صدا کن ، دستهایم را بگیر و بلند کن مرا ، مرا باخود  به دشت پر گل اقاقیا ببر ، بیا و قدمهای مبارکت را به روی چشمانم بگذار ، من فدای صدایت بشوم ، چشمان انتظار کشیده من هر جمعه به یادت اشک می ریزند و پاهایم سست می شوند ، تا به مهدیه نزدیک خانه مان روم و اشک هایم هر جمعه صفحات دعای ندبه را خیس کند ، من آنها را جلو پنجره اتاقم می گذارم تا بخار بشود و به دیدار خدا برود ، به امید روزی که شمشیرم با شما بالا رود و بر سر دشمنانتان فرود اید 

یا مهدی ادرکنی عجل علی ظهور ک

دوستدار عاشقانه ی شما راضیه 

خلاصه کوتاهی از عهدنامه شهید راضیه با خداوند مهربون وامام زمان عج :

...بی حساب پیش انشاالله به امید خدا و توکل به خدا چهل روز تمام کارمو، خالصانه انجام بدم ، تا خدای مهربون از سر تقصیرات ما بگذرد و گناهامو ببخشه ، توی این چهل روز که ۸۵/ ۳/۵ شروع میشه ، توفیق پیدا می کنم ، مادام العمر دعای عهد و زیارت امین الله را  بخوانم و گریه کنم ، آقا  توروخدا توفیق ، اشک ریختن تو این دعاها را به من بده و شب هم به یاد خانوم حضرت زهرا س شبی ۵ صفحه قرآن بخوانم ، ان شالله تکرار ایة الکرسی هم توی بیشتر اوقات نصیبم بشه و همچنین شکر نعمتهای خدا و توفیق آلوده نشدن به گناه و نابود کردن نفس اماره و تقویت نفس لوامه را داشته باشم ، و تسبیحات  خانوم فاطمه زهرا س را همراه باالگو برداری از حجاب ، عفاف ، ادب و اخلاق ایشان را سر لوحه زندگی خود قرار دهم 

یالطیف 

ارحم عبدک الضعیف الذلیل 

نظرات 5 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 11 آذر 1401 ساعت 20:41

عشقه این شهیده عشق

سلام به شما
خیلی زیاد خوش آمدید
دقیقا
الهی که با قدرت راه شهدا رو ادامه بدهیم و نگذاریم خونشون پایمال شود
الهی آمین
به برکت صلوات بر محمد ص و آل محمد ص :
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

سحربانو چهارشنبه 23 مهر 1399 ساعت 23:34 http://Saharnevesht.blogfa.com

خواهر جونم سلام
ببخش کم سعادتیمو به بزرگواریت نازنینم
لقمه حلال و پرورش تو دامان پاک نتیجش چیزی جز عارف ۱۷ ساله نیست
اینکه آدمها بفهمن از کجان و به کجا روانن و از دنیا چی میخوان به سن شناسنامه ای نیست... به رشد فهم و عقلشونه
چه زیبا بود پستت ممنونم

سلام نازنین خواهرم
اینجوری نگو عزیز دلم ، هروقت بیایی قدمت رو تخم جفت چشمهام
الهی که همیشه سلامت و موفق و عاقبت بخیر باشی الهی امین
دوست دارم خواهرم مراقب خودت و دینا نازنازی باش خیلی زیاد

یاس چهارشنبه 23 مهر 1399 ساعت 11:49

سلام عزیزم.
ممنون از پستای خوبت....دیشب اومدم وبت باز نشد برام.

سلام گل یاس قشنگ
ممنون از نگاه زیبات
اره انگار دیروز بلاک اسکای کرونا گرفته بود

معلم دوشنبه 21 مهر 1399 ساعت 15:39 http://www.shirinbeyan.mihanblog.com

خدا بدیامونو به رومون نمیاره ...
خدا یه آلبوم داره پر از عکسای آدمای مهربون.
هر جا خوب بودیم  ، باهامون سلفی هم گرفته.
هر جا هم بد شدیم ،
یا نرم زوم کرده تا از کادر بریم بیرون .
یا دوربینشو آورده پایین گفته فکر کنم حافظه ام پر شده،
سر وقت یه خوبشو ازت می گیرم
اگه جایی هم از دستش در رفته عکسی ازمون گرفته که توش بد افتادیم
هر بار به هر بهونه پیچونده ما رو
یا گفته خداوکیلی همه عکسا پریده
یانه ،گفته هنوز نریختم تو کامپیوترم
بریزم چشم ! حتما برات می فرستم
خلاصه خدا تو آلبومش ، تو فولدراش ،
عکس بد از ما نگه نمی داره.
یا اگرم چیزی باشه
هیچ وقت به رومون نمیاره که خجالت بکشیم . .
این خودمونیم که باید به خودمون بیایم و بنده ی خوبی براش باشیم

بسیار عالی و زیبا ، خدای مهربون شما رو به حق امام حسین ع عاقبت بخیر دوعالم بکنه
الهی امین
قربون خدای مهربونمون بشم، والهی که بتونیم آنطور که شایسته هست بندگی خدای مهربون رو بکنیم الهی امین

امیرحسام دوشنبه 21 مهر 1399 ساعت 14:53 http://www.asalasal.blogfa.com

آدم غبطه میخوره به حال چنین انسان هایی...
زبان قاصر است...
چه میگوید این دختر بچه که عارفان هفتاد ساله در شگفت میمانند...
اینست تاثیر نگاه اهل بیت و قدم در راه آنان گذاشتن...
تشکر از پست زیبایتان...عالی بود...

سلام بر شما
ممنون از نگاه زیبایتان و حضور سبزتان
الهی که خدای مهربون به حق ابروی امام حسین ع شمارا عاقبت بخیر دوعالم بکند الهی امین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد